Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en litt uerfaren jente som er sammen med en gutt som maser veldig på meg og ha munnsex med ham og håper på og få noen tips for han er veldig flink og da må jeg jo få til noe sånn at han ikke tror jeg er helt nybegynner...

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Girly!

Det viktigste er at du ikke tenker på at du er nybegynner, fordi det har vi alle vært, inkludert kjæresten din!

Dessuten liker vi litt forskjellig, så du må forsøke deg frem og se hvordan han responderer på det du gjør.

Jeg kan gjerne komme med noen tips ut i fra hva jeg liker, og så kan du prøve noe av det.

Konsentrer deg mest om hodet på penis, for det er mest følsomt, noe du sikkert vet.

Lek med det med tunga, og la det variere med å ta hodet inn mellom leppene og inn i munnen. Bruk tungen da også!

Slikk på undersiden av hodet, og rundt ved innerkanten mot forhuden for dette er følsomme områder.

Du kan selvfølgelig variere med å la selve penis gli ut og inn i munnen din, men det viktigste er hodet.

Slikk gjerne med tungen opp og ned langs hele staven, for en leken tunge er deilig og opphissende.

Glem ikke pungen og området rundt og bak, nedover mot rumpa, for det er også følsomme områder, og husk å bruke hendene samtidig.

Noe annet som jeg liker er det visuelle, og jeg elsker å se at pikken min er inne i munnen til den jeg elsker. Det tenner med voldsomt!

Prøv også å se ham i øynene, og nyter du å suge ham, så la ham se det på blikket ditt.

Av stillinger kan dere velge mellom forskjellige. Han kan ligge på ryggen, eller han kan stå, mens du sitter på kne foran ham, etc. Fantasien styrer.

Når det kommer til orgasmen, så må DU selv avgjøre hva du vil. Det kan gjerne hende at han vil at du skal la ham sprute sæden i munnen din og at du skal svelge den, men det skal kun DU avgjøre!

Noen liker smaken og konsistensen av sæden og andre ikke!

Det jeg kan skrive under på er at det både føles fantastisk og er utrolig opphissende å kjenne tunge og lepper når jeg spruter. Jeg var sammen med ei dame en gang som elsket det, mens kona ikke trives noe særlig med det. Derfor gjør vi det ikke. Bortsett fra en og annen gang som hun vil overraske meg!

Det er ikke det at hun ikke liker smaken, men det er konsistensen og at den spruter inn i munnen hun ikke helt takler. Derfor rpøv deg frem, hvis du vil.

Et glimrende alternativ er at du tar ham ut av munnen i det han skal komme. Runk ham mens han får orgasme, med og vær bestemt. Kona lar meg sprute på puppene og magen hennes, og det synes vi er det sexy og deilig alterantiv. Sæd er ikke ekkelt, og vi liker begge å se den. Noen ganger ligger jeg mens hun gjør det og da kommer det over min mage, noe vi også nyter. Smak gjerne på den begge to.

Et annet tips jeg kan gi, er å barbere seg der nede. Jeg er glattbarbert, fordi det gir sterkere følsomhet i området. Det er jo mange som ikke liker det, men få ham gjerne til å barbere pungen og omrødet bak pungen. Det gir sterkere følsomhet, og du får ikke hår i munnen. Glatt hud er deiligere å slikke på enn hårete for begge. Her nyter vi å være glattbarberte begge!

Til slutt vil jeg si, at du også må få ham til å gi deg massevis av oralsex. La ham slikke deg lenge og til du kommer!

Kona trenger tid, og vi kan bruke opptil 45 minutter. Noen kommer jo selvfølgelig raskere.

Vi har brukt tid på å finne ut hva vi nyter best, og husk sex handler mest om tid og kommunikajson.

Vi synes begge at oralsex gir de sterkeste og beste orgasmene!

Lykke til begge to!

mvh

Ernie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...