Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte ei mld til en person som har Samsung mobil ( tror jeg...), men vet ikke om han fikk mld min.

Jeg har IPhone og når jeg skriver mld, blir de enten sendt i IMessage med blå bakgrunn, på grønn bakgrunn som tekstbeskjed, men denne ble først grønn, for så bli grå bakgrunn når jeg skal lese hele mld jeg skrev. Det samme skjedde med ei venninne en gang. Fikk aldri spurt henne. Jeg lurer på om det er et tegn på at jeg enten er blokkert ( selv om det ikke står ikke levert? ) , eller om personen hadde slått av tlf da jeg mld han? 

Noen som vet?

Anonymkode: ba79d...fb5

Skrevet

Står det alltid ikke levert på mld, hvis man er blokkert? Eller trenger det ikke stå noenting?

Er det jeg beskrev i HI et tegn på at jeg er blokkert? Har ikke lyst å mase på vedkommende, må bare vite om han fikk den mld eller ei...

Om jeg er blokkert?

Skrevet

Kan du sende via iMessage til noen med androide? 

Anonymkode: 91f60...5ce

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du sende via iMessage til noen med androide? 

Anonymkode: 91f60...5ce

Hva betyr androide? Sorry, er helt "ute" her...Men ja, kan sende iMessage til andre mobiler. Har sendt til den personen før, og da har han fått mld mine ( for ikke så lenge siden faktisk ), men da har det alltid vært grønn bakgrunn, dvs sendt som tekstmld? Men nå var første delen av mld med grønn bakgrunn , for så å gå over til å være lys grå bakrunn når jeg skulle lese hele mld. Er det et tegn på at jeg er blokkert eller at han hadde slått av mobilen når jeg sendte den? Evt noe annet? Står det ikke levert hvis man er blokkert fra Samsung ( som jeg tror han har )? Eller trenger det ikke stå noen ting selv om man er blokkert og mld ikke levert?

ts

Skrevet

Android er det operativsystemet andre merker enn iPhone bruker. Du kan ikke sende imessage til android. Vet ikke hvordan det fungerer med blokkering.

Anonymkode: 1f1c6...794

Skrevet

Er det ingen som vet? :(

Har jeg blitt blokkert?

Skrevet

Er det ingen som vet om det alltid vil stå levert på mld hvis man ikke er blokkert, og at det evt ikke står noe hvis man er blokkert?

Skrevet

Om det er så veldig viktig at han får denne meldingen så send et godt, gammeldags brev da vel?

Men tilbake til saken - om du blokkerer noen på iPhone, så mottar du hverken samtaler, meldinger eller facetime, som det står så fint i advarselen som dukker opp. Så mye mulig det er det samme på android også.

Og ellers, så kan du holde inne på meldinger på personen du har sendt til, og dra mot venstre, så får du opp tidspunkt meldingen er sent i hvertfall. Kanskje det står om den ikke er levert, selv om det vanligvis kommer utropstegn ved siden av meldingsbobla da

Skrevet
10 minutter siden, Titania skrev:

Om det er så veldig viktig at han får denne meldingen så send et godt, gammeldags brev da vel?

Men tilbake til saken - om du blokkerer noen på iPhone, så mottar du hverken samtaler, meldinger eller facetime, som det står så fint i advarselen som dukker opp. Så mye mulig det er det samme på android også.

Og ellers, så kan du holde inne på meldinger på personen du har sendt til, og dra mot venstre, så får du opp tidspunkt meldingen er sent i hvertfall. Kanskje det står om den ikke er levert, selv om det vanligvis kommer utropstegn ved siden av meldingsbobla da

Takk for svar. Jeg har iPhone, men han har Samsung. Det står klokkeslett når den ble sendt, men bare første delen av mld står på grønn bakgrunn, dvs tekstmld bakgrunn ( siden iMessage har blå bakgrunn ), men når jeg trykker på starten av den mld med grønn bakgrunn for å lese hele mld jeg skrev ( som var ganske lang ), blir bakrgunnen hvit ( jeg skrev feil her tidligere, skrev grå, men ser nå at den er hvit ) Når jeg leser hele mld er det ikke noe klokkeslett. Det står ikke noe utropstegn som det ellers gjør hvis en mld ikke blir levert...

Skrevet

Har du prøvd å skru telefonen din av og på igjen? Kanskje det er noe med din telefon som har hengt seg opp.

Skrevet

Jeg ville kopiert meldingen og sendt den på nytt som tekstmelding, ikke imessage. Syns han det er rart å få to meldinger får du bare si at det var teknisk kluss.

Anonymkode: ff701...768

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å skru telefonen din av og på igjen? Kanskje det er noe med din telefon som har hengt seg opp.

Tror ikke det siden jeg får andre mld som normalt, samt at de jeg sender ikke blir sånn. Husker det skjedde det samme med ei mld til i venninne, men der stod det også et utropstegn og at den ikke var levert. Men hun har iPhone. Kan det være det samme her da? Siden han har Samsung, men at det ikke står at den ikke er levert selv om den evt ikke er det?

Skrevet

Kanskje relevante svar i denne tråden?! 

Anonymkode: 15f57...cb8

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kopiert meldingen og sendt den på nytt som tekstmelding, ikke imessage. Syns han det er rart å få to meldinger får du bare si at det var teknisk kluss.

Anonymkode: ff701...768

Jeg ønsker ikke å gjøre det da det er en sensitiv mld jeg bare må vite om han har fått. Det handler om en jeg har hatt et vanskelig forhold til og at vi ikke har noe særlig kontakt lenger. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje relevante svar i denne tråden?! 

Takk for tips, men mener at det handler kun om hvordan det er når man ringer til en som har blokkert deg. Dette handler om mld.

Gjest jesse james
Skrevet

Er du tilbake igjen?! Du er veldig gjenkjennelig på skrivemåten, la nå stakkars mannen og samboeren vær i fred kvinnemenneske. 

Skrevet
1 minutt siden, jesse james skrev:

Er du tilbake igjen?! Du er veldig gjenkjennelig på skrivemåten, la nå stakkars mannen og samboeren vær i fred kvinnemenneske. 

Hva er det du snakker om?

Jeg lurer på om jeg har blittt blokkert på tlf, ingenting annet.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men mener at det handler kun om hvordan det er når man ringer til en som har blokkert deg. Dette handler om mld.

Send en ny mld der du skriver: fikk du mld min?!

• Liker 1
Skrevet

iMessage da står det ikke noe om man er blokkert.  Kommer ikke opp "levert".. og når du prøver ringe kommer det opptatt signal. Tar du nr på skjult, at du ringer fra skju, da ringer det. 

Dette er iPhone.

Anonymkode: d9d15...c69

Skrevet

Har ingen andre opplevd at bakgrunnen til ei mld man sender, har hvit bakgrunn? Den er vanligvis grønn eller blå, men nå er den først grønn og man må trykke på begynnelsen av mld, og da blir hele bakgrunnen hvit. Og i tilfelle: betyr det at man er blokkert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...