Gå til innhold

Mannegruppen Ottar VS Kvinneguiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, hva tenker dere? 

Nå har det vært masse drittsbakk om Mannegruppen Ottar, men er det egentlig sant? Er det en dårlig gruppe? Er det noe som oppfordrer mot noe dårlig? Media lager nyheter, og i denne posten vil jeg legge bort denne familiefaren det var snakk om. Er det en bra/posetiv gruppe eller ikke? 

Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere?

Anonymkode: befc7...38c

Skrevet

Den 7 tr[den,3 to go!

Anonymkode: cd232...871

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hva tenker dere? 

Nå har det vært masse drittsbakk om Mannegruppen Ottar, men er det egentlig sant? Er det en dårlig gruppe? Er det noe som oppfordrer mot noe dårlig? Media lager nyheter, og i denne posten vil jeg legge bort denne familiefaren det var snakk om. Er det en bra/posetiv gruppe eller ikke? 

Her på KG snakker mange om hvor fæl barnefar er, kjæreste, sexpartner osv. Hva er værst, eller er det egentlig ille i det hele tatt? Tror ikke noen her inne er bedre eller mer fornuftige enn de på den gruppa. Hva tenker dere?

:sFun_sleeping:

Anonymkode: 7e930...203

• Liker 1
Skrevet

Dette emnet interesserer meg ikke. Hva som er verst av KG og Ottar? Ingen av delene, like patetisk

Men Ottar-gruppa er nok mest patetisk

Anonymkode: 80221...f5e

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette emnet interesserer meg ikke. Hva som er verst av KG og Ottar? Ingen av delene, like patetisk

Men Ottar-gruppa er nok mest patetisk

Men likevel er du her.

Anonymkode: e6ae8...94a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel er du her.

Ja, jeg er på KG innimellom. Men her kan man fordype seg i mer interessante ting enn i Mannegruppa Ottar. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er på KG innimellom. Men her kan man fordype seg i mer interessante ting enn i Mannegruppa Ottar. 

forslag drit i a svar, traden dor.

Skrevet

Så du er altså medlem av Manmegruppen Ottar og vet hva som postes der? Mye hat, lite fakta. Postes mye bra her inne, men ingenting som dier at ting her inne er bedre /verre enn på facebook gruppen...

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er tastefeil morsomme. :ler:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er tastefeil morsomme. :ler:

Og noen har ikke norsk tastatur.

Smarting:ler:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen har ikke norsk tastatur.

Smarting:ler:

Beklager. Var ikke vondt ment. :)

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den 7 tr[den,3 to go!

Forslag, trad 8 ottar,trad 9 ottar ottar,trad 10 ottar ottar ottater-.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager. Var ikke vondt ment. :)

jada :)

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke norsk tastatur? da kan du skrive sånn: «forslag drit i aa svar, traaden doer»

Anonymkode: 9a0b7...256

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er altså medlem av Manmegruppen Ottar og vet hva som postes der? Mye hat, lite fakta. Postes mye bra her inne, men ingenting som dier at ting her inne er bedre /verre enn på facebook gruppen...

Genius, har du hørt om anonym kode?

Vi kan se at du er ts..

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan se at du er ts..

:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Alle vet jo at de som er medlem av mannegruppa er mindre intelligente. At bla voldtekt og pedofili er underholdende for dem sier jo alt. Ikke uten grunn at folk sletter de venner de ser er medlem, hva skal man med slike venner liksom.

Anonymkode: a93ed...720

• Liker 3
Skrevet

Forskjellen på KG og MGO er at ingen legger ut navn og telefonnummer åpent på KG, og trusler om vold og død blir rapportert og fjernet av moderator.
På MGO er ikke rapportering lov i følge gruppereglene.

Jeg er enig i at KG har endret seg de senere årene, og ikke til det bedre, men hvordan unnskylder det de enkeltpersonene som har tråkket over en grense i gruppen MGO?
Anonymiteten gjør at det er vanskelig å vite om det er menn eller kvinner som står for de fleste stygge innlegg her inne, men hva betyr det?  Innleggene er stygge uansett kjønnet på den som har skrevet dem.

Jeg har forståelse for at mange vil ha en gruppe der de kan få utløp for sin råere side, og der takhøyden er himmelhøy, men siden alle vet at det finnes noen som må tøye grensene, må det da finnes en eller annen form for internjustis der uakseptable kommentarer blir slått ned på?

Anonymkode: 2bcfc...381

• Liker 8
Skrevet

Det finnes nok av psykisk ustabile folk på KG, det ser man fort om man har vært her en stund. Folk som det ikke går av å diskutere med og som blir veldig sinte for ingenting. De er kanskje sikkert også et sant helvete å bo og leve med.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan se at du er ts..

Wise ass, ser det ut som det er noe jeg har prøvd å skjule? Jeg som alle andre svarer bare og spør på det som kommer.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet jo at de som er medlem av mannegruppa er mindre intelligente. At bla voldtekt og pedofili er underholdende for dem sier jo alt. Ikke uten grunn at folk sletter de venner de ser er medlem, hva skal man med slike venner liksom.

Anonymkode: a93ed...720

Intelligente personer vet forskjellen på spøk og alvor, en voldtektsvits er noe helt annet enn å faktisk voldta noen. Forstå det om du vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...