Gå til innhold

Line dater Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som så første episode av Line dater Norge? :) Meninger?

Jeg syntes ihvertfall han fyren hun møtte i Lofoten bodde syykt fint, hadde nesten tatt han bare pga stedet, haha. 

Også kult at Line kjører sin egen stil, og ikke er ei typisk berte. Liker at NRK bruker "ekte" folk i sånne programmer :) 

Anonymkode: 70390...e7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så det igår og syntes det var skikkelig flaut. Litt som en bilulykke som man vet man ikke bør kikke på, men man klarer ikke å ta blikket vekk 🙈

Line var absolutt kul nok, men not my cup of tea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så klein av å se på det at jeg måtte skru av før halve programmet var gått :P Tror ikke dette er programmet for meg, hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line er ei skikkelig godjente! Liker at hun tørr å være seg selv og kjøre den stilen hun selv liker! Jeg er ikke veldig fan av den type stil og rosa hår. Men jeg elsker folk som går for å gjøre akkurat det de selv liker! Håper virkelig hun finner kjærligheten, for hun er så god :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er underholdende! :-) Begge i første episode var jo utrolig hyggelige typer, blir glad av å se at det finnes slike karer der ute!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler programmet er veldig påtatt. Det er tydelig at vi ser en god bit av hvem Line virkelig er som person, men det er så mange "regisserte" sosiale situasjoner hvor hun overspiller vilt, for å få frem denne kleine følelsen hos seerne. Det er et slikt program som drar deg inn fordi det er så forferdelig å se på at du bare må vite hva som skjer videre. Så underholdningsverdien er det virkelig ikke noe å si på her. Selv blir det såpass mye klein-o-rama for meg, at jeg bruker sikkert en time på å se en episode på tjue minutter, fordi det blir så vilt ukomfortabelt. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2016 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Har ikke hun kjæreste?

Anonymkode: ebaf5...437

Da hadde hun vel ikke reist rundt i Norge på jakt etter en, hadde hun?

Anonymkode: 18619...a34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde hun vel ikke reist rundt i Norge på jakt etter en, hadde hun?

Anonymkode: 18619...a34

Hun har kjæreste

Anonymkode: ebaf5...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at dette var sånn kleint og teit og slitsomt opplegg jeg ville hate, men så på fordi mannen har gått på skole med henne, og så ble jeg bergtatt! He he,  neida, men jeg synes hun var søt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempegøy! :D Line er så søt! Virker som ei skikkelig godjente. Og det ER jo faktisk så kleint å sjekke opp/date gutter, ihvertfall for noen. Så tror da ikke det er overspilling. Nei, her sitter jeg i sofaen og føler kleinheten med henne :fnise::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...