AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hvis vi har sex, og han kommer i kondomen, vil jeg da kunne bli gravid om jeg suger opp sæden fra kondomen i en sprøyte og spruter den inn i min vagina? Hvis dette går an, hvor lenge etter utløsning kan man gjøre dette og fortsatt bli gravid? Anonymkode: c5889...42f
Mannebjørn Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi har sex, og han kommer i kondomen, vil jeg da kunne bli gravid om jeg suger opp sæden fra kondomen i en sprøyte og spruter den inn i min vagina? Hvis dette går an, hvor lenge etter utløsning kan man gjøre dette og fortsatt bli gravid? Anonymkode: c5889...42f Hva om dere hopper over kondomet i stedet? Så slipper dere mellommannen.
Persephone Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg håper virkelig ikke at du har planer om å lure en stakkar til å bli far. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Sæden kan overleve opp til en uke i livmoren. I skjeden noen få minutter/sekunder. Mindre enn 5 min vil jeg tro på den måten du beskriver. Anonymkode: 90b1d...ed9 1
Oppgitt78 Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Da må det vel være enklere å stikke hull i kondomene i forkant, så slipper du å styre så fælt i etterkant.. Hvor smart det er å gjøre noe sånt, er vel kanskje diskutabelt..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 Du må være sjuk i hue isåfall. Håper du failerAnonymkode: de494...5a3 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Menn bør aldri ha sex med voksne kvinner i fra slutten av 20 årene uten å bruke kondom. Om de vil unngå å få uønskede barn. Eller kjønnsykdommer. Naive menn bør lære at ikke alle kvinner har karakter ,samvittighet eller moral. Det er bedre å være føre var enn etter snar enn så de unngår å sitte der med regninga.... Anonymkode: b38e2...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå