AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Hei, er midten av 20 årene å har akkurat startet bachelor i et studie, jeg syns forsåvidt det er gøy, spennende og jeg trives, men har blitt så usikker på om det er dette jeg vil, altså videreutdanning, jeg har jobbet 3 år tidligere, og lurer egentlig på om det beste for meg er å fortsette med jobb, tjene penger å bygge karriere innen salg, hva tror dere? Har noen valgt det selv? Anonymkode: e2620...997
Fyrlykt Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Jeg valgte bort utdanningen min fordi det var så mye gøyere og enklere å jobbe innen salg. Koste meg i 20-årene helt til firmaet jeg jobbet i gikk konkurs. Nå sitter jeg i 30-årene uten formell utdannelse og ingen sjanse til å komme meg i noe annet en butikkjobb. Jeg har rett og slett ingen sjanse mot de som har både bachelor og master. Ikke gjør som meg! Gjør ferdig utdannelsen din. I dagens jobbmarked så går det ikke ann å bygge en karriere uten utdannelse.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg synes selv det er gøy og enkelt å jobbe i butikk, og har gjort dette i tretten år. Forskjellen er at jeg har gjort det mens jeg har studert og nå har jeg master. Så du kan gjerne jobbe i butikk og gjerne etter du har studert også, men ta utdannelse mens du har mulighet Nå feks er arbeidsmarkedet dårlig for meg med min utdannelse (og gennerelt), så det er ikke verdens ende om jeg fortsatt jobber i butikk, men da kan jeg likevel skifte retning senere siden jeg allerede har utdannelsen. Anonymkode: b8729...362
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Syns det er utrolig at vi må leve i et samfunn der min oppfatning er at utdanning er et must. Anonymkode: 6ac68...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå