Gå til innhold

Har denne mannen følelser, eller kødder han med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre uker siden, gjennom en venninne ble jeg kjent med en som er et år eldre enn meg, jeg er 25. Vi snakket ikke så mye først på kvelden, men så snakket vi litt mer utover kvelden. Følte ingenting da. To dager senere var jeg ute med venninner, og så får jeg plutselig mld fra han. Han spør hva jeg driver med, jeg svarer. Så spør han om jeg vil treffes en gang. Og så vet jeg ikke helt om han er intressant nok. Legger mob på lading og setter meg på kjøkkenet med pcn. Får mld fra han på facebook, g han spør om jeg har sett mld fra han. Det hadde jeg jo ikke da den lå på lading. Han skrev at jeg måtte si ifra om jeg syntes han var masete. Så skrev jeg at jeg ikke syns han er masete. Så neste kveld legger jeg meg, så får jeg mld fra han før jeg har sovnet da. Jeg svarte at jeg hadde lagt meg og at vi kunne snakkes dagen etter. Og han, "sorry, jeg viste ikke det. Ha en god natt". "Men jeg vil ikke forstyrre deg hele tiden, vil bare ha kontakt med deg". Så spør jeg hvorfor han vil ha kontakt. Neste morgen skriver han "god morgen , navnet mitt" "hvorfor er det så vanskelig å snakke med deg?" Så svarer jeg"er det?" Han: "ja" "skriver jeg til deg for mye?" Jeg"neida" han"hva skal du i dag?" Jeg"treffe noen venner' du?" Han:"skal ut med mamma og søsteren" "hvis du vil kan vi treffes etterpå?"  Og jeg vet ikke om jeg har så lyst. Så, forsteer meldingene i den retningen. Han fortsetter å skrive at det er vanskelig å snakke med meg face to face. Og etter hvert begynner han å skrive at han ville fortelle meg noe, men at han vil si det face to face. Og jeg spør hva som er så vanskelig å si. Han skriver så at han er redd for reaskjonen min. At jeg kan bli sur. Så spør jeg om det er noe negativt. Og han sier absolutt ikke. Etter noen dager så kommer det; "jeg liker deg, det er bare det". Så svarer ikke jeg.

så skriver han etter noen timer , "går det bra? Du ble ikke sur på meg?" Så skriver jeg at det går bra og at jeg ikke er sur. 

Så tekster vi bare om kveldene og litt sånn. Han sender god natt meldinger, spør hva jeg gjør og "ha en fin dag". Han prøvde å spørre igjen om jeg var intr. i å treffes, men at han ikke ville mase, men ville gjerne ha et klart svar. 

Når vi har vært blandt samme gjeng, sett hverandre på byen har han bare sett fort på meg og snudd seg. Men så satt jeg meg ved bordet han var ved, og etter hvert sp snakket han til meg. Vi hadde det hyggelig. 

Kvelden etter så skriver han at han synes jeg er pen. At han synes det er vanskelig å snakke med meg. 

Saken nå er at jeg har begynt å få følelser for han :/ jeg vet ikke lenger hvordan jeg skal oppføre meg til han. :( og jeg er så kritisk til menn. Jeg tenker at han her sikkert er for pågående med meldinger til å være seriøs. At når han ikke har snakket så mye med meg ansikt til ansikt så er det fordi jeg er en kødd for han. Ellers så er han faktisk ærlig og sjenert. Han virker litt sjenert av seg. Han er ikke helt på scena, men er ikke så sjenert balndt de vennene han har. Han er heller ikke rn damene snur seg etter, så det er ikke en kjekk badboy. Hva tror dere?:( 

Anonymkode: b8a3c...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns absolutt det virker som han liker deg, blir nervøs av deg og derfor litt småklein og klønete i fremgangsmåte haha:fnise:

Hvis du liker han tilbake, si ja til å treffe han davel!:)

Anonymkode: 4acdd...119

• Liker 4
Skrevet

Virker som han er intressert men sjenert. Ofte vanskelig å vite hva den andre egentligt tenker. Så kjør på , vis interesse tilbake. Møt hverandre og finn på noe. 

Anonymkode: c38a3...ad7

Skrevet

Ok, da har jeg nok funnet ut av det. En kvinne som er venn med min venninne var med meg og venninna i går kveld, og jeg satt ved siden av henne i bilen. Jeg så navnet hans blant mld hennes, men så jo ikke hele tråden. Men kan virke som han skriver det samme til henne. Hun har type da, men kan virke som han har tatt kontakt med henne. Såå..jeg er vel en av mange, og så sitter jeg her og føler meg teit, dum og svært lite stolt av å være kvinne. Nå har jeg bevist for meg selv hvor naive vi er, vi kan få følelser for en, vi tror vi er den ene...står der med våre barnslige drømmer om at en liker oss :( skal jeg bare si at han skal slutte å kontakte meg neste gang han skriver? 

• Liker 1
Skrevet

Ingen som har noe å tilføye? Jeg har også gjerne flere småflørter på en gang. Men, det er som regel en som jeg virkelig har følelser for. Jeg kan skrive til andre menn uten å mene for mye. Men han skrev at han liker meg liksom. Og jeg vet ikke hvordan dette har skjedd. Har ikke hatt mangel på "friere", og er forholdsvis fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg liker ikke å såre noen. 

Men så faller jeg for han her, men likevel blir lei meg fordi jeg så at han skrevet til en annen kvinne. :(

Skrevet

Er du sikker på at han skriver det samme til venninnen av venninnen din? Du kan jo bare spørre venninnen din om hun kan spørre. Så får du oppklart det Hvis det viser seg at dine mistanker stemmer kan du bare fortelle han at du ikke ønsker mer kontakt siden det har kommet fram at han skriver det samme til flere.

Anonymkode: b6b59...18c

Skrevet

Er du sikker på at du har falt for han, eller beruset av oppmerksomheten eventuelt at han virker annerledes? Hva slags forhold ser du for deg når det er vanskelig å snakke sammen allerede:vetikke:

Anonymkode: 33fea...7ae

• Liker 1
Skrevet
På 7. oktober 2016 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Ingen som har noe å tilføye? Jeg har også gjerne flere småflørter på en gang. Men, det er som regel en som jeg virkelig har følelser for. Jeg kan skrive til andre menn uten å mene for mye. Men han skrev at han liker meg liksom. Og jeg vet ikke hvordan dette har skjedd. Har ikke hatt mangel på "friere", og er forholdsvis fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg liker ikke å såre noen. 

Men så faller jeg for han her, men likevel blir lei meg fordi jeg så at han skrevet til en annen kvinne. :(

Menn liker å ha mulighetene åpne, og kan ha kontakt med flere samtidig. Det betyr ikke at han ikke er interessert i deg, for det virker det som han er. Du byr ikke så mye av deg selv, virker det som. Du svarer ikke når han skriver at han liker deg, og kort i svarene. Dersom du har begynt å få følelser for han må du vise litt mer tegn for det. 

Det at han ikke snakker med deg så mye ansikt til ansikt kan være fordi han er nervøs rundt deg. Det er vanlig. 

Lykke til!

Anonymkode: be18c...372

• Liker 2
Skrevet

Inviter ham med på søndagstur i morgen. :)

Skrevet

Har ikke hørt fra på 3 dager nå. Før det var det så og si hver kveld, i nesten 3 uker. Jeg har jo avvist han, isåfal ikke vist interesse for at jeg vil noe med ham. :( men jeg nevnte ikke, at han er tyrker. Jeg tenkte liksom, jeg vil nok være nok en naiv norsk kvinne, som faller for en av disse så sjarmerende mennene. Men han her, er ikke sånn "bad boy" lookin, kjekk tyrker. Han er mer en du får opp øynene for når du blir kjent med han, og han er sinnsykt søt. Jeg har aldri hørt noen prate negativt om han. Han er hjelpsom, forsiktig, tar vare på familien sin.. men er det dumt av meg å kutte han, fordi han er tyrker? Jeg tenker at de generelt er flørtete, og at han garantert ville vært utro. Jeg lurer på hva som skjer om jeg faktisk viser interesse. :( jeg har fremdeles ikke kommet over han. Men mulig jeg hadde rett, at han faktisk har glemt meg? Så fort. 

Skrevet

Han høres plagsom ut..

Anonymkode: ef1be...69e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres plagsom ut..

Anonymkode: ef1be...69e

Jaha? Vel, jeg syntes ikke han var det.

Skrevet

Ikke rart at du ikke har hørt noe på tre dager siden du var så avvisende mot han da. Han har nok gitt opp.

Skrevet

Du tenker og analyserer for mye... Ikke vær så overbeskyttende og slipp litt på kontrollen. Gi deg selv og han en sjanse om du føler det er noe der, ikke trekk deg unna fordi han er en "tyrker" :P

Anonymkode: 5a469...351

Skrevet

Vel, det virker som dere spiller på flere samtidig begge 2, så da syns jeg du skal gjøre et forsøk, så slipper andre som kun ønsker kontakt med en av gangen å møte på dere. Det at han prøver å få napp hos damer med kjæreste er også en grunn til å få han vekk fra dating. 3 fluer i en smekk.

Anonymkode: 796ec...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...