AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg er virkelig forbanna, lei meg og oppgitt!! Jeg og gjeng på 9 personer har vært forrige uke ute tatt oss par øl, og snakket om guttetur til Brussel fra 06.10 - 08.10. Vi var enige at alle skulle dra på denne gutteturen i Brussel og at flybilletten skal bestilles den 03.10.. Jeg glemte å skrive at i denne gjengen så er det 2 nære søskenbarn, en av de skulle ringe meg den 03.10 for å bekrefte at flybilletter er kjøpt. Jeg har ventet i hele dag på telefon at den skulle ringe men ingen som ringte meg t.o.m har jeg prøvd å ringe søskenbarn for å høre om det blir noe av turen eller hva. Jeg har faen meg ventet på svar i hele jævla uken på sms eller at de skulle ringe meg. Jeg fikk vite at de har reist til Brussel og er så forbanna på alt det. Jeg er så forbanna på mine 2 søskenbarn som er nære og hvorfor de ikke kunne gi beskjed, "Vi ønsker at du ikke skal bli meg til Brussel osv osv", så hadde jeg godtatt det MEN fikk ingen svar fra dem. Nå vurderer jeg bare å blokkere mobiltelefonnummer av de to idioter at de ikke kan ringe meg eller sende sms. : Jeg måtte bare få ut aggresjon og bare alt. Hva hadde du gjort hvis det hadde skjedd med deg? Anonymkode: fe023...964
Gjest RaspberryPi Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Dårlig stil. Ville bedt dem ryke og reise hele gjengen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 11 minutter siden, RaspberryPi skrev: Dårlig stil. Ville bedt dem ryke og reise hele gjengen. Det som gjør meg forbanna og trist at det er jo også 2 nære søskenbarn og mamma til de to søskenbarn er jo tanta min. Anonymkode: fe023...964
Gjest RaspberryPi Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det som gjør meg forbanna og trist at det er jo også 2 nære søskenbarn og mamma til de to søskenbarn er jo tanta min. Anonymkode: fe023...964 Så konfronter dem da. Send en melding og spør hva som foregår, hvorfor du ikke fikk beskjed.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Avviste de deg hver gang du prøvde å ringe? Svarte de heller ikke på meldinger du sendte? Anonymkode: 7274b...9e2
Jolene Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Prøv å snakk med dem. Dersom det ikke funker, ring moren deres.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 34 minutter siden, Jolene skrev: Prøv å snakk med dem. Dersom det ikke funker, ring moren deres. btw, alle vi er 25 år gammel. Takk for svar Anonymkode: fe023...964
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avviste de deg hver gang du prøvde å ringe? Svarte de heller ikke på meldinger du sendte? Anonymkode: 7274b...9e2 Nei de avviste meg ikke, men ingen som tok telefonen og ingen som svarte på meldingene jeg sendte. Anonymkode: fe023...964
TheGirlWhoWaited Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig forbanna, lei meg og oppgitt!! Jeg og gjeng på 9 personer har vært forrige uke ute tatt oss par øl, og snakket om guttetur til Brussel fra 06.10 - 08.10. Vi var enige at alle skulle dra på denne gutteturen i Brussel og at flybilletten skal bestilles den 03.10.. Jeg glemte å skrive at i denne gjengen så er det 2 nære søskenbarn, en av de skulle ringe meg den 03.10 for å bekrefte at flybilletter er kjøpt. Jeg har ventet i hele dag på telefon at den skulle ringe men ingen som ringte meg t.o.m har jeg prøvd å ringe søskenbarn for å høre om det blir noe av turen eller hva. Jeg har faen meg ventet på svar i hele jævla uken på sms eller at de skulle ringe meg. Jeg fikk vite at de har reist til Brussel og er så forbanna på alt det. Jeg er så forbanna på mine 2 søskenbarn som er nære og hvorfor de ikke kunne gi beskjed, "Vi ønsker at du ikke skal bli meg til Brussel osv osv", så hadde jeg godtatt det MEN fikk ingen svar fra dem. Nå vurderer jeg bare å blokkere mobiltelefonnummer av de to idioter at de ikke kan ringe meg eller sende sms. : Jeg måtte bare få ut aggresjon og bare alt. Hva hadde du gjort hvis det hadde skjedd med deg? Anonymkode: fe023...964 Du har i hvert fall all mulig grunn til å være både lei deg og skikkelig forbannet!!!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Er det hele gjenge på tur, eller bare de to søskenbarna dine? Anonymkode: 24abe...ec8
Jolene Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: btw, alle vi er 25 år gammel. Takk for svar Anonymkode: fe023...964 Tenkte meg det, men når det er søskenbarn det er snakk om synes jeg ikke det gjør noe å ringe tanten din. Spesielt når de ikke engang gidder å svare deg-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå