AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg kom inn på intervju til en stilling jeg hadde søkt på. I mellomtiden dukket en annen stilling opp som jeg har mye mer lyst på. Jeg får svar i neste uke på den jeg kom til intervju på, mens "drømmejobben" har søknadsfrist 20.oktober... Hvis jeg får den første stillingen, hvor lenge tror dere at de kan vente på svar? Anonymkode: 8f5a3...5a9
Cathj Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Det varierer veldig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver, samt situasjonen de er i. Det er helt umulig å vite uten at du snakker med de som ansetter til stillingen. Det er veldig uvanlig at de kan vente så lenge som over en uke, da de sannsynligvis har flere potensielle kandidater. Hvis de virkelig vil ha deg i stillingen er det vanlig at de kan strekke seg lenger. Er det mange gode kandidater, hender det at de velger neste på lista hvis du ikke kan takke ja rimelig kjapt. Men igjen, dette er umulig for oss å vite, det må du nesten snakke med dem om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå