Gå til innhold

Billig for tur til Rhodos for 3 personer for 9500 kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billig for tur til Rhodos for 3 personer for 9500 kroner? Jeg surfet på nettet. Tenkte å reise i slutten av juni og være en uke, og det kostet 9500, med fly tur retur, og hotell for oss alle... 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt meningsløst når du ikke sier hvor dere skal fly fra og hvilken standard hotellet har.

Anonymkode: a30ba...332

• Liker 2
Skrevet

Vi er to som skal til Rhodos neste år, i tre uker. 48500,- tur/retur, og Sunprime Miramare (bra standard), bungalow med kjøkkenkrok, soverom, stue og et fint bad. Helt nydelig sted, syns vi da. Reiser i uke 35 neste år. Var der i august i år også. Savner tilbake :(  

• Liker 1
Skrevet

Vi var tre, bodde all inclusive nær Lindos og fløy direkte med Ving tror jeg det var, kostet oss rundt 45`om jeg husker riktig så 9500 er billig uansett!

• Liker 1
Skrevet

Faliraki heter det... og det går båt til tyrkia derfra . Mellomlanding i København begge veier. 3 stjerners hotell ... 

• Liker 1
Skrevet

Det høres bra ut det. 9500,- for tre personer. :)  3 stjernes hotell kan være fint, for en uke. Er man flere så er det bedre med noe større, og separert stue og soverom. Men for en uke er det kjempefint ;) 

• Liker 2
Skrevet

Rhodos er en forholdsvis liten øy med mye å by på om man ønsker leie bil og farte litt, da bruker man minimalt med tid på annet enn å sove og dusje/kle seg på hotellet. Hvis jeg husker riktig er det stedet dere skal til en liten "by" med en nydelig sandstrand og en vannpark? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

Rhodos er en forholdsvis liten øy med mye å by på om man ønsker leie bil og farte litt, da bruker man minimalt med tid på annet enn å sove og dusje/kle seg på hotellet. Hvis jeg husker riktig er det stedet dere skal til en liten "by" med en nydelig sandstrand og en vannpark? 

Er det fint å dra til marmaris i Tyrkia derfra ? Dagstur? Noen som vet? Jeg vet det er handlegate nær hotellet og sandstrand der. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det høres billig ut, men nå både liker jeg og har muligheten til å benytte meg av restplassbilletter. Var på tur med to venner til Kefalonia og vi betalte ca. 1500,- pr. person for fly og en stor, fin leilighet.

Anonymkode: a30ba...332

Skrevet
13 minutter siden, MariaVeronica skrev:

Er det fint å dra til marmaris i Tyrkia derfra ? Dagstur? Noen som vet? Jeg vet det er handlegate nær hotellet og sandstrand der. :)

Det gjorde ikke vi - vi var der to uker og fartet rundt :) Shopping var ikke det helt store på Rhodos men gamlebyen hadde mye å by på, god mat finner man overalt! God olivenolje verdt å ta med hjem for eksempel, og svamper selvsagt :) Håndsydd skinn, broderier - Lindos er verdt et besøk, ta turen opp akropolis men ta bena fatt for eselridingen er mer som dyreplageri :( butterflyvally er også nydelig men egentlig overpriset, som alle typiske turist attraksjoner er.. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Carrot skrev:

Det gjorde ikke vi - vi var der to uker og fartet rundt :) Shopping var ikke det helt store på Rhodos men gamlebyen hadde mye å by på, god mat finner man overalt! God olivenolje verdt å ta med hjem for eksempel, og svamper selvsagt :) Håndsydd skinn, broderier - Lindos er verdt et besøk, ta turen opp akropolis men ta bena fatt for eselridingen er mer som dyreplageri :( butterflyvally er også nydelig men egentlig overpriset, som alle typiske turist attraksjoner er.. 

Enig! Holdt oss unna eselriding vi også. Er ikke med på å støtte dyreplageri altså. Også så mange store mennesker det var som ridde på dem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...