AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Nå er jeg ikke 100% sikker på at hun faktisk stjeler fra meg, men jeg synes det er rart ting forsvinner etter hun har vært på besøk hos meg. Det er en vanskelig situasjon. Jeg vil ikke ta det opp med henne før jeg vet 100%. Det som har blitt borte er, en håndkrem, en klokke, en sminke kost, en topp og øyenskygge. Disse tingene har forsvunnet etter hun har vært på besøk og synes det hele er merkelig. Ting kan bli sporløst borte selv om ingen har stjelt fra deg, men jeg vet at jeg ikke har rotet vekk tinga. For. Eksempel vet jeg hvor klokken lå, men etter hun hadde vært her, så var den plutselig borte. Samme med toppen min. Jeg vet den hang på badet, men etter hun var her, så var den borte. Jeg har lett overalt. Alt var inne på badet og hun vært inne på badet de gangene hun var her. Hun tok med vesken sin inn, men tenkte ikke noe over det. Hva gjør jeg? Vil ha tinga mine tilbake. Anonymkode: 3feab...92d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Kutt henne ut hvis du virkelig tror hun stjeler fra deg, eller ikke møt henne hjemme hos deg. Anonymkode: 47839...543 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Foreslå å henge hos henne, så stjeler du tilbake👊🏼 Anonymkode: abc65...c91 12
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Foreslå å henge hos henne, så stjeler du tilbake👊🏼 Anonymkode: abc65...c91 Hehehe, det var en dårlig ide Anonymkode: 47839...543 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Du kan jo overnatte hos henne og litt diskret luske rundt og se om du finner tingene dine? Det er jo litt mystisk at de forsvinner når hun har vært der, et par ganger kan være tilfeldig, men ikke så mye. Anonymkode: 2ae3c...106 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Legge ut noe skikkelig fint som åte med gps på? Anonymkode: 0f485...5d7 6
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Er det kun fra badet ting blir borte? Ja... Da kan det godt være at hun har tatt det. Å ha med veske gjør det jo enklere.. Ville det vært for frekt å spørre om å se i veska om du ser at noe er borte før hun drar? Endret 6. oktober 2016 av C'est la vie:)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Dersom du er 100 % sikker på at det var der før hun kom på besøk så er det jo ingen tvil. Ta bilde av ting før hun kommer på besøk neste gang, og husk akkurat hvor du har lagt ting. Anonymkode: 7bb11...dc2 6
Gjest lipgloss Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Ta en test på henne neste gang hun er på besøk,heng noe lekkert og fristende på badet og se om det forsvinner,da vet du med 100% om det er tilfelle at hun stjeler fra deg og du kan ta det opp med henne,er du ikke sikker så syns jeg du ikke bør nevne noe.Det må være fælt å bli beskyldt for noe som du ikke har gjort lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 5 minutter siden, C'est la vie:) skrev: Er det kun fra badet ting blir borte? Ja... Da kan det godt være at hun har tatt det. Å ha med veske gjør det jo enklere.. Ville det vært for frekt å spørre om å se i veska om du ser at noe er borte før hun drar? Jeg hadde blitt forbanna hvis jeg blitt spurt om det. Det blir ett vennskap som er over om hun er skyldig eller uskyldig. Jeg nekter å være med mennesker som ikke stoler på meg. Anonymkode: 47839...543 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt forbanna hvis jeg blitt spurt om det. Det blir ett vennskap som er over om hun er skyldig eller uskyldig. Jeg nekter å være med mennesker som ikke stoler på meg. Anonymkode: 47839...543 Når ting blir borte hver gang denne venninna har vært der, så blir man jo mistenksom. Om hun faktisk ser at noe ikke lengre er der etter at venninna har vært på badet (med veska si), så er man jo sikker på at venninna har tatt det. Og igjen, heller ta henne på det enn å ha et slikt vennskap
Perscitia Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Dra på besøk til venninna di, og hvis du ser noen av tingene, kommenter hvor fine de er, og at du har akkurat likedan, men at du dessverre har klart å rote de vekk. Hvis venninna di da faktisk har stjålet tingene dine, så vil hun nok da skjønne at du vet det, og hvis det bare er tilfeldig at hun har samme håndkrem, så blir hun ikke sur over å bli anklaget for tyveri. Hvis du finner flere av tingene dine hos henne, så er det jo stor sannsynlighet for at hun har stjålet de, og du kan da vurdere om du vil ha henne videre som venn, men ikke stole nok på henne til å invitere henne hjem til deg, eller om du vil anklage henne for tyveri, og miste henne som venn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar Jeg tror jeg drar hjem til henne og snoker litt. Kan hende jeg finner det på badet. Men kan jo hende at hun er smart nok til å gjemme bort tingene hvis hun vet jeg kommer. Jeg kommer ikke til å spørre om å se i vaska hennes. Anonymkode: 3feab...92d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #14 Skrevet 6. oktober 2016 For en ekkel situasjon. Det nestbeste ville jo være om du fant det hos henne (det beste ville være at det dukket opp hjemme), men hun kan jo skofle det unna når du kommer. Ville nok lagt frem et åte neste gang, og så ta det opp. Om du fersker henne, så ville jeg prøvd å ikke bli sint, men spørre rolig om hvorfor hun gjør det, om hun ar det vanskelig på noen måte etc., for skammen vil være brennende, men kanskje lettere å tilstå og si unnskyld om du bare virker overrasket og lei deg og bekymret, fremfor sint og dømmende. Men kleptomaner finnes, har opplevd at folk har stjålet fra vasken min i fellesvaskeriet (at vaskemaskindøren åpen og fine klært borte, når jeg kommer ned for å enge opp til tørk - en nabo hadde fått stjålet Bjørn Borg-boxere...), selv om alle i bygget så ut som normale folk med grei jobb og økonomi. Anonymkode: a6e46...007 2
RockyRose Skrevet 6. oktober 2016 #15 Skrevet 6. oktober 2016 Kva med eit skjult kamera? Fint med bevis når du anklagar ho for å faktisk kunne "ta ho i det", for ho har tydeleg ikkje samvet når ho stel frå veninna si.. 3
HerKommerMummi Skrevet 6. oktober 2016 #16 Skrevet 6. oktober 2016 23 minutter siden, RockyRose skrev: Kva med eit skjult kamera? Fint med bevis når du anklagar ho for å faktisk kunne "ta ho i det", for ho har tydeleg ikkje samvet når ho stel frå veninna si.. Skjult kamera på DO??? 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #17 Skrevet 6. oktober 2016 17 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Skjult kamera på DO??? Nå lo jeg helt ned til magen og høyt Anonymkode: 47839...543 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 17 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Skjult kamera på DO??? men er enig med deg, var bare måten det ble skrevet på Anonymkode: 47839...543 1
Høsta Skrevet 6. oktober 2016 #19 Skrevet 6. oktober 2016 Nevn "tilfeldig" om alle tyveriene hos deg og se an reaksjonen hennes. Alternativene er jo å finne tingene hos henne, ta henne på fersken eller faktisk spørre henne rett ut.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. oktober 2016 #20 Skrevet 6. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå