Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke julekalendre vet dere om som kommer ferdig fra produsenten? Jeg har lyst til å gi litt førjulsluksus til en venninne, men er usikker på hvilke kalendre som finnes.

Kicks har hatt før, men jeg har hørt at den er ganske dårlig. 

Yankee Candle har 24 luker med seks forskjellige telys med juleduft. 

Johan Bülow har lakris-kalender.

Anonymkode: c7cb6...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke julekalendre vet dere om som kommer ferdig fra produsenten? Jeg har lyst til å gi litt førjulsluksus til en venninne, men er usikker på hvilke kalendre som finnes.

Kicks har hatt før, men jeg har hørt at den er ganske dårlig. 

Yankee Candle har 24 luker med seks forskjellige telys med juleduft. 

Jeg likte Kicks sin veldig godt i 2014. En dag fikk jeg en L'Oreal mascara og en annen dag en leppepomade fra Burts Bees. Fikk også en dusjsåpe som luktet så godt at jeg måtte kjøpe den selv i etterkant.

Fant ikke denne kalenderen i fjor, så kanskje de har sluttet å lage den?

Vet at Body Shop også har en.

Anonymkode: 969eb...6fa

Skrevet

Babor

Anonymkode: 15a0c...11f

Skrevet

Noen som vet om det finnes noe tilsvarende til ungdom gutt/ mann? :) 

Skrevet (endret)
På 7.10.2016 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte den kalenderen i fjor, men jeg ble litt skuffet. Jeg ELSKER lakris, men det var mye sære kombinasjoner som jeg ikke likte i den kalenderen. Men kan være jeg bare er litt sær på alt som ikke er ren lakris da.

Dørene på kalenderen var også vankelig å åpne og jeg revnet deler av kalenderen flere ganger i forsøk på å åpne en luke. Rommene lakrisene lå i forskjøv seg også, slik at når du åpnet en luke så havnet du midt mellom to luker. Så ikke den beste kvaliteten jeg har vært borti. 

Endret av Faith-
Skrevet

Jeg har lyst på rituals sin. Men tror ikke den finnes i Norge og da blir det dyrt med moms, gebyr og fandens oldemor. Kan nesten like gjerne kjøpe 24 ritualsprodukter selv og pakke inn da. Men det er kjedelig da. 

Skrevet
På ‎07‎.‎10‎.‎2016 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Jeg likte Kicks sin veldig godt i 2014. En dag fikk jeg en L'Oreal mascara og en annen dag en leppepomade fra Burts Bees. Fikk også en dusjsåpe som luktet så godt at jeg måtte kjøpe den selv i etterkant.

Fant ikke denne kalenderen i fjor, så kanskje de har sluttet å lage den?

Vet at Body Shop også har en.

Var det veldg masse parfymeprøver og prøver i Kicks sin, eller var det skikkelige produkter liksom? De hadde den visst i fjor også, men jeg kan ikke huske å ha sett den i butikkene, men de får den visst snart inn igjen.

På ‎09‎.‎10‎.‎2016 den 13.59, Spekulasjoner&hets skrev:

Jeg har lyst på rituals sin. Men tror ikke den finnes i Norge og da blir det dyrt med moms, gebyr og fandens oldemor. Kan nesten like gjerne kjøpe 24 ritualsprodukter selv og pakke inn da. Men det er kjedelig da. 

Kicks har Rituals sin kalender i år.

Anonymkode: 94cb8...804

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det veldg masse parfymeprøver og prøver i Kicks sin, eller var det skikkelige produkter liksom? De hadde den visst i fjor også, men jeg kan ikke huske å ha sett den i butikkene, men de får den visst snart inn igjen.

Ja, så det tidligere idag. :) men syns det er altfor tidlig å kjøpe nå, hehe. Men skal jeg ha den må jeg kjøpe nå, for den blir sikkert fort utsolgt. Teit at sånt kommer så jævla tidlig i butikkene. Kunne ventet til rundt 20.nov ihvertfall. 

Jeg mener det var en sak om kicks sin for noen år siden? At det nesten bare var gratisprøver i den? 

Skrevet

Jeg og min datter var utrolig fornøyde med The Body Shop sin julekalendere i fjor i hvert fall.

De hadde 2 versjoner, normal og luksus utgaven. I år skal det visst nok komme 3 utgaver.

Norma, luksus og deLuxe :) 

Anonymkode: 81ba1...f38

Skrevet
20 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Ja, så det tidligere idag. :) men syns det er altfor tidlig å kjøpe nå, hehe. Men skal jeg ha den må jeg kjøpe nå, for den blir sikkert fort utsolgt. Teit at sånt kommer så jævla tidlig i butikkene. Kunne ventet til rundt 20.nov ihvertfall. 

Jeg mener det var en sak om kicks sin for noen år siden? At det nesten bare var gratisprøver i den? 

Ja, litt vel tidlig, de kunne i alle fall ventet til november, da er det litt flere som har begynt å tenke på julekalender.

Den det var så mye klager på ble trukket fra markedet, den de hadde i 2014 var en annen.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til den prisen (399 kr) synes jeg den hadde veldig bra innhold. Som sagt, blant annet mascara fra L'Oreal og leppepomade fra Burts Bees. Var også noen dusjsåper og bodylotions fra Kicks sine egne merker - men alt i alt bra innhold.

The Body Shop sin er jo veldig mye dyrere, så da skulle det liksom bare mangle at den har litt ordentlige produkter.

18 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Dette må ha vært før 2014.

Mener også å huske at alt innholdet står med liten skrift på baksiden, så hvis man vil vite nøyaktig hva man bruker penger på (eller er av den nysgjerrige sorten) kan man jo bare lese det før man kjøper den.

Skrevet

Fant Clarins julekalender på Kick- ser VELDIG bra ut;) 

Anonymkode: 378d9...f3a

Skrevet

Skulle kjøpe orient hos Kicks, men de hadde bare clinique, noen som vet om den er bra? :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Bondenisse skrev:

Skulle kjøpe orient hos Kicks, men de hadde bare clinique, noen som vet om den er bra? :)

Beste

Gjest jesse james
Skrevet
På 10/14/2016 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Fant Clarins julekalender på Kick- ser VELDIG bra ut;) 

Finner den ikke :cry3: men når jeg googlet fant så jeg innholdet :fnise: 

Skrevet

Douglas.no har fått inn Benefit, Nyx og Maybelline kalendere.

Skrevet

Jeg kjøpte Glitter sin beauty kalender i år til 300 kroner til min datter på 13 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...