Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er på jakt etter skjerf som er litt store og gooode. Synes de standard skjerfene fra typ Bik Bok og Cubus er helt greie, men skulle gjerne ha hatt noen som var litt bredere. Ikke bare i lengden, men i selve bredden, sånn at man kan drukne litt i dem :fnise: Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Baremenneske
Skrevet

...Jeg har ingen å gi bort- jeg må ha mitt gamle gode selv!😋😆

Skrevet
2 minutter siden, Baremenneske skrev:

...Jeg har ingen å gi bort- jeg må ha mitt gamle gode selv!😋😆

:fnise:

Skrevet

Rosenvinge ullskjerf, tror merket heter det. selges på floyd i alle fall tror jeg!:)

Skrevet

I fjor kjøpte jeg sånn digert skjerf fra accessoirize. Digert. Bruker det som teppe noen ganger. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Match har hatt før vet jeg, samme skjerf i masse forskjellige farger. Jeg har mitt enda, like fint etter to år :) Så de sist i våres mener jeg.

Gjest MissEhrmann
Skrevet

Holzweiler og BeckSøndergaard har store, deilige skjerf. Veldig fine også!

Gjest Tigress
Skrevet

Fretex. Då får du noko ingen andre har heller. 

Skrevet

Ikke gjør det, det ser utrolig latterlig ut. 

Anonymkode: 722fc...241

Skrevet

Holzweiler har jo sine enorme skjerf, de drukner du i. De er jo som ullpledd. Men det kan jo også se veldig topptungt ut med et digert skjerf hvis resten av deg er litt mindre. Det er akkurat det som stopper meg fra å drukne i et sånt skjerf. Nemlig at jeg ser akkurat druknet ut, mens resten av meg liksom står sånn stakkars igjen. Det blir ikke bra sånn med proposjoner. 

Jeg har smale hofter, og tynne lår, mens jeg er bred over skuldrene og har store bryst. Jeg må ha noe som bærer meg oventil også, og da er ikke digre skjerf løsningen for meg. Jeg må ha mindre skjerf, og mer rundt hoftene. Så jeg må finne kåper/cardigans/blazere som gir meg noe ekstra der. Og digre skjerf kan jeg bare se bort fra. 

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, eller hvordan dine proposjoner er, men er du lik meg, så må du se på tynnere skjerf. Har du brede hofter, så kan det hende at du kler ullpledd som skjerf.

Skrevet

Jeg har Holzweiler, Acne og skjerf fra Birger et mikkelsen, og sisteevnte er jeg mest glad i. Personlig liker jeg ikke Holzweiler fordi jeg egentlig ikke synes de er så fine for å være ærlig. Og Acne er helt ok, men Birger et mikkelsen har store, fine, varme skjerf i mange farger. Ensfargede :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...