AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å bli ferdig med en problemstilling de har sagt unnskyld for og vi andre er ferdige med? Noen kan fortsette å drøvtygge på ting igjen og igjen, og avsporer trådene med å gjenta det de har blitt irettesatt på av andre til det kjedsommelige. Skyldes dette dårlig evne til å se egen oppførsel, samhandlingsevne med andre eller andre ting? Anonymkode: 49941...75f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Om mottaker fortsetter å kverne videre på ting, så kan jeg godt dra det ut i det evige. Jeg skal ha siste ord fordi jeg synes det er gøy. Jeg legger lite i en diskusjon her inne. Men legger mottaker seg flat, så gir jeg meg pronto. Jeg kan til og med legge meg flat om jeg tar feil også. Men om en person ikke klarer å la ting ligge etter noe sånt, så er det ikke håp. Noen få mennesker klarer ikke gi slipp. Slike må man bare overse. La være å svare. De gir seg etter hvert. Anonymkode: bef04...531 1
fuglekvitter__ Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å bli ferdig med en problemstilling de har sagt unnskyld for og vi andre er ferdige med? Noen kan fortsette å drøvtygge på ting igjen og igjen, og avsporer trådene med å gjenta det de har blitt irettesatt på av andre til det kjedsommelige. Skyldes dette dårlig evne til å se egen oppførsel, samhandlingsevne med andre eller andre ting? Anonymkode: 49941...75f Samarbeidsevnen mener du vel? Det kan godt være at det skyldes det, men det er nå litt vanskelig for tilfeldige personer her inne å vite det. Du forklarer jo ikke hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mhmm Anonymkode: 32251...f70 Jeg snakker ikke om den tråden du her lenker til. Dette handler heller ikke om en tråd eller en bruker, men noe en ser ofte i tråder. Anonymkode: 49941...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå