Gå til innhold

Trenger hjelp med tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg tinder. Forstår ikke helt hvordan denne greia fungerer. Er det mulig å lese profiltekst og slik før man sveiper? Finner ikke helt ut av dette her. Også sveipet jeg høyre på 2 stykker og fikk umiddelbar match. Det kan vel ikke stemme? Lagde profilen for 10 minutter siden :klo:

Håper noen kan hjelpe meg litt :) 

Anonymkode: ec2e3...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere som ikke har profiltekst enn som har profiltekst, men for å se flere bilder + tekst så trykker du på selve bildet, og så kan du lese og bla. Det kan fint stemme at du har fått to matcher, de nyeste pleier å dukke opp først hos dem som har hatt appen en stund, og så mange som har hatt den lenge nå så har du nok dukket raskt opp hos relativt mange.

Skrevet
1 minutt siden, Ananas. skrev:

Det er flere som ikke har profiltekst enn som har profiltekst, men for å se flere bilder + tekst så trykker du på selve bildet, og så kan du lese og bla. Det kan fint stemme at du har fått to matcher, de nyeste pleier å dukke opp først hos dem som har hatt appen en stund, og så mange som har hatt den lenge nå så har du nok dukket raskt opp hos relativt mange.

Tusen takk for svar :) Det hørtes litt skummelt ut. Ble litt satt ut jeg så bare logget av :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar :) Det hørtes litt skummelt ut. Ble litt satt ut jeg så bare logget av :fnise:

Med mindre du slettet appen eller skjulte profilen din så er du like synlig uavhengig av om du er pålogget eller ikke, så det er bare å sveipe i vei (eller så bør du kanskje skjule profilen, om det er å bli sett du er redd for..). Tinder er veldig lite skummelt, du velger jo selv hvem du vil matche med og om du evt. vil prate med dem. 

Skrevet
16 minutter siden, Ananas. skrev:

Med mindre du slettet appen eller skjulte profilen din så er du like synlig uavhengig av om du er pålogget eller ikke, så det er bare å sveipe i vei (eller så bør du kanskje skjule profilen, om det er å bli sett du er redd for..). Tinder er veldig lite skummelt, du velger jo selv hvem du vil matche med og om du evt. vil prate med dem. 

Ja ble nok bare litt satt ut av at det gikk så fort :) Får øve meg litt. Er det mulig å skjule profilen uten å slette den?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ble nok bare litt satt ut av at det gikk så fort :) Får øve meg litt. Er det mulig å skjule profilen uten å slette den?

Hva er det som er så skummelt?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du finner det på innstillinger. Husker ikke hva det heter, men du skjønner det når du ser det.

Skrevet
13 minutter siden, Ananas. skrev:

Ja, du finner det på innstillinger. Husker ikke hva det heter, men du skjønner det når du ser det.

Fant det. Tusen takk for hjelpen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...