AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Hva foretrekker du? Og hvis du har begge, hva bruker du når? Har opprinnelig kjøpt regndekken til mine to, men passer på en hund som har med seg regndress, og må innrømme at det er fryktelig greit å gå i skogen, og slippe å bade henne/ta ut greiner fra pelsen.. lurer på om jeg skal bytte dekkenene inn i regndress Anonymkode: e14c3...0a8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har brukt dress. Fordi da trenger jeg bare å vaske labbene. Anonymkode: af742...142
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har en langhåret collie og bruker regndress. Da trenger vi bare vaske labbene og børste litt i skjørtet og bringa så er hun ren og fin. Anonymkode: f998c...2fe
Ruskemor Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg bruker regndekken til min mynde, og er fornøyd med det. Har ikke funnet en godt tilpasset regndress enda, finner jeg det kan det hende jeg begynner å bruke dress.
tørkestativ Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Regndekken enn så lenge. Valpen min hater alt må må stikke beina gjennom....mulig jeg går over til dress etterhvert siden hun har lang pels. Senest i går måtte jeg klippe ut flere pinner
Saphyria Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Dekken. Det er enklest å ta på, og raskest å få av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå