Gå til innhold

FORSKNING: ER DU AV TYPEN SOM BANNER, ROTER OG ER OPPE SENT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: Vet ikke. Jeg har aldri sett på meg selv som spesielt intelligent. Selv om jeg tidvis roter, banner (med svært god grunn) og er oppe sent.

Er dette med å være B-menneske virkelig et kriterie for intelligens?

Anonymkode: dbd18...617

Skrevet

Jeg både banner, roter og har relativt stygg håndskrift men har kun gjennomsnittlig intelligens i følge den store IQ testen som gikk på NRK i 2003 http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3099578.html

Men har merket det er noen områder jeg er skarpere på enn de fleste andre. Men dette måles nok ikke på en intelligenstest.

Anonymkode: d2ca0...341

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: Vet ikke. Jeg har aldri sett på meg selv som spesielt intelligent. Selv om jeg tidvis roter, banner (med svært god grunn) og er oppe sent.

Er dette med å være B-menneske virkelig et kriterie for intelligens?

Et kriterie er det ikke, men det er noen som mener at det er en sammenheng.

Anonymkode: def58...2d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at rotete mennesker ofte er kreative, stemmer for min del ;)

Anonymkode: 859ce...538

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et kriterie er det ikke, men det er noen som mener at det er en sammenheng.

Anonymkode: def58...2d4

Ok :)

Takk for svar!

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at rotete mennesker ofte er kreative, stemmer for min del ;)

Anonymkode: 859ce...538

Er rotete mennesker som er kreative, også mer intelligente? Dvs: Er det en sammenheng mellom kreativitet og intelligens?

Skrevet

Wow! Stemmer litt hos meg! Hadde dårlig karakterer på grunnskolen, men nå får jeg toppkarakterer på høyskolen. Legger meg alltid sent, men bor 5 min unna skole, trenger ikke å legge meg tidlig. Banner ofte, men skjønner ikke hvorfor det er et tegn på intelligense :klo: Har arvet stygg løkkeskrift av pappa. Leiligheten min er ofte veldig rotete fordi jeg glemmer å rydde når mest av tiden går til skole. 

Anonymkode: f5018...1cf

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Stemmer litt hos meg! Hadde dårlig karakterer på grunnskolen, men nå får jeg toppkarakterer på høyskolen. Legger meg alltid sent, men bor 5 min unna skole, trenger ikke å legge meg tidlig. Banner ofte, men skjønner ikke hvorfor det er et tegn på intelligens:klo: Har arvet stygg løkkeskrift av pappa. Leiligheten min er ofte veldig rotete fordi jeg glemmer å rydde når mest av tiden går til skole. 

Du har jo åpenbart et større ordforråd enn de ubannende, da... :jepp:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Kamikatze skrev:

Du har jo åpenbart et større ordforråd enn de ubannende, da... :jepp:

:fnise:

Haha nå som du sier det.... det minner meg om denne videoen

Skrevet

Jeg gjør alt det, og jeg leste nettopp at det å være litt lat og like dårlige filmer også linkes til høy intelligens. Dermed har jeg full pott på alle og må være et lite geni. Så ja, jeg tror fullt og helt på dette :) 

Skrevet
1 minutt siden, antbug skrev:

Jeg gjør alt det, og jeg leste nettopp at det å være litt lat og like dårlige filmer også linkes til høy intelligens. Dermed har jeg full pott på alle og må være et lite geni. Så ja, jeg tror fullt og helt på dette :) 

Har hørt det å være litt lat, betyr at man vil heller gå rett til løsningen enn å bruke for langt tid på alle detaljer osv rundt løsningen. Bill Gates: "I choose a lazy person to do a hard job. Because a lazy person will find an easy way to do it"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...