AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hei. Jeg driver og søker et par deltids og ferie jobber, med Cven og søknaden sender jeg også kompetansebevis ifra VG1 og VG2, der blant annet jeg har veldig god karakterer. Men jeg har 8 dagers fravær og 45 timer på VG1, VG2 12 dager og 44 timer.Det står altså på kompetansebeviset. Burde jeg sende kompetansebeviset eller ikke? Obs en del av fraværet er dokumuntert. Takk på forhånd Anonymkode: 880f9...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. oktober 2016 #2 Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg fikk jobb på vgs og sendte vitnemål med cv'n. Jeg hadde mye høyere fravær enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 6. oktober 2016 #3 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg hadde ikke sendt med kompetansebevisene så sant de ikke er helt relevante for jobben (f.eks. at du gikk på helsefag på videregående og nå søker jobb i et yrke innenfor helsefaget). Søker du jobb som sesongmedarbeider eller deltid, så er det sjelden en potensiell arbeidsgiver vil se noe særlig på det, det gjorde i alle fall sjelden jeg. Du kan heller skrive i CVen din at kompetansebevis fremvises på forespørsel, slik at de kan spørre etter det hvis de trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powpow Skrevet 7. oktober 2016 #4 Del Skrevet 7. oktober 2016 Det er ikke nødvendig å sende kompetansebeviset, jeg vil tro at de fleste arbeidsgivere skjønner at karakterer/fravær på vgs ikke er så relevant for deltidsjobben uansett, så lenge du gir uttrykk for at du er arbeidsvillig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvorfor sender du med disse dokumentene? Det er jo ting man eventuelt tar med seg på et intervju. Anonymkode: 9cea7...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå