AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det er noen menn på fetlife som lurer på hvordan kroppen min ser ut. Jeg liker ikke å kalle meg selv for feit og synes derfor bbw høres finere ut. Min BMI er 26, så litt over 3 kg overvektig. Kan jeg kalle meg bbw? Anonymkode: 6a521...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nei. Under tvilstilfelle kunne du strukket det til å kalle deg for "lubben". Men BBW krever mer enn noen få kilo over. Du er normalvektig. Anonymkode: e310a...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Del Skrevet 6. oktober 2016 Sirkus-tjukk Anonymkode: 9d326...69f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 6. oktober 2016 #4 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nå tuller du bare. Du er ikke feit med 3 kilo overvekt. Vil du kalle deg det så greit, men det er bare unødvendig mot deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 6. oktober 2016 #5 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nei, da får du slutte å tulle. Du er virkelig ikke overvektig. Du kan i verste tilfelle kalles bittelitt lubben. Ta og se deg selv i speilet en gang til med et nytt blikk og se hva du syns. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nei. bbw er mer over på fedme. Anonymkode: 203f3...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvis du hadde sagt til meg at du var en BBW så hadde jeg tolket deg som typ. 40 kg overvektig++. Kjære deg, si nå heller at du har former/er litt lubben.... Hvis du syns det er ille å si at du er feit (noe jeg tviler på at du er) er det enda verre å kalle deg selv for en BBW... Anonymkode: d65a9...e1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. oktober 2016 #8 Del Skrevet 6. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. bbw er mer over på fedme. Anonymkode: 203f3...e57 Enig. Tenker man minst må passere 30-grensen når det gjelder bmi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ok takk alle sammen. Og nei jeg tuller ikke selv om det kan virke slik. Han ene har skrevet i i profilteksten sin at: "NB! Jeg foretrekker slanke kvinner". Da føler jeg ikke at jeg kan kalle meg normalvektig for jeg er redd for at hvis jeg møter han at han blir skuffet. Da er det bedre at jeg kaller meg stor slik at han vet hva han kan forvente seg. TS Anonymkode: 6a521...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest steinbukk79 Skrevet 6. oktober 2016 #10 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Litt vanskelig å bedømme uten noe bilde, men vil heller si curvy eller chubby, som er noe annet å mindre enn BBW Endret 6. oktober 2016 av steinbukk79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 6. oktober 2016 #11 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok takk alle sammen. Og nei jeg tuller ikke selv om det kan virke slik. Han ene har skrevet i i profilteksten sin at: "NB! Jeg foretrekker slanke kvinner". Da føler jeg ikke at jeg kan kalle meg normalvektig for jeg er redd for at hvis jeg møter han at han blir skuffet. Da er det bedre at jeg kaller meg stor slik at han vet hva han kan forvente seg. TS Anonymkode: 6a521...6b4 DU ER IKKE STOR. Hvorfor vil du møte en som baserer seg kun på utseende? Greit nok at man har en preferanse, men å eliminere personer ved å skrive det blir for dumt. Du er normalvektig. Ikke la deg knekke av en idiot på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 6. oktober 2016 #12 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok takk alle sammen. Og nei jeg tuller ikke selv om det kan virke slik. Han ene har skrevet i i profilteksten sin at: "NB! Jeg foretrekker slanke kvinner". Da føler jeg ikke at jeg kan kalle meg normalvektig for jeg er redd for at hvis jeg møter han at han blir skuffet. Da er det bedre at jeg kaller meg stor slik at han vet hva han kan forvente seg. TS Anonymkode: 6a521...6b4 Du skal fortsatt ikke kalle deg stor. Du kan si det nøyaktig som det er. Du er hverken slank eller tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2016 #13 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg er ca 15kg over min idealvekt, og er fortsatt ikke BBW, så nei du er ikke bbw 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 6. oktober 2016 #14 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. oktober 2016 #15 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hva er BBW forkortelse for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 6. oktober 2016 #16 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Million skrev (På 6.10.2016 den 20.48): . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #17 Del Skrevet 6. oktober 2016 6 minutter siden, Million skrev: Hva er BBW forkortelse for? Google svarte Big Beautiful Woman. Jeg har aldri hørt begrepet før. Anonymkode: 52b11...62e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #18 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde sagt til meg at du var en BBW så hadde jeg tolket deg som typ. 40 kg overvektig++. Kjære deg, si nå heller at du har former/er litt lubben.... Hvis du syns det er ille å si at du er feit (noe jeg tviler på at du er) er det enda verre å kalle deg selv for en BBW... Anonymkode: d65a9...e1f Tusen takk. Blir bare litt usikker når jeg googler bbw og dette bildet kommer opp: Hun ser ikke akkurat ut til å være 40 kg overvektig liksom.. Anonymkode: 6a521...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 6. oktober 2016 #19 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.10.2016 den 20.57): . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Del Skrevet 7. oktober 2016 8 timer siden, Moonwalker skrev: "Big beautiful woman". En beskrivelse skapt som et liksom penere ord for "feit", mest brukt i seksuell sammenheng. Trodde det var Big beautiful whore..ups Anonymkode: 8ab3a...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå