Gå til innhold

Blir flybilletter billigere med tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Manchester i april. Har foreløpig ikke kjøpt flybilletter.  Ifølge Momondo, så er de billigste direkteflygninger fra Gardemoen på 7000,- per pers :P med SAS 😂 Men finner selvsagt billigere, men da med mellomlandinger her å der 8 timer eller mer. Jeg vil helst dra direkte :P er dette noe som blir billigere med tiden eller burde jeg bestille nå for å ikke risikere å komme meg avgårde? 

Ikke særlig gira på å reise fra Sandefjord, men må man så må man :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen tips? :)

Gjest kaninen
Skrevet

Rutefly blir ofte dyrere jo lenger enn venter. Men 7000 hørtes fryktelig dyrt ut! Sjekk ut fly til Liverpool, det er ikke langt med tog mellom de to byene og mye rimeligere å fly dit. 

Gjest Solsmil
Skrevet

Hvilke dager er det du skal reise? Iflg lavpriskalenderen til SAS er det billige billetter både til og fra Manchester fra Gardermoen de fleste dagene i april. Det ser ut som det meste er direkte også. Jeg skjønner ikke hvilke dager du skal reise på for å få prisen opp i 7000kr...

Skrevet
Akkurat nå, Solsmil skrev:

Hvilke dager er det du skal reise? Iflg lavpriskalenderen til SAS er det billige billetter både til og fra Manchester fra Gardermoen de fleste dagene i april. Det ser ut som det meste er direkte også. Jeg skjønner ikke hvilke dager du skal reise på for å få prisen opp i 7000kr...

Haha, ikke jeg heller :fnise:  datoene er 14.04-17.04, og den mandagen koster det over 2000,- for en vei :/ 

Skrevet

hahahahah i all veeerden

Skjermbilde 2016-10-07 kl. 00.01.00.png

Skrevet

Hvis du velger det dyreste alternativet, så blir det dyrt.....

Skrevet

Det er ganske lenge til ennå. Jeg skal reise til nord i Skottland i alutten av april. Jeg har fulgt med flyprisene nøye de siste ukene. Det var veldig dyrt, men en mulighet (som også kan gå for deg) er å reise til London, og så ta Ryanair/Easyjet videre innenlands. Dette kan bli veldig billig, men pass på at du havner på rett flyplass i London (så du slipper å busse imellom).

April er så lenge til at det kommer helt sikkert tilbud før den tid. Jeg hadde flaks og fikk relativt rimelige billetter, dvs. litt over tusenlappen hver vei, for et par uker siden, da SAS hadde et salg. Men må mellomlande, da.

Anonymkode: cd129...a64

Skrevet

Følg nøye med når SAS og Norwegian har kampanjer. Måtte sjekke selv, for en person med sas fikk jeg 3000,- mens norwegian har ikke kommet så langt enda. Norwegian pleier å komme med gode tilbud, så det gjelder å følge nøye med. 

Skrevet
3 timer siden, reiseglad skrev:

Hvis du velger det dyreste alternativet, så blir det dyrt.....

Hahahah! Ja og derfor jeg spørr om tips til om det blir billigere med tiden ;) 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske lenge til ennå. Jeg skal reise til nord i Skottland i alutten av april. Jeg har fulgt med flyprisene nøye de siste ukene. Det var veldig dyrt, men en mulighet (som også kan gå for deg) er å reise til London, og så ta Ryanair/Easyjet videre innenlands. Dette kan bli veldig billig, men pass på at du havner på rett flyplass i London (så du slipper å busse imellom).

April er så lenge til at det kommer helt sikkert tilbud før den tid. Jeg hadde flaks og fikk relativt rimelige billetter, dvs. litt over tusenlappen hver vei, for et par uker siden, da SAS hadde et salg. Men må mellomlande, da.

Anonymkode: cd129...a64

Okei okei, har forstått det slik at SAS har en kampanje hver torsdag, så skal følge med :) 

3 timer siden, dillyduzit skrev:

Følg nøye med når SAS og Norwegian har kampanjer. Måtte sjekke selv, for en person med sas fikk jeg 3000,- mens norwegian har ikke kommet så langt enda. Norwegian pleier å komme med gode tilbud, så det gjelder å følge nøye med. 

Takk :) og følge med på ungdomsbilleyten ✌🏼️

Skrevet

Jeg har aldri bestilt flybilletter så lenge som et halvt års tid i forveien, og jeg kommer som regel langt unner 7000 tur/retur per pers. Ca 7000 var jo det jeg betalte tur/retur New York i sommerferien (altså høysesong) også med SAS, så jeg kan ikke forstå at Manchester i England skal være så dyrt. Du er helt sikker på at du får opp Manchester i England når du søker? For det er en by i USA som også heter det.

Anonymkode: f9a92...c67

Skrevet

Og...søk direkte på SAS du :) 

Når jeg søkte 14.4-17.4 nå, så var det i overkant 3000 tur/retur, dog med 1 stopp underveis (Bergen eller København). 

Anonymkode: f9a92...c67

Skrevet

Kan du ikke fly fra Gardermoen da? Jeg skal til Manchester snart og betalte vel 800,- for billetten. 7000,- høres helt vilt ut. 

Skrevet

Det er påsken, blir fort dyrt da...

Anonymkode: 32d6f...55f

Skrevet

Det er påsken som gjør at det er dyrt, ikke hvor lenge det er til. Rutefly blir nesten aldri billigere, mens charter kan bli. Tviler litt på om det er særlig mye charter til Manchester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...