Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt problemer med kroniske smerter og langtids sykemeldt. Jobber som sykepleier og har selvsagt kveld /natt /helge - tillegg. Jeg ser at jeg fremover ikke ville klare å jobbe, men hvis jeg skal likevel forsøke så må det være noe jeg klarer. Jeg lider allerede økonomisk gr sykdom og ingen X-tra vakter, men får jo vanlig lønn med tillegg. 

Med forbehold om at jeg faktisk blir frisk nok til å klare å jobbe, og prøver meg med en annen jobb på samme arbeidsplasse. Vil jeg bli fratatt tillegg, eller tar jeg tilleggene med meg? Det blir jo ikke en frivillig overføring til en annen jobb. 

Bare lurer på det, noen som vet? 

Anonymkode: 4d2e4...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter kvelds/nattillegg av en grunn... man får de når man jobber kveld/natt. Ikke dagtid.

Anonymkode: 6c13e...06e

• Liker 1
Skrevet

Har du fått en godkjent yrkesskade så kan du få med deg kvelds og nattillegg i noen situasjoner. Ellers så får du ikke dette. 

Anonymkode: eb63c...2b0

Skrevet

Hør med nsf for å være sikker (antar at du er medlem) men er ganske sikker på at du ikke får med deg ubekvemstilleggene. Dersom du fortsetter å være langtidssykemeldt vil det jo bare være et spørsmål om tid før du ikke lenger har sykepengerettigheter og uansett får en kraftig innteksreduksjon, så å finne noe som kan fungere i hverdagen vil gjerne medføre inntektstap med det samme, men være gevinst idet lange løp. 

Anonymkode: 0d2d4...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...