AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Min tvillingsøster er blitt gravid. Vi har et nært forhold, er ofte sammen og har både "egne" venner og felles venner. Nå har flere av våre felles venner spurt meg om ikke jeg er misunnelig fordi hun er gravid. Jeg føler nesten at de vil jeg skal være det. Så klart har jeg også lyst på barn, men jeg har verken kjæreste/samboer/mann, så da er jo sannsynligheten liten for at jeg på dette tidspunktet har tenkt på barn. Jeg er jo realistisk. Jeg begynner å bli lei av slike kommentarer. Det gjelder ikke bare dette. Jeg føler mange sammenligner oss og forventer at den av oss som ikke ikke har gjort noe/opplevd det som den andre har skal bli misunnelig. Vi kan jo ikke gjøre alt likt. Det blir jo som vanlige søsken. Det er jo slik at en av søsknene først er ute med barn, de fleste planlegger jo ikke dette slik at alle er like langt i forløpet.... Hva kan jeg si for å sette en stopper for dette? Hvorfor kan de ikke konsentrere seg om min søster som er gravid? Stille henne spørsmål om det og prate om slike ting. Så kan de heller prate med meg om det som gjelder meg. Anonymkode: d71b6...6e1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 "Vi er ikke samme person " Anonymkode: 83e4a...9e7 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Mennesker som tror eller mistenker at andre er misunnelige, er ofte slik selv. De går vel ut fra at du er misunnelig ettersom de selv har lett for å bli misunnelige. Skaff deg bedre venner? Anonymkode: 5f348...5f1
Gjest O.G. Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Du kan jo bare svare "Nei, er du siden du spør?
SøtMelon Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Si bare at du ser veldig fram til å bli tante =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå