Gå til innhold

Hvor finner jeg billigst kakemenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen skal ha med seg 40(!) kakemenn på skolen i morgen til en "kosedag". Hvilke butikker har det billigst?

Anonymkode: f8f62...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bakt dem selv

Hvem har bestemt dette?

Anonymkode: 90ecc...6e7

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Guttungen skal ha med seg 40(!) kakemenn på skolen i morgen til en "kosedag". Hvilke butikker har det billigst?

Rema1000 kanskje?

"Mandag delte Karen Torp Maseide et bilde på Twitter av Kakemenn som hun fant på REMA 1000 Xhibition i Bergen.

- De klarte ikke engang vente til oktober, skriver Maaseide på Twitter-innlegget."  http://www.side2.no/aktuelt/her-selger-rema-1000-juleprodukter-i-september/3423264187.html

• Liker 1
Skrevet

Skulle bakt selv hvis jeg hadde visst om det før. Han må kjøpe på vei til skolen i morgen tidlig 🙄 Vet ikke hvem som har bestemt det, men alle skal ha med seg en "tildelt" julevare og da falt kakemennene på han. 

Takk for svar, jeg sjekker Rema!

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som de koster 20, 28, eller 29 for en trepakning (se prislappen nede til høyre i bildet). Så det blir rundt 400 kr for 40 stk!!! Kakemenn og julebrus i butikkene i September Butikkesjef på Rema 1000 Exhibition, Eirik Hatland

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema1000 kanskje?

"Mandag delte Karen Torp Maseide et bilde på Twitter av Kakemenn som hun fant på REMA 1000 Xhibition i Bergen.

- De klarte ikke engang vente til oktober, skriver Maaseide på Twitter-innlegget."  http://www.side2.no/aktuelt/her-selger-rema-1000-juleprodukter-i-september/3423264187.html

Da blir hun sint om hun kommer til Rogaland. Her selges det kakemenn hele året.

Anonymkode: 7ac1c...b6e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir hun sint om hun kommer til Rogaland. Her selges det kakemenn hele året.

Anonymkode: 7ac1c...b6e

I hvilke butikkjeder er de billigst der, og hva koster de ca pr stk?

Skrevet

Coop-kjeden hadde noen billige og kjempegode i fjor. Vet ikke om det har kommet inn ennå.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle bakt selv hvis jeg hadde visst om det før. Han må kjøpe på vei til skolen i morgen tidlig 🙄 Vet ikke hvem som har bestemt det, men alle skal ha med seg en "tildelt" julevare og da falt kakemennene på han. 

Takk for svar, jeg sjekker Rema!

"En tildelt julevare" - første uka i oktober... Jadda... Jeg synes det høres ut som mor har blitt lurt litt her altså :ler:

Anonymkode: 4713a...93f

• Liker 3
Skrevet

Da bør du heller ta en tlf til skolen. Dette går ikke an. 

Anonymkode: 827b0...80c

Skrevet

Han skal ha med seg 40 kakemenn, i oktober, med én dags varsel? Hadde ringt skolen. 

Anonymkode: 3a7a9...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...