studerende Skrevet 7. oktober 2016 #41 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er stor forskjell på å legge ut trusler og hets om navngitte personer og å snakke problemer man har med "mannen min" som er helt anonymisert. Dessuten blir trusler og hets slettet på KG, det får ikke stå lenge. Det er jo ikke hets å si at "mannen min var utro, jeg er helt knust, hva skal jeg gjøre" - men om det hadde stått "knut hansen var utro jeg er helt knust, hva skal jeg gjøre" så stiller det seg veldig anderledes. Anonymkode: 2a1d3...5b3 Det er ikke det folk irriterer seg over når det kommer til dette hylekoret. Det er mer den evinnelige gneldringen om at folk nærmest burde bli straffeforfulgt for å ha fortalt en og annen dårlig vits. Når disse "moralens voktere" tar på seg "ansvaret" for å henge ut andre som dårlige mennesker på grunn av slike ting får jeg spader Endret 7. oktober 2016 av studerende 3
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #42 Skrevet 7. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, hva tenker dere? Nå har det vært masse drittsbakk om Mannegruppen Ottar, men er det egentlig sant? Er det en dårlig gruppe? Er det noe som oppfordrer mot noe dårlig? Media lager nyheter, og i denne posten vil jeg legge bort denne familiefaren det var snakk om. Er det en bra/posetiv gruppe eller ikke? Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere? Anonymkode: befc7...38c Jeg tenker at Kvinneveiviseren er mye verre enn Manngruppa Ottar. Slik jeg har forstått det dreier Mannegruppa Ottar seg om rå maskulin humor. Derimot mannshatet her på Kvinneveiviseren virker på meg å være mer ektefølt, genuint og seriøst. Men selvfølgelig, i et feministisk samfunn er det førstnevnte som blir angrepet av offentligheten fra alle kanter. 3
PhilosopherSe7en Skrevet 7. oktober 2016 #43 Skrevet 7. oktober 2016 Kan vel legge ut linken her også. http://www.side3.no/grove-vitser-delt-pa-mannegruppa-ottar-ogsa-delt-pa-kvinneforum/3423269758.html 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #44 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Jeg tenker at Kvinneveiviseren er mye verre enn Manngruppa Ottar. Slik jeg har forstått det dreier Mannegruppa Ottar seg om rå maskulin humor. Derimot mannshatet her på Kvinneveiviseren virker på meg å være mer ektefølt, genuint og seriøst. Men selvfølgelig, i et feministisk samfunn er det førstnevnte som blir angrepet av offentligheten fra alle kanter. Elsker menn jeg...de som har noe i toppetasjen 😂 Anonymkode: a93ed...720 1
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #45 Skrevet 7. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker menn jeg...de som har noe i toppetasjen 😂 Anonymkode: a93ed...720 Så bra for deg da, at det ikke er like fullt så viktig for meg hva kvinner har i toppetasjen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #46 Skrevet 7. oktober 2016 Nei, det tror jeg alle her inne gir en lang faen i 😁 Anonymkode: a93ed...720
Thyra Skrevet 7. oktober 2016 #47 Skrevet 7. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, hva tenker dere? Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere? Anonymkode: befc7...38c Det er mange tvilsomme uttalelser på kvinneguiden også Men barnefar, kjæreste eller sexpartner pleier vel ikke å henges ut med fullt navn og bilde, hetses og trues her inne? 3
Thyra Skrevet 7. oktober 2016 #48 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Jeg tenker at Kvinneveiviseren er mye verre enn Manngruppa Ottar. Slik jeg har forstått det dreier Mannegruppa Ottar seg om rå maskulin humor. Derimot mannshatet her på Kvinneveiviseren virker på meg å være mer ektefølt, genuint og seriøst. Men selvfølgelig, i et feministisk samfunn er det førstnevnte som blir angrepet av offentligheten fra alle kanter. Dårlige vitser er en ting. Men å henge ut navngitte enkeltpersoner, komme med trusler og sjikane, dele private bilder uten tillatelse osv er IKKE humor. 2
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #49 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 35 minutter siden, Thyra skrev: Dårlige vitser er en ting. Men å henge ut navngitte enkeltpersoner, komme med trusler og sjikane, dele private bilder uten tillatelse osv er IKKE humor. Og hvem har gjort deg til politisk korrekt overdommer i det spørsmålet? I mannsmiljøer er det faktisk ikke uvanlig at den røffe tonen i seg selv er ment humoristisk. Bare navnet i seg selv, Mannegruppa Ottar, indikerer også en parodi på den kjente feministiske bevegelsen ved navn Kvinnegruppa Ottar. Endret 7. oktober 2016 av Jus sanguinis
Thyra Skrevet 7. oktober 2016 #50 Skrevet 7. oktober 2016 7 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Og hvem har gjort deg til politisk korrekt overdommer i det spørsmålet? I mannsmiljøer er det faktisk ikke uvanlig at den røffe tonen i seg selv er ment humoristisk. Bare navnet i seg selv, Mannegruppa Ottar, indikerer også en parodi på den kjente feministiske bevegelsen ved navn Kvinnegruppa Ottar. Politisk korrekt overdommer? Trusler og sjikane og deling av nakenbilder uten tillatelse er faktisk straffbart. Grove vitser og en røff tone er en ting. Men man krysser en grense når man går etter navngitte personer. Og sier at de bør skytes eller voldtas. 3
Ardwinna Skrevet 7. oktober 2016 #51 Skrevet 7. oktober 2016 6 timer siden, Psychonaut skrev: "Det var en gang to tomater som...." "SÅNT SPØKER MAN IKKE MED! DET FINNES FAKTISK FOLK SOM HAR MISTET NOEN I TRAFIKKEN!!" Ja jeg føler meg alvorlig krenket av sånne vitser, da jeg har mistet en tomat i trafikken en gang. Slutt å vær så ufølsom! I kampen mellom KG og MO er det vel strengt tatt veldig uavgjort. I begge leire er det flere forskjellige folk med varierende grad av syk humor og dårlig selvkontroll. Jeg synes det er på tide å avslutte denne saken nå, jeg er mildt sagt dritlei av hele greia.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #52 Skrevet 7. oktober 2016 TRÅD NR 10 Anonymkode: cd232...871 2
Gjest Snuppi Skrevet 7. oktober 2016 #53 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Og hvem har gjort deg til politisk korrekt overdommer i det spørsmålet? I mannsmiljøer er det faktisk ikke uvanlig at den røffe tonen i seg selv er ment humoristisk. Bare navnet i seg selv, Mannegruppa Ottar, indikerer også en parodi på den kjente feministiske bevegelsen ved navn Kvinnegruppa Ottar. Å bryte loven er straffbart! De fleste menn gjør ikke det, idioter derimot.....
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #54 Skrevet 7. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TRÅD NR 10 Anonymkode: cd232...871 DIEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: cd232...871
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #55 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, Thyra skrev: Politisk korrekt overdommer? Trusler og sjikane og deling av nakenbilder uten tillatelse er faktisk straffbart. Grove vitser og en røff tone er en ting. Men man krysser en grense når man går etter navngitte personer. Og sier at de bør skytes eller voldtas. Vel, i så fall er det ikke akkurat slik at det er første gangen i historien at humor har blitt gjort ulovlig og straffbart.
Thyra Skrevet 8. oktober 2016 #56 Skrevet 8. oktober 2016 6 timer siden, Jus sanguinis skrev: Vel, i så fall er det ikke akkurat slik at det er første gangen i historien at humor har blitt gjort ulovlig og straffbart. Dette var nok opprinnelig ment som drøy humor. Men det har gått lenger enn det. At trusler og sjikane og deling av andres nakenbilder uten tillatelse er ulovlig betyr ikke at humor er gjort straffbart. Å utsette andre, til og med 13-åringer for slikt er i beste fall idioti og ubetenksomhet. I verste fall reellt hat. Ihvertfall ikke humor. Å sette noe på trykk, selv i en lukket gruppe, er noe helt annet enn å prate skit på pauserommet. 1
Jus sanguinis Skrevet 8. oktober 2016 #57 Skrevet 8. oktober 2016 47 minutter siden, Thyra skrev: Å sette noe på trykk, selv i en lukket gruppe, er noe helt annet enn å prate skit på pauserommet. Jeg synes du skal slutte å etterplapre den politisk korrekte plapreklassen. Det der er ikke dine ord, de har du lest i en eller annen nettavis som har gjenbrukt en av de standard politisk korrekte ekspertplaprerne de vet vil levere plaperet de vil ha. Jeg vet det fordi jeg nylig har lest de ordne der selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #58 Skrevet 8. oktober 2016 17 timer siden, frk91 skrev: Intelligente personer vet forskjellen på spøk og alvor, en voldtektsvits er noe helt annet enn å faktisk voldta noen. Forstå det om du vil Synes intelligente mennesker at voldekt vitser er morsomt? Jeg har aldri møtt en.. Mulig det er jeg som er mindre intelligent altså, for jeg ser ikke hvor det å ødelegge et annet liv med påtvunget sex kan være morsomt? Heller har jeg aldri møtt noen som synes det er greit å true ei 13 årig jente med voldtekt, legge ut navn og telefonnummeret hennes heller. Og unnskyldningen er at det ble et par pils.. Merkelig at noen synes dette er greit, da jeg kan vedde huset mitt på at ikke en mor/far hadde akseptert at det skjedde deres datter. At noen ser humor i at spedbarn dør vil jeg aldri forstå. Og jeg tror egentlig ingen forstår hvordan krybbedød kan være morsomt. Et lite barn som dør helt uventet, Hvor er humoren? Dette er så mange som forstår seg på og synes er greit, er jo bare humor.. Voksne menn med familier som synes voldtekt og krybbedød er morsomt. Jo, jeg mener faktisk det sier litt om dem. Anonymkode: 2b3c0...72c 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #59 Skrevet 8. oktober 2016 10 timer siden, Jus sanguinis skrev: Og hvem har gjort deg til politisk korrekt overdommer i det spørsmålet? I mannsmiljøer er det faktisk ikke uvanlig at den røffe tonen i seg selv er ment humoristisk. Bare navnet i seg selv, Mannegruppa Ottar, indikerer også en parodi på den kjente feministiske bevegelsen ved navn Kvinnegruppa Ottar. Jeg har selv jobbet i i mannsdominert yrke, og jaggu kan det være drøye vitser.. Men ikke EN vits var om å voldta små jenter eller krybbedød. Anonymkode: 2b3c0...72c 3
Frk.K Skrevet 8. oktober 2016 #60 Skrevet 8. oktober 2016 Ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Frk.K, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå