Carmen_ Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Da tenker jeg på holdning, stil og kanskje litt av utseendet også... Kan godt være en karakter i en serie eller film også. Selv sier venner, og jeg ser det godt selv at kona til Doug i Kongen av queens er prikk lik meg i oppførsel og holdning. Ligner litt i utseendet også. Hva med dere?
@riel Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Jeg har sansen for Drew Barrymore. Hun er ei tøff dame med bein i nesa Min store avstandsforelskelse er i Robbie Williams :hjerter2: Han er seg selv, og så er han mann med stor M!!!!!!! Blir helt skjelven i knærna av han jeg :bukke:
Miss Angelina Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Jeg må si at jeg har stor sans for Angelina Jolie. Hun er søt, og ganske pen. og hun er ikke LIKE stygg som alle andre filmstjerner da hun får av seg sminken. Hun virker så utrolig naturlig... Også har hun ett par utrolig kysse lepper da!! hun har skikkelig trutmunn. dama er DIGG!!
Gjest Seleena Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Eg har høyrt at eg lignar litt på Julie i hotell cæsar, men det synst eg ikkje sjølv. Samanliknar meg aldri med kjendisar, men kan sei eg har sansen for Angelina Jolie og hu der i aktuelt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Akkurat nå er det Kristian Valen :hjerter2:
mrs williams Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Min store avstands forelskelse er og kommer altid til å være :ROBBIE WILLIAMS
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Min store avstandsforelskelse er i Robbie Williams :hjerter2: Han er seg selv, og så er han mann med stor M!!!!!!! Blir helt skjelven i knærna av han jeg :bukke: Enig. Ikke akkurat avstandsforelskelse nå lenger , men han er virkelig mann med stor M. Carrie Bradshaw (altså rollefiguren, ikke skuespilleren) er vel litt mitt forbilde, mest pga jobben hennes. Syns den virker nødvendigvis å skrive om sex, men en sånn spaltist jobb generelt. Også har jeg sansen for Trude Mostue og Siri Kalvig, det de har greid å få til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå