Gå til innhold

Crush ender alltid dårlig. Er du enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et crush på en fyr nå, men hver gang jeg crusher på noen generelt ender det med hjertet knust. Er crushing en illusjon eller er det fortsatt en sjanse der? Hater det og elsker det på samme tid. Han har ingen anelse. 

Har du crushet på noen med en happy ending? DO TELL. 

hilsen avstandsforelsket idiot jente 20

Anonymkode: 7db2d...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Hater å få crusher, er bare en emosjonell berg og dalbane.

Anonymkode: fa157...1ad

Skrevet

De jeg crusher på, er enten opptatt eller så crusher de ikke på meg, eller begge deler. Welcome to my life. Akkurat nå har jeg en skikkelig crush på sjefen min som er godt gift. Blir bare deprimert. Tenk så deilig det hadde vært æ vært hodestups forelsket i noen som var det i meg også. Har mistet håpet og tror aldri jeg vil oppleve det.

Anonymkode: df63d...da2

• Liker 2
Skrevet

Å plis, ikke skriv "chrus" og "chruset", :fnise:

Anonymkode: 94e7c...84b

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å plis, ikke skriv "chrus" og "chruset", :fnise:

Ingen har skrevet det 😅 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har skrevet det 😅 

Du vet hva jeg mener ;) Crush

-Ikke skriv det

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

-Ikke skriv det

Hva vil du kalle det da? Siden du er så fin på det. :) 

Skrevet

hva er en crush?

Anonymkode: 4dbff...9a0

Skrevet

Trikset er jo å ikke la det gå lengre enn det å være avstandsforelsket. Ha masse søte drømmer og korte glimt av den utkårede på avstand. Ikke bli kjent, ikke se for seg et forhold og så absolutt ikke se for seg at den utvalgte er sammen med noen eller gift. La det være en herlig drøm og gi den litt næring og vann en gang i uka. Da holder den lengre enn når en overgjødsler den og kaster den ut på dypet når den ikke er svømmedyktig. Da går det galt og drømmen drukner. 

Lenge leve avstandsforelskelsen!      :rodmer: 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

-Ikke skriv det

HOLDKJEFTDA

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du kalle det da? Siden du er så fin på det. :) 

Schnoobsnoobien

Skrevet

Jeg hadde en crush med en securitas vekter på et kjøpesenter, jeg jobba som sesonghjelp på butikk der. Jeg sa til Kollegangene  mine at jeg synes han var veldig kjekk, hyggelig osv, og øynene mine strålte når han gikk forbi. Jeg ble helt nervøs når han kom å snakket med oss. ja ,Jeg var ganske patetisk :icon_frown:

En dag på jobb, så kikket han på meg veldig , smilte og blunket til meg. Jeg forsto ingenting, men smilte tilbake. Senere på  ettermiddagen så slo han en prat med meg , spurte hva jeg drev med og han fortalte litt om livet sitt bla bla. Jeg var helt i himmelen, en av mine lykkeligste øyeblikk. Jeg prøvde å holde meg rolig, mens jeg satt og tukla med håret. Til  slutt gikk vi hver for seg, og jeg var i rosa skyer. 

Dagen etterpå så fortalte kollegaen min at han hadde snakket med vekteren for meg, han visste at jeg var interessert! OMG FLAUT:rodme:

Fant ut senere på Facebook at han hadde dame, så nei ,det gikk ikke bra... Hadde kjærlighetssorg i et par månder for en jeg såvidt snakket med ..

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Trikset er jo å ikke la det gå lengre enn det å være avstandsforelsket. Ha masse søte drømmer og korte glimt av den utkårede på avstand. Ikke bli kjent, ikke se for seg et forhold og så absolutt ikke se for seg at den utvalgte er sammen med noen eller gift. La det være en herlig drøm og gi den litt næring og vann en gang i uka. Da holder den lengre enn når en overgjødsler den og kaster den ut på dypet når den ikke er svømmedyktig. Da går det galt og drømmen drukner. 

Lenge leve avstandsforelskelsen!      :rodmer: 

Og pass på å snoke alt du kan på nett. Dvs bryte seg inn på mobilen til vedkommende, sniffe på nettlinja, lagre alle passord slik at du har tilgang til alt av kontoer og du har full oversikt, og mener du kan kontrollere livet til hen. Tja hvorfor ikke åpne meldinger, skrive kritiske poster på forum hen henger på om ting du finner ut i håp om at du kan forandre og forme personens adferd til slik du vil ha den. Sleng på noen gloser med svømmende griser og diverse for morsomhetenes skyld, du skal jo tross alt ha det litt gøy selv også. Alt det andre gjør du for personens beste. 

Det å krenke personens integritet og privatliv har ingenting med mangel på respekt for andre individer å gjøre. Du gjør alt i beste mening, målet helliger middelet og tross alt, det er jo du som regjerer så du kan gjøre som du vil. Andre er uintelligente og vil aldri forstå intensjonen din eller på hvilken måte du egentlig hjelper dem å komme seg videre i livet.

Anonymkode: 01dbf...bc5

Skrevet (endret)

bc5: hvorfor siterer du meg og skriver alt det vrøvlet der?  Har 100% ingenting med hverandre å gjøre. 
Det er det som er trikset skjønner du.   
-----
Måtte lese igjennom det der noen ganger til og så....voila: jeg kjenner deg igjen på det du nevner.  
Skriv heller en pm til meg og gulp det opp der hvis det er så ille som det høres ut som. 
Det er helt greit. Du får lov av meg. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg var hadde en kjempe crush på en crush for noen år siden, men vi crushet ikke. En dag sa crushet mitt at jeg ikke var så stort crush likevel, så jeg ble skikkelig lei meg. Nå har jeg en crush på en ny fyr og håper på en happy ending, men da må man først se hvordan det går in the first place.

Skrevet

Har ikke en eneste god erfaring med såkalte "crushes". Ingen av de jentene jeg virkelig har vært interessert i har det blitt noe med, har alltid endt dårlig. Så av den grunn forbinder jeg forelskelse med negative ting, noe jeg helst vil slippe. Ikke å ha noen i sikte gir på en måte ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...