Gå til innhold

FF overser meg og kontakter meg bare når han er full

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i sommer hatt sex med en jeg møtte på byen. Han sender melding bare når han er full og hvis jeg møter han for eksempel på skolen så unngår han meg. 

Jeg lurer på om han kan være sjenert eller om han helt åpenbart bare er ute etter sex? 

Jeg er også sjenert, så prøver også å unngå han. Men er egentlig veldig interessert. 

Da vi er hos hverandre er han veldig hyggelig og snill.

ble kjent med noen kompiser av han, og sov en dag over hos han ene fordi jeg kom meg ikke hjem. Etter dette har han ikke tatt kontakt. Kan det hende at han ble såret?

Anonymkode: 2fa07...11c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har siden i sommer hatt sex med en jeg møtte på byen. Han sender melding bare når han er full og hvis jeg møter han for eksempel på skolen så unngår han meg. 

Jeg lurer på om han kan være sjenert eller om han helt åpenbart bare er ute etter sex? 

Jeg er også sjenert, så prøver også å unngå han. Men er egentlig veldig interessert. 

Da vi er hos hverandre er han veldig hyggelig og snill.

ble kjent med noen kompiser av han, og sov en dag over hos han ene fordi jeg kom meg ikke hjem. Etter dette har han ikke tatt kontakt. Kan det hende at han ble såret?

Helt normalt. Han er ikke interessert i noe mer. Har hatt et par ff selv, og begge tok kun kontakt når de ville ha sex. 

Anonymkode: 6cddc...afa

• Liker 6
Skrevet

Misforstått konseptet ff? 

Anonymkode: 697fa...93d

• Liker 8
Skrevet

Du er booty call'en hans. Ikke noe meg. Så enten må du godta at det er sånn det er eller så får du bryte det :) 

Anonymkode: 2ee20...a67

• Liker 2
Skrevet

Du prøver jo å unngå han selv, du tar vel kanskje ikke kontakt og initiativ til og møtes når du er full engang, eller? Er jo du som holder han på avstand, han har null forutsetning for å vite at du er interessert i noe mer. Det virker sikkert knapt som du er interessert i sex med han engang. Og så topper du hele greia med å sove hos en kompis av han. 

Begge er altfor sjenerte, og det virker som det er null kommunikasjon eller ærlighet. Dette er ikke grunnlaget for et bra FF-forhold engang. Start med å snakke med han på skolen og invitere han på noe i edru tilstand, så tar du det derfra. Mange vil nok si at du bare er en av 5 han ringer i fylla når han er kåt, og det er jo en soleklar mulighet, men det høres ærlig talt litt mer ut som at du behandler en ganske usikker fyr som luft og sitter her og lurer på hvorfor du får nøyaktig samme respons tilbake. 

• Liker 1
Skrevet

Selve begrepet FF er jo fuckfriend. Altså ikke en date, ikke en som kan bli en kjæreste, men en som man har sex med innimellom når begge vil.

ER dere FFs? Eller dater dere, eller vil du bli kjæresten hans? Det er litt viktig ift trådtittelen din. 

Ja, det kan godt hende at han trodde at du ikke var interessert mer i han da du sov over hos kompisen hans. Han er vant til at du har sex med venner, så da tror han muligens at du har sex med denne vennen også. 

Dere må snakke sammen og finne ut hvor dere står i det minste. Og hvis du har føleleser for denne mannen så er det fryktlig dumt å sove over hos en kompis av han. 

Anonymkode: 13cc0...2c1

• Liker 1
Skrevet

Han tenker nok sitt om denne overnattingen...flere som har deg som FF...

Anonymkode: c44af...e2b

• Liker 2
Skrevet

Hjelpes TS, han liker deg ikke godt nok til å hilse på deg engang når han treffer på deg og må være full for å pule deg....

Skrevet

Dropp han ts og finn en kjæreste i stedet. 

Anonymkode: 5d3cf...6fd

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt. Han er ikke interessert i noe mer. Har hatt et par ff selv, og begge tok kun kontakt når de ville ha sex. 

Anonymkode: 6cddc...afa

Ja, det er det jeg også tenker, men blir så usikker. Har aldri hatt ff før, så aner ikke hvordan det fungerer. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misforstått konseptet ff? 

Anonymkode: 697fa...93d

Altså vi har jo ikke definert oss som noen ting, jeg bare omtaler oss som ff, men det vil jo ikke si at jeg kan vite om han vil noe mer eller ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg også tenker, men blir så usikker. Har aldri hatt ff før, så aner ikke hvordan det fungerer. 

FF betyr at man har sex uten romatiske følelser for hverandre. For noen er det også et vennskap, for andre ikke.

Anonymkode: 2d2ca...01f

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er booty call'en hans. Ikke noe meg. Så enten må du godta at det er sånn det er eller så får du bryte det :) 

Anonymkode: 2ee20...a67

Jeg har jo forsåvidt godtatt det, men er redd han ikke kommer til å ta kontakt etter at jeg sov hos kompisen hans. Han sendte meg melding da jeg var hos kompisen, og han visste at jeg var der. Og etter at jeg ikke svarte den gangen så har jeg ikke hørt noe mer. 

Men grunnen til at jeg tror han er sjenert, er fordi han sier hele tiden at jeg er så overlegen, men vet ikke om han mener det og sier det fordi han vil at jeg skal ta kontakt? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo forsåvidt godtatt det, men er redd han ikke kommer til å ta kontakt etter at jeg sov hos kompisen hans. Han sendte meg melding da jeg var hos kompisen, og han visste at jeg var der. Og etter at jeg ikke svarte den gangen så har jeg ikke hørt noe mer. 

Men grunnen til at jeg tror han er sjenert, er fordi han sier hele tiden at jeg er så overlegen, men vet ikke om han mener det og sier det fordi han vil at jeg skal ta kontakt? 

At han hele tiden sier du er overlegen forstår jeg ikke helt hvordan du kan snu til at han ønsker at du skal ta kontakt. At noen er overlegen er sjelden et positivt trekk. 

Anonymkode: 2d2ca...01f

Skrevet
13 timer siden, Cuntzilla skrev:

Du prøver jo å unngå han selv, du tar vel kanskje ikke kontakt og initiativ til og møtes når du er full engang, eller? Er jo du som holder han på avstand, han har null forutsetning for å vite at du er interessert i noe mer. Det virker sikkert knapt som du er interessert i sex med han engang. Og så topper du hele greia med å sove hos en kompis av han. 

Begge er altfor sjenerte, og det virker som det er null kommunikasjon eller ærlighet. Dette er ikke grunnlaget for et bra FF-forhold engang. Start med å snakke med han på skolen og invitere han på noe i edru tilstand, så tar du det derfra. Mange vil nok si at du bare er en av 5 han ringer i fylla når han er kåt, og det er jo en soleklar mulighet, men det høres ærlig talt litt mer ut som at du behandler en ganske usikker fyr som luft og sitter her og lurer på hvorfor du får nøyaktig samme respons tilbake. 

Ja, har egentlig ikke møtt på han edru etter at vi begynte å ha sex, og planen var egentlig å si hei til han hvis jeg gikk forbi på skolen eller noe, men første og eneste gang jeg møtte han på skolen etter vi begynte å ha sex så var det rett etter jeg hadde sovet hos kompisen hans og han lot meg ikke si hei. 

Det er nettopp det jeg er så usikker på. Hvis han ikke respekterer meg så har jeg veldig lite lyst til å ta kontakt med han og bli avvist, men hvis han faktisk liker meg så kunne jeg jo tatt initiativ, men jeg aner ikke. 

Når jeg ser ting fra hans side, så virker jeg nok ikke særlig interessert. men greia er at i ett år før vi hadde sex (kjente han ikke) så møttes vi i forskjellige situasjoner (butikken, der jeg jobber, der han jobber, skolen osv.) og jeg følte at vi hadde en slags kjemi. Det kan være fordi jeg var stupforelska, men kan også hende at han likte meg. 

Jeg ligner litt (hårfarge, øyne osv.) som de jentene han har vært sammen med før, så det er jo ikke utenkelig, men jeg vet ikke. Er så frem og tilbake hva jeg tenker... 

Snakker gutter egentlig om hvem de liker de kompisene sine, eller hvem de har hatt sex med? Kompisen hans sa masse stygt om han jeg liker og prøvde å sette han i et dårlig lys... men han prøvde seg på meg, hvorfor skulle han gjøre det, hvis han visste at kompisen sin likte meg? 

Skrevet

Selve begrepet FF er jo fuckfriend. Altså ikke en date, ikke en som kan bli en kjæreste, men en som man har sex med innimellom når begge vil.

ER dere FFs? Eller dater dere, eller vil du bli kjæresten hans? Det er litt viktig ift trådtittelen din. 

Ja, det kan godt hende at han trodde at du ikke var interessert mer i han da du sov over hos kompisen hans. Han er vant til at du har sex med venner, så da tror han muligens at du har sex med denne vennen også. 

Dere må snakke sammen og finne ut hvor dere står i det minste. Og hvis du har føleleser for denne mannen så er det fryktlig dumt å sove over hos en kompis av han. 

Anonymkode: 13cc0...2c1

Vi har ikke definert oss som noen ting. Har vel vært med han fire ganger på tre måneder. snakker ikke noe ellers, og jeg har ikke nummeret hans eller snap. 

Ja, men jeg visste for det første ikke at de var venner og for det andre så hadde jeg ingen planer om å sove der i utgangspunktet. Gjør mye dumt når man er full, tror ikke jeg er den eneste. 

Skrevet

Han tenker nok sitt om denne overnattingen...flere som har deg som FF...

Anonymkode: c44af...e2b

Ja, det er det jeg også tror. Men lurer på om de to guttene har snakket om meg... Virker som kompisen hans er keen på meg ihvertfall. 

Skrevet
12 timer siden, O.G. skrev:

Hjelpes TS, han liker deg ikke godt nok til å hilse på deg engang når han treffer på deg og må være full for å pule deg....

Det er sant, men veninnene mine sier at han ser mye på meg og følger med meg liksom. Og jo, vi har hatt sex når han er edru og. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dropp han ts og finn en kjæreste i stedet. 

Anonymkode: 5d3cf...6fd

men jeg vil ha han som min kjæreste :(

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har egentlig ikke møtt på han edru etter at vi begynte å ha sex, og planen var egentlig å si hei til han hvis jeg gikk forbi på skolen eller noe, men første og eneste gang jeg møtte han på skolen etter vi begynte å ha sex så var det rett etter jeg hadde sovet hos kompisen hans og han lot meg ikke si hei. 

Det er nettopp det jeg er så usikker på. Hvis han ikke respekterer meg så har jeg veldig lite lyst til å ta kontakt med han og bli avvist, men hvis han faktisk liker meg så kunne jeg jo tatt initiativ, men jeg aner ikke. 

Når jeg ser ting fra hans side, så virker jeg nok ikke særlig interessert. men greia er at i ett år før vi hadde sex (kjente han ikke) så møttes vi i forskjellige situasjoner (butikken, der jeg jobber, der han jobber, skolen osv.) og jeg følte at vi hadde en slags kjemi. Det kan være fordi jeg var stupforelska, men kan også hende at han likte meg. 

Jeg ligner litt (hårfarge, øyne osv.) som de jentene han har vært sammen med før, så det er jo ikke utenkelig, men jeg vet ikke. Er så frem og tilbake hva jeg tenker... 

Snakker gutter egentlig om hvem de liker de kompisene sine, eller hvem de har hatt sex med? Kompisen hans sa masse stygt om han jeg liker og prøvde å sette han i et dårlig lys... men han prøvde seg på meg, hvorfor skulle han gjøre det, hvis han visste at kompisen sin likte meg? 

Hvis han du sov hos er keen på deg og visste at du var interessert i kompisen hans og/eller han i deg, så er jo det en grunn til å snakke han ned. Han vil ha deg og vil bli kvitt konkurransen. Om han du vil ha har åpnet seg for denne kompisen og sagt han er interessert er vanskelig å vite, men han har garantert fortalt at han har ligget med deg iallefall. 

Jeg tror i motsetning til andre her at du har kjangs, og når han kaller deg overlegen så er det fordi du ikke sier hei eller sender meldinger etc. Han vet ikke hvor han har deg. Nå tror han kanskje du har ligget med kameraten i tillegg og at det er ganske kjørt, at du bare liker å ligge og at han ikke er noe spesiell. Som sagt, dere må ha litt kommunikasjon, dette blir aldri noe hvis ingen tør ta et steg videre fra det tullegreiene der holder på med nå. FF betyr ikke at man skal ignorere hverandre om man ser hverandre med klær på, jeg hadde ikke giddet og holdt på med noen som gjorde det. Men her tror jeg som sagt du må ta det litt på egen kappe også, høres ut som han er et marginalt hakk mer åpen enn deg her. 

Men nå er han furten fordi du "lå" med kameraten, og dere virker litt umodne begge to, så mulig han skal "straffe" deg hvis du går opp til han og inviterer han på et eller annet i edru tilstand. Men om du vil noe mer så må du tørre og gjøre deg selv litt mer tilgjengelig og så får du eventuelt ta en avvisning om det er det som kommer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...