AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Jeg har vært singel i litt over ett år, og savner virkelig det å ha noen. Ønsker å finne en jeg kan dele livet med framover og alt det det innebærer. Problemet er bare at jeg ikke kommer i kontakt med noen jeg ønsker videre kontakt med. Har bare vært på et par dater, men mister fort interessen av ulike årsaker. Og merker jeg blir demotivert og likegyldig av det hele. Er ikke en som stresser med dette, men merker at jeg har lyst til å begynne neste "del" av livet med noen. Jeg har det veldig fint som singel, og det er ingenting jeg ønsker å forandre ved livet mitt, foruten å ha noen å dele det med. Det er også sårt i perioder når venner gifter seg og får barn, mens jeg bare får spørsmål og "mas" om jeg ikke snart skal finne meg en, og påstander om at jeg er for kravstor. Jeg har preferanser som alle andre, men har bare ikke vært så heldig å møte en jeg ønsker noe mer med, så merker jeg blir lei meg når venner og bekjente konkluderer med slike påstander. Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal møte en mann og hvordan jeg eventuelt bør gå fram. Jeg er i jobb, er aktiv og er mye med venner. Er forresten 27 år. Anonymkode: 7bd00...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Du kan jo møte han gjennom en av dine hobbyer/ fritidsinteresser? Anonymkode: 97d58...dab 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Ps Mange har funnet hverandre gjennom KG Anonymkode: 97d58...dab
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Interessene går på utendørs trening, fjellturer, padling og å møte venner ute eller hjemme. Har forsøkt å bli bedre på å smile/møte blikket til de jeg møter i disse aktivitetene, men føles rart å bare stoppe de og ta en prat (?). Er dette noe andre bruker å gjøre ? Flere ganger møtes blikk fra begge parter og jeg skulle ønske vi hadde sagt noe, men blir ikke så noen gjør det uansett. Synes det er vanskelig og unaturlig å "bryte" inn i noens trening/søndagstur og lignende. Men mulig det er det som må til ? Ts Anonymkode: 7bd00...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessene går på utendørs trening, fjellturer, padling og å møte venner ute eller hjemme. Har forsøkt å bli bedre på å smile/møte blikket til de jeg møter i disse aktivitetene, men føles rart å bare stoppe de og ta en prat (?). Er dette noe andre bruker å gjøre ? Flere ganger møtes blikk fra begge parter og jeg skulle ønske vi hadde sagt noe, men blir ikke så noen gjør det uansett. Synes det er vanskelig og unaturlig å "bryte" inn i noens trening/søndagstur og lignende. Men mulig det er det som må til ? Ts Anonymkode: 7bd00...cd9 Ja, eller meld deg på singelturer (til fjells eller utenlandsturer) gjennom en turistforening eller reiseselskap. Det er flere selskap/ foreninger som arrangerer slike turer Anonymkode: 97d58...dab
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Hadde vært SÅ fantastisk å vært forelsket nå og helt oppslukt av noen...ååååååååååå Anonymkode: 4b6b6...a71
breiflabb Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg liker tinder jeg😊 Flesteparten vil jo møte noen og til nå er 95% av de jeg har matchet med på tinder ute etter noe Serriøst.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Tinder er jeg på fra før det går bare litt trått der, og samtalene blir litt "rutine". Har tenkt litt på å melde meg på en gruppetur i forbindelse med fritidsaktivitene, så kanskje jeg bare må gjøre det Det er ikke slik at jeg stresser i den grad at jeg vil ha barn innen to år osv. Det er jeg ganske avslappet til. Men merker savnet etter å ha noen å dele hverdagen med Har mange venner og familie rundt meg, så er absolutt ikke alene, men dere skjønner greia ts Anonymkode: 7bd00...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, breiflabb skrev: Jeg liker tinder jeg😊 Flesteparten vil jo møte noen og til nå er 95% av de jeg har matchet med på tinder ute etter noe Serriøst. Kanskje jeg må bli litt mer frampå på tinder. At jeg tar mer initiativ får spørsmål fra menn om å møtes, men så dabber det litt av og ingen av oss tar mer kontakt. Må vel bli flinkere til å hoppe i det! ts Anonymkode: 7bd00...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessene går på utendørs trening, fjellturer, padling og å møte venner ute eller hjemme. Har forsøkt å bli bedre på å smile/møte blikket til de jeg møter i disse aktivitetene, men føles rart å bare stoppe de og ta en prat (?). Er dette noe andre bruker å gjøre ? Flere ganger møtes blikk fra begge parter og jeg skulle ønske vi hadde sagt noe, men blir ikke så noen gjør det uansett. Synes det er vanskelig og unaturlig å "bryte" inn i noens trening/søndagstur og lignende. Men mulig det er det som må til ? Ts Anonymkode: 7bd00...cd9 Akkurat det du skriver der (jeg markerte med svart) er vanskelig! Den synes jeg må være umulig... Anonymkode: 67458...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det du skriver der (jeg markerte med svart) er vanskelig! Den synes jeg må være umulig... Anonymkode: 67458...a3a Ja, utrulig vanskelig ! Jeg er ikke en sjenert person heller egentlig, men det der altså! Slik det blir framstilt i filmer osv fra USA virker det heeeelt normalt, men i Norge derimot... Får prøve å komme på noen dumme spørsmål eller noe om dit jeg har tenkt meg på tur, så man kommer i kontakt. "Hvordan er føret videre? Er jeg på riktig vei?" Osv, og ikke "oiii, du virker interresant! Kanskje vi skal møtes senere?" Ts Anonymkode: 7bd00...cd9 1
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, breiflabb skrev: Jeg liker tinder jeg😊 Flesteparten vil jo møte noen og til nå er 95% av de jeg har matchet med på tinder ute etter noe Serriøst. 99% av de jeg matcher med på tinder svarer ikke engang o.O
I Grosny Skrevet 7. oktober 2016 #14 Skrevet 7. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært singel i litt over ett år, og savner virkelig det å ha noen. Ønsker å finne en jeg kan dele livet med framover og alt det det innebærer. Problemet er bare at jeg ikke kommer i kontakt med noen jeg ønsker videre kontakt med. Har bare vært på et par dater, men mister fort interessen av ulike årsaker. Og merker jeg blir demotivert og likegyldig av det hele. Er ikke en som stresser med dette, men merker at jeg har lyst til å begynne neste "del" av livet med noen. Jeg har det veldig fint som singel, og det er ingenting jeg ønsker å forandre ved livet mitt, foruten å ha noen å dele det med. Det er også sårt i perioder når venner gifter seg og får barn, mens jeg bare får spørsmål og "mas" om jeg ikke snart skal finne meg en, og påstander om at jeg er for kravstor. Jeg har preferanser som alle andre, men har bare ikke vært så heldig å møte en jeg ønsker noe mer med, så merker jeg blir lei meg når venner og bekjente konkluderer med slike påstander. Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal møte en mann og hvordan jeg eventuelt bør gå fram. Jeg er i jobb, er aktiv og er mye med venner. Er forresten 27 år. Anonymkode: 7bd00...cd9 Et par dater er ikke mye. Jeg brukte vel 10 eller 11 før jeg fant riktig toveiskommunikasjon og interesse. 1
breiflabb Skrevet 7. oktober 2016 #15 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: 99% av de jeg matcher med på tinder svarer ikke engang o.O Forskjell på folk. Jeg synes pågangen fra tinder er for stor til tider🙈
breiflabb Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg må bli litt mer frampå på tinder. At jeg tar mer initiativ får spørsmål fra menn om å møtes, men så dabber det litt av og ingen av oss tar mer kontakt. Må vel bli flinkere til å hoppe i det! ts Anonymkode: 7bd00...cd9 Ja, du må våge å møte de. Jeg har vært på noen tinder dater der jeg har angret sykt på forhånd men blitt positivt overasket. men jeg foretrekker å bli litt kjent først. 1
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, breiflabb skrev: Forskjell på folk. Jeg synes pågangen fra tinder er for stor til tider🙈 Ja det er synd
Mari Y Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært singel i litt over ett år, og savner virkelig det å ha noen. Ønsker å finne en jeg kan dele livet med framover og alt det det innebærer. Problemet er bare at jeg ikke kommer i kontakt med noen jeg ønsker videre kontakt med. Har bare vært på et par dater, men mister fort interessen av ulike årsaker. Og merker jeg blir demotivert og likegyldig av det hele. Er ikke en som stresser med dette, men merker at jeg har lyst til å begynne neste "del" av livet med noen. Jeg har det veldig fint som singel, og det er ingenting jeg ønsker å forandre ved livet mitt, foruten å ha noen å dele det med. Det er også sårt i perioder når venner gifter seg og får barn, mens jeg bare får spørsmål og "mas" om jeg ikke snart skal finne meg en, og påstander om at jeg er for kravstor. Jeg har preferanser som alle andre, men har bare ikke vært så heldig å møte en jeg ønsker noe mer med, så merker jeg blir lei meg når venner og bekjente konkluderer med slike påstander. Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal møte en mann og hvordan jeg eventuelt bør gå fram. Jeg er i jobb, er aktiv og er mye med venner. Er forresten 27 år. Anonymkode: 7bd00...cd9 Man trenger ikke dra på dater😉 man kan godt finne noen gjennom vennekretser eller sosiale tilstelninger.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Bruk tinder! Er selv på tinder og jeg vasser i menn selv om jeg har helt gjennomsnittlig utseende. Anonymkode: 43a42...039
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, I Grosny skrev: Et par dater er ikke mye. Jeg brukte vel 10 eller 11 før jeg fant riktig toveiskommunikasjon og interesse. hvor mye måtte du betale for datingapper da? jeg brukte plutselig over 3000 før jeg fikk en eneste date og ga opp. Anonymkode: 1a6af...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå