AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Vel, hva tenker dere? Nå har det vært masse drittsbakk om Mannegruppen Ottar, men er det egentlig sant? Er det en dårlig gruppe? Er det noe som oppfordrer mot noe dårlig? Media lager nyheter, og i denne posten vil jeg legge bort denne familiefaren det var snakk om. Er det en bra/posetiv gruppe eller ikke? Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere? Anonymkode: befc7...38c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Den 7 tr[den,3 to go! Anonymkode: cd232...871 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, hva tenker dere? Nå har det vært masse drittsbakk om Mannegruppen Ottar, men er det egentlig sant? Er det en dårlig gruppe? Er det noe som oppfordrer mot noe dårlig? Media lager nyheter, og i denne posten vil jeg legge bort denne familiefaren det var snakk om. Er det en bra/posetiv gruppe eller ikke? Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere? Anonymkode: befc7...38c Anonymkode: 7e930...203 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Dette emnet interesserer meg ikke. Hva som er verst av KG og Ottar? Ingen av delene, like patetisk Men Ottar-gruppa er nok mest patetisk Anonymkode: 80221...f5e 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette emnet interesserer meg ikke. Hva som er verst av KG og Ottar? Ingen av delene, like patetisk Men Ottar-gruppa er nok mest patetisk Anonymkode: 80221...f5e Men likevel er du her. Anonymkode: e6ae8...94a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men likevel er du her. Anonymkode: e6ae8...94a Ja, jeg er på KG innimellom. Men her kan man fordype seg i mer interessante ting enn i Mannegruppa Ottar. Anonymkode: 80221...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er på KG innimellom. Men her kan man fordype seg i mer interessante ting enn i Mannegruppa Ottar. Anonymkode: 80221...f5e forslag drit i a svar, traden dor. Anonymkode: cd232...871
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Så du er altså medlem av Manmegruppen Ottar og vet hva som postes der? Mye hat, lite fakta. Postes mye bra her inne, men ingenting som dier at ting her inne er bedre /verre enn på facebook gruppen... Anonymkode: befc7...38c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: forslag drit i a svar, traden dor. Anonymkode: cd232...871 Noen ganger er tastefeil morsomme. Anonymkode: e6ae8...94a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger er tastefeil morsomme. Anonymkode: e6ae8...94a Og noen har ikke norsk tastatur. Smarting Anonymkode: cd232...871
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og noen har ikke norsk tastatur. Smarting Anonymkode: cd232...871 Beklager. Var ikke vondt ment. Anonymkode: e6ae8...94a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den 7 tr[den,3 to go! Anonymkode: cd232...871 Forslag, trad 8 ottar,trad 9 ottar ottar,trad 10 ottar ottar ottater-. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager. Var ikke vondt ment. Anonymkode: e6ae8...94a jada Anonymkode: cd232...871
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: forslag drit i a svar, traden dor. Anonymkode: cd232...871 Ikke norsk tastatur? da kan du skrive sånn: «forslag drit i aa svar, traaden doer» Anonymkode: 9a0b7...256 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #14 Skrevet 6. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er altså medlem av Manmegruppen Ottar og vet hva som postes der? Mye hat, lite fakta. Postes mye bra her inne, men ingenting som dier at ting her inne er bedre /verre enn på facebook gruppen... Anonymkode: befc7...38c Genius, har du hørt om anonym kode? Vi kan se at du er ts.. Anonymkode: cd232...871 9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #15 Skrevet 6. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Genius, har du hørt om anonym kode? Vi kan se at du er ts.. Anonymkode: cd232...871 Anonymkode: e6ae8...94a 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #16 Skrevet 7. oktober 2016 Alle vet jo at de som er medlem av mannegruppa er mindre intelligente. At bla voldtekt og pedofili er underholdende for dem sier jo alt. Ikke uten grunn at folk sletter de venner de ser er medlem, hva skal man med slike venner liksom. Anonymkode: a93ed...720 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #17 Skrevet 7. oktober 2016 Forskjellen på KG og MGO er at ingen legger ut navn og telefonnummer åpent på KG, og trusler om vold og død blir rapportert og fjernet av moderator. På MGO er ikke rapportering lov i følge gruppereglene. Jeg er enig i at KG har endret seg de senere årene, og ikke til det bedre, men hvordan unnskylder det de enkeltpersonene som har tråkket over en grense i gruppen MGO? Anonymiteten gjør at det er vanskelig å vite om det er menn eller kvinner som står for de fleste stygge innlegg her inne, men hva betyr det? Innleggene er stygge uansett kjønnet på den som har skrevet dem. Jeg har forståelse for at mange vil ha en gruppe der de kan få utløp for sin råere side, og der takhøyden er himmelhøy, men siden alle vet at det finnes noen som må tøye grensene, må det da finnes en eller annen form for internjustis der uakseptable kommentarer blir slått ned på? Anonymkode: 2bcfc...381 8
Herandjetzt Skrevet 7. oktober 2016 #18 Skrevet 7. oktober 2016 Det finnes nok av psykisk ustabile folk på KG, det ser man fort om man har vært her en stund. Folk som det ikke går av å diskutere med og som blir veldig sinte for ingenting. De er kanskje sikkert også et sant helvete å bo og leve med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Genius, har du hørt om anonym kode? Vi kan se at du er ts.. Anonymkode: cd232...871 Wise ass, ser det ut som det er noe jeg har prøvd å skjule? Jeg som alle andre svarer bare og spør på det som kommer. Anonymkode: befc7...38c
frk91 Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle vet jo at de som er medlem av mannegruppa er mindre intelligente. At bla voldtekt og pedofili er underholdende for dem sier jo alt. Ikke uten grunn at folk sletter de venner de ser er medlem, hva skal man med slike venner liksom. Anonymkode: a93ed...720 Intelligente personer vet forskjellen på spøk og alvor, en voldtektsvits er noe helt annet enn å faktisk voldta noen. Forstå det om du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå