AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hei! Jeg opplever angst når jeg blir tatt på "der nede". Jeg har aldri fingret "inni", og har jeg prøvd har jeg blitt kvalm, redd og kan få tårer i øynene. Når partnere har fingret meg utenpå går det fint. Men når de prøver å ta fingrene inn, blir jeg redd. Jeg kan prøve å bite tennene sammen først for å se om det går bedre for meg etterhvert, men det har alltid endt opp med at jeg blir redd og uvel og ber dem stoppe. Jeg har aldri brukt tampong. De gangene jeg har prøvd har jeg blitt kvalm og blitt redd. Har aldri tatt en tampong helt inn. Da jeg skulle ta en klamidiya-test med q-tips som man må "dytte" litt opp, begynte jeg å gråte. Det rare er at samleie går helt fint, jeg liker sex veldig godt. Kan bli redd i 1 sekund mens jeg tar den inn, men så er det godt og deilig. Nei, jeg har aldri blitt voldtatt. Hva kommer denne angsten av? Finnes det fagpersoner jeg kan snakke med? Dette plager meg veldig:( Jeg er 18, snart 19. Anonymkode: 16452...b53 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Da jeg var hos gynokolog og måtte ta noe opp i vagina, kaldsvettet jeg og besvimte:( TS Anonymkode: 16452...b53
KittenOfDoom Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Snakk med helsesøster/fastlege. Det finnes hjelp der ute, og å snakke med psykolog kan være en mulighet. Lykke til!! 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Hei. Du skriver at du aldri har benyttet tampong. Det er et fullstendig personlig, og et individuelt valg. Før eller siden prøver du sikkert uansett. Hvis du synes at sex med penetrering er ok, bør du absolutt "kjenne på deg selv", hvis du forstår.... Bare som en avsporing, bruker du bind når du får mensen?......Og er det av typen som er "store" eller normale?.....Bare lurer liksom..... Anonymkode: cdee5...bcd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Du skriver at du aldri har benyttet tampong. Det er et fullstendig personlig, og et individuelt valg. Før eller siden prøver du sikkert uansett. Hvis du synes at sex med penetrering er ok, bør du absolutt "kjenne på deg selv", hvis du forstår.... Bare som en avsporing, bruker du bind når du får mensen?......Og er det av typen som er "store" eller normale?.....Bare lurer liksom..... Anonymkode: cdee5...bcd Jeg tror virkelig ikke du forstår hva problemet er, og hva i alle dager har størrelsen på bindet med saken å gjøre?? Slutt å fiske etter fetisjene dine. Anonymkode: 99e07...c08 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg opplever angst når jeg blir tatt på "der nede". Jeg har aldri fingret "inni", og har jeg prøvd har jeg blitt kvalm, redd og kan få tårer i øynene. Når partnere har fingret meg utenpå går det fint. Men når de prøver å ta fingrene inn, blir jeg redd. Jeg kan prøve å bite tennene sammen først for å se om det går bedre for meg etterhvert, men det har alltid endt opp med at jeg blir redd og uvel og ber dem stoppe. Jeg har aldri brukt tampong. De gangene jeg har prøvd har jeg blitt kvalm og blitt redd. Har aldri tatt en tampong helt inn. Da jeg skulle ta en klamidiya-test med q-tips som man må "dytte" litt opp, begynte jeg å gråte. Det rare er at samleie går helt fint, jeg liker sex veldig godt. Kan bli redd i 1 sekund mens jeg tar den inn, men så er det godt og deilig. Nei, jeg har aldri blitt voldtatt. Hva kommer denne angsten av? Finnes det fagpersoner jeg kan snakke med? Dette plager meg veldig:( Jeg er 18, snart 19. Anonymkode: 16452...b53 Selv har jeg aldri brukt tampong, og liker heller ikke å bli fingra. Synes det er ubehagelig og tilogmed vondt. Jeg elsker sex, og elsker å bli slikket eller massert på klitoris. Penetreringen av penis har jeg heller aldri hatt noe problem med. Har heller aldri blitt utsatt for overgrep, har bare sett på det som en preferanse jeg har. Nå blir jeg ikke kvalm eller gråter hvis noe blir ført inn i skjelden, jeg liker det bare ikke. Jeg vet ikke hva som er årsaken til at du føler det slik, men jeg kan forsikre deg om at du kan leve helt fint uten fingring. Jeg er 30 år, har et godt sexliv og mangler ingenting. Jeg går på p-piller og hopper mye over mensen, men når jeg har den så bruker jeg bind. Null problem. Og under sex sier jeg bare at jeg ikke liker fingring, så da gjør vi alt utenom det. Han får jo ingenting ut av det uansett. Anonymkode: 51d2e...ddd 1
-Missi- Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg liker heller ikke fingring, ikke gå med på noe du ikke liker/ får noia av! Kommunikasjon under sex er kjempeviktig si fra! Jeg har heller ikke brukt tampong, prøvd enn gang og får helt noia. Takler heller ikke gyn, sist gang jeg var der for undersøkelse gråt jeg som en gærning, spekulum takler jeg ikke, klarte til slutt den røntgenstaven. Gynokologen spurte om jeg hadde blitt voldtatt og det har jeg av xn mange ganger...men jeg var sånn før vårt forhold også aldri taklet det. Aner ikke om noe har skjedd meg som barn, det er jo en mulighet men fakta er at jeg ikke takler det, er derfor rask med å fortelle partnere at det er uaktuelt. Utenom det så kan jeg være svært lidenskapelig under sex, så er ikke noe problem på andre områder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå