AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg er ikke særlig stillesittende. Og jobben jeg har er aktiv, jeg må gå masse, og trapper. Av og til gjør jeg treningsøvelser men jeg synes likevel rumpa er alt for flat, og bred i tillegg. Jeg kan dra båndet rundt området og jeg er 92 cm. Jeg er 182 cm høy. Anonymkode: 8d812...2e2
Smily :-* Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Aksepter at kroppen og rumpa di er sånn:) Lik den som den er, vil du likevel ha forandring så tren med fokus på baken!:) 2
Gymshark Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Hvor mye veier du? Visste du at det finnes hovedsakelig fett på rumpa? Selvfølgelig det er viktig å trene men du får ikke ,,brazilian rumpa,, om du er tynn
pautina Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, Gymshark skrev: Hvor mye veier du? Visste du at det finnes hovedsakelig fett på rumpa? Selvfølgelig det er viktig å trene men du får ikke ,,brazilian rumpa,, om du er tynn Tror du blander rumpe og pupp Rumpen er den største muskelen vi har og en av de letteste å trene opp raskt. Knebøy er bra, lounging og hip trusts også 7
Gymshark Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg vet om glutesu maximus er vår største muskel men fett spiller også en ,,viktig,, rolle der. Ei tynn jente kan ikke få veldig stor rumpe uten å legge på seg. Knebøy og andre øvelser fører til å få strammere rumpe men kosthold er like viktig 1
pautina Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 13 minutter siden, Gymshark skrev: Jeg vet om glutesu maximus er vår største muskel men fett spiller også en ,,viktig,, rolle der. Ei tynn jente kan ikke få veldig stor rumpe uten å legge på seg. Knebøy og andre øvelser fører til å få strammere rumpe men kosthold er like viktig Ei tynn jente får ikke rumpa til Kim K (men det tror jeg ikke Kim K heller naturlig har), men en så stor sprettrumpe som det er genetisk mulig for en selv å få er det bare å trene seg til, sjekk bloggen til hvilken fitness dame som helst så har de solide sprettrumper. Spesiellt siden TS sier den er stor og flat anbefaler jeg ovennevnte øvelser, med vekter på et par ganger I uken vil hun se det på 6 uker. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Spis masse proteiner og tren rumpe 2-3 ganger i uken. Øvelser du kan gjøre er: Hip-thrust, knebøy, markløft, kick-back, glute bridge, step-ups, bulgars utfall, gåande utfall osv. For å bygge en større rumpe må du tørre å legge på vekt på øvelsene, men i begynnelsen ville jeg hatt fokus på kontakt med muskelen. Uten kontakt vil du ikke få full effekt av treningen. Du bør også legge inn 10 minutter i begynnelsen av økten til dynamisk strekking og kontakt-øvelser. Jeg tror at alle kan bygge en større rumpe visst de trener hardt og riktig! Anonymkode: 837a9...6d7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har hatt en veldig lik rumpe som deg tidligere. Har trent mye styrke det siste året og har fått en skikkelig sprettrumpe av det. Øvelser jeg har gjort er hovedsakelig markløft, god morgen, hip-thrust, kick-back og glutebridge. Her har jeg brukt tung vekt med få repetisjoner. I tillegg har jeg jobbet en del med støttemuskulatur ved hjelp av minibands og gått mye på fjellet. Du kan og gjøre knebøy og utfall. Dette gjør jeg lite av fordi jeg har en del problemer med knærene. Kosthold er også viktig for å kunne bygge muskler, noe mange glemmer. Anonymkode: c3292...74e 1
Gjest Spiderman Skrevet 19. oktober 2016 #9 Skrevet 19. oktober 2016 På 6.10.2016 den 12.18, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke særlig stillesittende. Og jobben jeg har er aktiv, jeg må gå masse, og trapper. Av og til gjør jeg treningsøvelser men jeg synes likevel rumpa er alt for flat, og bred i tillegg. Jeg kan dra båndet rundt området og jeg er 92 cm. Jeg er 182 cm høy. Anonymkode: 8d812...2e2 Knenøy. Få inn mobiliteten og teknikken så får du mye veldig ut av denne øvelsen. Kroppsvekt fungerer ikke her med mindre du er veldig svak.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #10 Skrevet 19. oktober 2016 Ikke hør på alle besatte folkene her TS! Det er ikke sunt (!) eller noe å hige etter å trene som en besatt fordi man misliker en kroppsdel! Tipper du ser bra ut, vær aktiv og spis sunt og FOR ALL DEL IKKE TITT PÅ FALSKE TRASH FITNESS damene for "inspirasjon ". Se helheten. Blitt sykt fokus på div kroppsdeler, mer og mer hvert bidige år! Det er myyyyyyye halvveis spiseforstyrrelser ute og går. Og gå igjennom 10 rumpeøvelser som div skal få deg til å gjøre- glem det! Anonymkode: 84563...ac2 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 Du kan sikkert få det til men da må du potensielt ofre "alt" for det. Har du ikke annlegg for sprettrumpe så skal det mye til. Da må det dedikeres MYE tid til trening og kosthold. Er det verd det? Å leve for sprettrumpe? Anonymkode: cf9cd...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 Til dere over: Du må ikke tilbringe tre timer på trening hver dag for å få resultater. Du trenger heller ikke legge om kostholdet. Det går faktisk an å spise pizza til middag men fortsatt ha en sprettrumpe. Selvfølgelig handler livet om mye mer enn hvordan kroppen din ser ut, men det er ingenting galt med å trene litt for å bli bittelitt mer for å bli bittelitt mer fornøgd med kroppen. Alt du trenger er 45 minutter 3 ganger i uken. Det er en så liten prosentdel at du ikke trenger å ofre noen ting. Og ved å trene styrke vil du bli mye sprekere som gammel, og du vil få mye mer energi i hverdagen. Det handler ikke om å bli besatt av trening og droppe hele livet for å få drømmekroppen. Jeg vil si at dersom du fokuserer mer på helsegevinstene av trening og sunt kosthold, vil du plutselig våkne opp en dag og digge kroppen din. Du trenger ikke å ofre alt for det, og du trenger ikke ofre pizza/burger/sjokolade for det. Du trenger bare noen få timer med hard styrketrening i uken, og det vil gjøre fantastiske ting med kropp og sinn. Anonymkode: 837a9...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #13 Skrevet 19. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere over: Du må ikke tilbringe tre timer på trening hver dag for å få resultater. Du trenger heller ikke legge om kostholdet. Det går faktisk an å spise pizza til middag men fortsatt ha en sprettrumpe. Selvfølgelig handler livet om mye mer enn hvordan kroppen din ser ut, men det er ingenting galt med å trene litt for å bli bittelitt mer for å bli bittelitt mer fornøgd med kroppen. Alt du trenger er 45 minutter 3 ganger i uken. Det er en så liten prosentdel at du ikke trenger å ofre noen ting. Og ved å trene styrke vil du bli mye sprekere som gammel, og du vil få mye mer energi i hverdagen. Det handler ikke om å bli besatt av trening og droppe hele livet for å få drømmekroppen. Jeg vil si at dersom du fokuserer mer på helsegevinstene av trening og sunt kosthold, vil du plutselig våkne opp en dag og digge kroppen din. Du trenger ikke å ofre alt for det, og du trenger ikke ofre pizza/burger/sjokolade for det. Du trenger bare noen få timer med hard styrketrening i uken, og det vil gjøre fantastiske ting med kropp og sinn. Anonymkode: 837a9...6d7 For å se en ørliten endring, kanskje. Men for en vanlig hvit norsk dame skal det mye mer til for å få sprettrumpe. Anonymkode: cf9cd...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #14 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For å se en ørliten endring, kanskje. Men for en vanlig hvit norsk dame skal det mye mer til for å få sprettrumpe. Anonymkode: cf9cd...e3e Det mener jeg er delvis feil. Visst du tørr å presse musklene til sitt ytterste hver trening(uten å skade deg) så mener jeg en helt vanlig hvit norsk dame kan få veldig gode resultater. Men det krever veldig hard jobbing når du er på trening, og kostholdet må bli mer proteinrikt. Så du vil ikke få mye resultater av å trene knebøy uten vekt og et par utfall hver dag. Men dersom du klarer å komme deg opp i 40 kg knebøy og 60 kg markløft, vil du absolutt se en stor forskjell. Men selvfølgelig, det tar tid å lære seg hvilke øvelser du skal gjøre og hvordan du skal gjøre de. Anonymkode: 837a9...6d7 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #15 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det mener jeg er delvis feil. Visst du tørr å presse musklene til sitt ytterste hver trening(uten å skade deg) så mener jeg en helt vanlig hvit norsk dame kan få veldig gode resultater. Men det krever veldig hard jobbing når du er på trening, og kostholdet må bli mer proteinrikt. Så du vil ikke få mye resultater av å trene knebøy uten vekt og et par utfall hver dag. Men dersom du klarer å komme deg opp i 40 kg knebøy og 60 kg markløft, vil du absolutt se en stor forskjell. Men selvfølgelig, det tar tid å lære seg hvilke øvelser du skal gjøre og hvordan du skal gjøre de. Anonymkode: 837a9...6d7 De ferreste drar da på et treningssenter for å dulle rundt? Man skal ha ganske så godt annlegg for å få sprettrumpe av å trene hardt 45 min 3 ganger i uka. Norske kvinner (generelt) er rett og slett ikke bygd slik, de må jobbe hard for å jobbe mot sin egen "natur" for å få gode resultater. Anonymkode: cf9cd...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #16 Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ferreste drar da på et treningssenter for å dulle rundt? Man skal ha ganske så godt annlegg for å få sprettrumpe av å trene hardt 45 min 3 ganger i uka. Norske kvinner (generelt) er rett og slett ikke bygd slik, de må jobbe hard for å jobbe mot sin egen "natur" for å få gode resultater. Anonymkode: cf9cd...e3e Jeg har klart å bygge meg fra absolutt ingenting til sprettrumpe, så ingenting er umulig. Og om resultatene uteblir kan det hende TS finner andre ting på veien. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal kverulere når TS spør hva hun skal gjøre og hun får svar på hva som funker. Selvfølgelig må hun jobbe med det psykiske også, for å peke ut feil på seg selv er ikke en bra ting. Viktig å skjønne at ingen er perfekte, og du kan ikke ha alt. Anonymkode: 837a9...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #17 Skrevet 19. oktober 2016 Bruk skjørt! Anonymkode: 7da75...1e0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #19 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg er fornøyd med min bakende, men tenker at jeg er heldig genetisk. Har aldri gjort sånne øvelser det refereres til her. Å løpe/gå raskt i trapper, kan det være noe? Og oppoverbakker? Synes alle disse øvelsene høres så kompliserte ut... Du som skrev du hadde forandret deg fra ingenting, hva gjorde du? Ble bare nysgjerrig. Anonymkode: 9cd29...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #20 Skrevet 19. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har klart å bygge meg fra absolutt ingenting til sprettrumpe, så ingenting er umulig. Og om resultatene uteblir kan det hende TS finner andre ting på veien. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal kverulere når TS spør hva hun skal gjøre og hun får svar på hva som funker. Selvfølgelig må hun jobbe med det psykiske også, for å peke ut feil på seg selv er ikke en bra ting. Viktig å skjønne at ingen er perfekte, og du kan ikke ha alt. Anonymkode: 837a9...6d7 Da vil jeg anta at du hadde litt anlegg for rumpe. Jeg kverrulerer ikke, syntes bare at det er et bedre råd å si at hun burde være glad i den kroppen hun har. For det å trene seg opp til sprettrupme, er for de fleste veldig vanskelig og krever mer enn du skisserer, både på trenings og kostholdssiden. Det er klart at alle kan forbedre seg litt og det hjelper jo å trene men 3 ganger 45 min blir for de fleste litt tynnt. Anonymkode: cf9cd...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå