AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 TV2 Sumo og D Play Har ikke TV, og betaler aldri for kanal-pakker eller for NRK-lisens.. Anonymkode: 54c2e...861
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Vet ikke, men ganske mange tror j;) Ser sjelden på TV, men gubben ser myyye på glanekassa. Anonymkode: 77f5f...7eb
Gjest made4u Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Flere enn jeg strengt tatt trenger, tall har jeg ikke... Mange av kanalene sender dog stort sett bare dritt med uendelig mange reklamer, jeg styrer normalt unna slikt så sant det ikke er en begivenhet som f.eks. en landskamp som går på drittkanalene. TV3 og TVN skal det spesielle grunner til å se på, TV2 ser jeg også bare på om det er noe helt spesielt... NRK kanalene og filmkanalene som ikke har reklame er å foretrekke, reklame har jeg langt opp i vranghalsen, blir for mye reklame, alt for mye...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Ingen Har ikke hatt vanlig tv på fem-seks år. Har Netflix og Viaplay sammen med 4-5 andre som vi deler på. (Tre forskjellige husstander) Anonymkode: ad93f...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå