Gå til innhold

Facebook tar for stor plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er vi på Facebook? Jeg føler det tar for stor plass i livet mitt, har litt lyst til å melde meg ut av det. Går det an å slette alt?  Slik at du ikke kan gjenopprette profilen tenkte jeg på

Anonymkode: ad4ea...ee5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går an.

Anonymkode: 6a669...251

Skrevet

Hvor er det jeg får gjort det? Finner bare deaktivere 

Skrevet

Bare til å slette fb-kontoen det. Jeg skal gjøre det samme, men av andre grunner enn de du har :)

Skrevet

Jeg har også tenkt å slette FB-kontoen min, men ser bare deaktiveringsmuligheten. Kan man ikke slette HELT?

Anonymkode: 792cc...e65

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også tenkt å slette FB-kontoen min, men ser bare deaktiveringsmuligheten. Kan man ikke slette HELT?

Anonymkode: 792cc...e65

Dette er bare en tanke, du går tilbake i tid, og sletter alt for hånd? avmarkerer deg overalt.

Anonymkode: b8c2c...556

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er vi på Facebook? Jeg føler det tar for stor plass i livet mitt, har litt lyst til å melde meg ut av det. Går det an å slette alt?  Slik at du ikke kan gjenopprette profilen tenkte jeg på

Facebook tar mye plass,avhengig

Flaut og tenke på at det er det første jeg sjekker med kaffekoppen og en snus om morgen... hva gjorde vi før Facebook?? Jo vi var aktive og sosiale ute i gata. Jeg lan godt kalles en Facebook avhengig og bruker mye tid det 

Skrevet

Jeg slettet facebook en gang før, men endte opp med å bruke samme tiden på forum. Vet ikke hva som er verst :P 

Skrevet
1 time siden, Hapi skrev:

Jeg slettet facebook en gang før, men endte opp med å bruke samme tiden på forum. Vet ikke hva som er verst :P 

Samme her. Deaktiverte Facebook for en uke og brukte tiden min her i stedet. Da synes jeg Facebook er bedre altså!

Anonymkode: fe892...8b9

Skrevet

Men det man kan gjøre, om man er som meg og bare måå sjekke når det kommer en notification er å skru det av. Altså det tegnet på appen i menyen, slik at notifications kun dukker opp når man faktisk er inne i appen. Jeg bare må trykke på når jeg ser det røde merket med "1" eller flere tall inni. Det hjalp å ta bort det.

Anonymkode: fe892...8b9

Skrevet

Facebook er bra for å kunne holde kontakten med venner og familie og det er gratis ;) 

Anonymkode: 87b69...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...