MariaVeronica Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Billig for tur til Rhodos for 3 personer for 9500 kroner? Jeg surfet på nettet. Tenkte å reise i slutten av juni og være en uke, og det kostet 9500, med fly tur retur, og hotell for oss alle... 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Helt meningsløst når du ikke sier hvor dere skal fly fra og hvilken standard hotellet har. Anonymkode: a30ba...332 2
wintergirl Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Vi er to som skal til Rhodos neste år, i tre uker. 48500,- tur/retur, og Sunprime Miramare (bra standard), bungalow med kjøkkenkrok, soverom, stue og et fint bad. Helt nydelig sted, syns vi da. Reiser i uke 35 neste år. Var der i august i år også. Savner tilbake 1
Carrot Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Vi var tre, bodde all inclusive nær Lindos og fløy direkte med Ving tror jeg det var, kostet oss rundt 45`om jeg husker riktig så 9500 er billig uansett! 1
MariaVeronica Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2016 Faliraki heter det... og det går båt til tyrkia derfra . Mellomlanding i København begge veier. 3 stjerners hotell ... 1
wintergirl Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Det høres bra ut det. 9500,- for tre personer. 3 stjernes hotell kan være fint, for en uke. Er man flere så er det bedre med noe større, og separert stue og soverom. Men for en uke er det kjempefint 2
Carrot Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Rhodos er en forholdsvis liten øy med mye å by på om man ønsker leie bil og farte litt, da bruker man minimalt med tid på annet enn å sove og dusje/kle seg på hotellet. Hvis jeg husker riktig er det stedet dere skal til en liten "by" med en nydelig sandstrand og en vannpark? 2
MariaVeronica Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, Carrot skrev: Rhodos er en forholdsvis liten øy med mye å by på om man ønsker leie bil og farte litt, da bruker man minimalt med tid på annet enn å sove og dusje/kle seg på hotellet. Hvis jeg husker riktig er det stedet dere skal til en liten "by" med en nydelig sandstrand og en vannpark? Er det fint å dra til marmaris i Tyrkia derfra ? Dagstur? Noen som vet? Jeg vet det er handlegate nær hotellet og sandstrand der. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg synes ikke det høres billig ut, men nå både liker jeg og har muligheten til å benytte meg av restplassbilletter. Var på tur med to venner til Kefalonia og vi betalte ca. 1500,- pr. person for fly og en stor, fin leilighet. Anonymkode: a30ba...332
Carrot Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 13 minutter siden, MariaVeronica skrev: Er det fint å dra til marmaris i Tyrkia derfra ? Dagstur? Noen som vet? Jeg vet det er handlegate nær hotellet og sandstrand der. Det gjorde ikke vi - vi var der to uker og fartet rundt Shopping var ikke det helt store på Rhodos men gamlebyen hadde mye å by på, god mat finner man overalt! God olivenolje verdt å ta med hjem for eksempel, og svamper selvsagt Håndsydd skinn, broderier - Lindos er verdt et besøk, ta turen opp akropolis men ta bena fatt for eselridingen er mer som dyreplageri butterflyvally er også nydelig men egentlig overpriset, som alle typiske turist attraksjoner er.. 1
wintergirl Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 32 minutter siden, Carrot skrev: Det gjorde ikke vi - vi var der to uker og fartet rundt Shopping var ikke det helt store på Rhodos men gamlebyen hadde mye å by på, god mat finner man overalt! God olivenolje verdt å ta med hjem for eksempel, og svamper selvsagt Håndsydd skinn, broderier - Lindos er verdt et besøk, ta turen opp akropolis men ta bena fatt for eselridingen er mer som dyreplageri butterflyvally er også nydelig men egentlig overpriset, som alle typiske turist attraksjoner er.. Enig! Holdt oss unna eselriding vi også. Er ikke med på å støtte dyreplageri altså. Også så mange store mennesker det var som ridde på dem. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå