Gå til innhold

Hvordan svare på komplimenter på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig på det å ta i mot komplimenter og på hva jeg skal si. Til og med når noen ikke sier det face to face :fnise: F.eks på tinder. 

Hva svarer en om noen gir et kompliment på tinder? Fikk et kompliment her for et par dager siden "nydelig ansikt". Ikke noe mer enn det. Ikke noe hei, ikke noe spørsmål. Svarer en da bare takk? Samtalen må jo liksom holdes igang. 

Anonymkode: a075f...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, det var hyggelig :)  Eventuelt et kompliment til han/henne om du ønsker det. 

Anonymkode: 7dfab...4e1

Skrevet

"Du skulle sett rumpa mi ;) "

Anonymkode: 9d5a7...c4d

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig dårlig på det å ta i mot komplimenter og på hva jeg skal si. Til og med når noen ikke sier det face to face :fnise: F.eks på tinder. 

Hva svarer en om noen gir et kompliment på tinder? Fikk et kompliment her for et par dager siden "nydelig ansikt". Ikke noe mer enn det. Ikke noe hei, ikke noe spørsmål. Svarer en da bare takk? Samtalen må jo liksom holdes igang. 

"Vent til du ser resten"

"Ja, de sier jo at motsetninger tiltrekker hverandre" (NEIDA, haha!)

"Tusen takk, har fått det av foreldrene mine"

Skrevet

11e4317ad1f0f44e62721f374d8e9029.jpg

Anonymkode: 5ccdc...033

• Liker 1
Skrevet

"Nydelig ansikt"? Haha, for et dårlig kompliment...

Skrevet
2 timer siden, sol87 skrev:

"Vent til du ser resten"

"Ja, de sier jo at motsetninger tiltrekker hverandre" (NEIDA, haha!)

"Tusen takk, har fått det av foreldrene mine"

:fnise:

Skrevet

Jeg er og dårlig på det, blir så flau, spesielt når det er face to face. Blir liksom "hehe, takk" :flau:

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg vet det!"

Anonymkode: f7446...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...