Gå til innhold

Vansklige gavekjøp eks. til samboer, svigerforeldre o.l.

Anbefalte innlegg

Gjest Gaver
Skrevet

Ja, så nærmer det seg igjen....den dagen jeg har tenkt på i flere mnd. Samboeren min har bursdag og jeg må finne på noe kreativt, men kjærlig, ikke for dyrt ikke for billig osv. Min samboer er 25 år og vi har vært sammen i snart 3 år. Tidligere ganger har jeg gitt han strikkhopp, flotte kjøkkenkniver, klokke og blomster. Men i år har hjernen låst seg og til mer jeg tenker på det til mindre kommer jeg på. Så er det noen som har noen gode ideer.....jeg vil være evig takknemlig :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Chica
Skrevet

Tror det har vært en del liknende spm tidligere, så du kan være heldig å finne noe der! Hva med kule solbriller eller cognac? El Leatherman

Gjest eminel
Skrevet

Dette er ikke lett???! Kanskje en stoor vinflaske formet som et gevær (kjøpes på polet), en deilig parfyme eller aftershave, klær, et smykke som passer til gutt (lenke eller lignende), en cd med favorittmusikken hans, en blomsterbukett, noe digg fra kondomeriet... hmmm....

Har han noen spesielle interesser?? Han ville ihvertfall blitt glad hvis du gjorde kvelden spesiell for han (laget en romantisk middag f.eks). Håper du finner på noe gøy da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...