AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg skal ned ganske mye i vekt og har begynt å miste så mye hår! Håret mitt er også blitt ganske livløst. Går ned i snitt mindre enn 1 kg i uka, så spiser ikke for lite. Noen tips? B-vitaminer? Anonymkode: 386be...0dc
Gymshark Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Kan du fortelle noe mer om deg? Hvor mye veier du? Hva pleier du å spise nå og hva spiste du før slankekuren? Hva slags trening driver du med? Det kan hende du spiser for lite eller på en dårlig måte. Det kan være problem om noen uker hvis du har kuttet ut for mye kalorier på en gang. Det kan være et stort sjokk for kroppen din om du spiste mye usunn mat før slankekuren og nå har byttet ut matvarer og tillegg kuttet ut kaloriinntak. Kilde: http://treningstips.org/motivasjonssitater/#ixzz4LxXi8tCX 1
Gjest made4u Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Mange kurer er for ensformige og da kan dette bli ett problem p.g.a at man med slike kurer ikke får i seg det kroppen trenger, er jo en belastning å gå ned mye og opp imot en kilo i uken betyr jo at du muligens kan ligge rundt 5000 kcal minus pr uke, noe som gjør at man går ned litt under en kilo i uken -slik tar på og om kroppen din ikke fikk det den skulle før heller p.g.a. et dårlig kosthold da, så kan kuren og vektnedgangen være avgjørende. Kan jo ha andre årsaker også, men siden noen av dem som går på ekstreme kurer opplever dette så tror jeg det har forbindelse med slankingen din - om du derimot har slitt med hårtap før så kan det være andre årsaker og at slankingen bare er en utløsende faktor.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg går ikke på noen sær diett eller spiser ekstremt lite. Spiser litt av alt, inkl. fett, men ikke nok fisk. Spiser mindre fett og mye mindre sukker ellers ganske likt som før. Ligger på 1700-1800 kcal i snitt per dag og trener ca. tre ganger i uka. Må jo ligge i underskudd for å gå ned i vekt, så lurte på om det er noe kosttilskudd jeg kan ta. Må begynne med tran nå når det ikke blir så mye sol, men noe annet? Anonymkode: 386be...0dc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Om det kommer av vitaminmangel er det lurt å ta vitamintilskudd. Du kan teste deg for dette hos legen. Om du har B vitamin mangel er et barn injeksjoner hos legen det letteste synes jeg. Anonymkode: 24f62...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå