Gå til innhold

Umulig å få til ting som ikke ligger for en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært flink i ting jeg vil være flink i. Bevegleser, å slippe meg løs sosialt, flørte tilbake, engasjere meg i samtaler, danne vennskap, være sosial. Jeg setter meg ofte på rommet og hører på musikk når jeg blir sliten. Og slik kan jeg sitte i flere timer. Jeg er så redd andre skal synes det er rart. Det stikker litt i meg npr jeg hører de andre i kollektivet sitter sammen i stua og ler og skravler. Denne situasjonen havner jeg i hele tiden. Så da er jeg vel mer uvanlig enn gjennomsnittet?  Men jeg blir så sliten av å være sosial. Jeg faller ut av samtaler om de vlir langvarige og så sliten i huet av å måtte konsetrere meg så mye om å ja...konsentrere meg. Andre finner hverandre så fort. Det er så flaut. Jeg føler meg fremstilt som rar. Dette ødelegger alt for meg. Jeg har slitt hele livet og er 25 år nå. 

Anonymkode: b13db...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at du er introvert? Det er det mange som er, ingenting er galt med å trenge alenetid. Ingenting å være flau over heller. Noen trenger å være alene mesteparten av fritiden for å ha energi til det sosiale innimellom.

Litt Googling, så ser du nok at det er helt vanlig :) 

Anonymkode: 139d5...ad6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...