AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor Yngve Birger Klaus Timian Jentenavn: Alma Kristine Sofie Elise Helene Anonymkode: 99862...5ff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Kun til Viktor og Kristine. Kjære familiemedlemmer begge. Og Timian er en urte. Anonymkode: bbbe5...908 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor Yngve Birger Klaus Timian Jentenavn: Alma Kristine Sofie Elise Helene Anonymkode: 99862...5ff Jeg trodde timian var et krydder eller noe, visste ikke at det ble brukt som navn. Elise liker jeg virkelig ikke. Helene heter alle småjenter i fjortiss alderen, føler jeg. Alma er mora til Emil. Klaus er han ene skurken i 101 dalmantinere tegnefilmer. Men de andre har jeg ikke noe forhold til. Anonymkode: f3017...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 *Viktor: en jeg lå med noen ganger før jeg mistet lysten. Vimsete og litt rar fyr. Fortalte ikke at han hadde kjæreste. *Yngve er fint. Navnet til pappaen til en av mine barndomsvenner. Bra mann. *Birger er min gudfar. Hyggelig han og. *Klaus får meg til å tenke på hesten i Donald Duck. *Timian er krydder. Jentenavnene vekker ikke noen spesielle. assosiasjoner. Anonymkode: 5ef0f...2c7
Persephone Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Viktor er alle smågutter under 7, Yngve er det alle kaller pappa, Klaus er en gammel mann bestefar jobba med, og Timian er han fyren fra Idol eller krydder. Kristine er det ganske mange av, Elise er kjempehyggelig og veldig feminist, og Helene får meg bare til å tenke på ei nydelig jente jeg hadde sex med. Jeg hadde egentlig vurdert å kalle datteren min Helene om jeg fikk ei, men det hadde bare blitt rart for de som vet om det. Endret 5. oktober 2016 av Persephone
Bondenisse Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Her er hva jeg ser for meg ut fra navnene. Inntrykkene er gjerne basert på mennesker jeg kjenner med de navnene. Viktor: Partysvenske Yngve: Tynn, høy vestlending. Gjerne litt keitete Birger: Rund og god mann i 50 åra Klaus. Kriminell er første tanke som slår meg, deretter slitt industriarbeider i slutten av 50 åra. Eventuelt bonde eller bilmekaniker. Kanskje ikke den med de reneste hendene... Timian. Noe unge mødre kaller barna sine. Gjerne i kombinasjon med lange sukkersøte navn som Nathaniel, Eugene osv Alma: Hunden i farmen. Men koslig, høflig jente. Ikke den som er center of attention Kristine. Kan være alt. Drittkjerring eller koslig. Mest sannsynlig litt tynn Sofie. Bitch. Nesa høyt mot sky, passe selvsentret. Når Sofie er i tennåra vil foreldrene få mye trøbbel Elise. Kristen, blond, hyggelig og veloppdratt Helene. Litt det samme som Elise. Litt smartere. Kan også være obsternasig pappajente på 14 år som løper rundt med canada goose og mk-veske. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 Guttenavn: Viktor: Kjenner ingen, men pent navn. Yngve: Gammel klassekamerat, sporty kar. Birger: Bestefaren til samboeren, koselig navn. Klaus: Kjenner ingen, liker ikke navnet særlig godt. Timian: Kjenner ingen, synes det er et litt puslete navn. Jentenavn: Alma: Kjenner ingen, liker det veldig godt. Kristine: Kjenner flere, pent, men litt kjedelig navn. Sofie: Niese, nydelig navn. Elise: Lillesøsteren min, klassisk, pent og tidløst navn. Helene: Kusine, pent navn. Anonymkode: fe570...97c
Nowayback Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor Yngve Birger Klaus Timian Jentenavn: Alma Kristine Sofie Elise Helene Anonymkode: 99862...5ff Kjedelige og trauste navn..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 Alma er pent, det er min mormors mellomnavn. Det skulle barnet mitt hete, men så ble det en gutt Anonymkode: ab40e...ad9
annebanane Skrevet 5. oktober 2016 #10 Skrevet 5. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guttenavn: Viktor - han kule som var med på hytten vår en gang som jeg i all hemmelighet likte. Yngve - kjenner en knakandes artig fyr som heter dette! Og mange menn i alle aldre. Birger - limousine-sjåføren på tettstedet jeg bodde noen år Klaus - knegg. Timian - var det ikke en fra idol som het dette? Han lange kleine? Jentenavn: Alma - prektig dame fra en fin familie. Eller hun fra "få meg på for fan" Kristine - de fleste Kristine jeg kjenner er ganske ordentlige. Sofie - tante sofie. Høhø. Ellers er det et navn jeg forbinder med en liten jente. Elise - da tenker jeg på min venninne. Helene - dette pleide være et av tullenavnene jeg og en venninne brukte når vi sendte brev til hverandre som yngre. Kjenner også en haug med Helene etterhvert. Anonymkode: 99862...5ff
Salka Skrevet 5. oktober 2016 #11 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor veldig fint navn, min bestefar het det. Yngve koselig navn. Birger tenker homofil kokk (uten at det er noe negativt) Klaus knegg Timian godt krydder, men ville heller kalt gutten Basilikum eller Oregano. Jentenavn: Alma en hest jeg kjenner, men fint navn på mennesker og Kristine fint navn, var det jeg skulle ønske jeg het da jeg var liten. Jeg elsket det navnet og liker det fortsatt Sofie tenker bare Sophie Elise og jeg er mildt sagt drittlei henne! Elise samme som over Helene fint navn, et hyggelig familiemedlem heter det Anonymkode: 99862...5ff
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor - to stk i mine barns barnehage Yngve - Kjenner en skikkelig drittsekk som het dette Birger - Broren til min bestefar, navnet fremstår i mine ører bondsk og gammeldags Klaus - Sonstad, ikke spesielt positivt... Timian - Krydder. Hvis brukt på mennesker passer det utelukkende på en liten baby eller en toddler. På et voksent menneske- never ever!! Jentenavn: Alma - tjenestepiken i "Emil i Lønneberget" Kristine - helt ok, men uoriginalt Sofie - tre stk i mine barns bhg heter dette Elise - to stk i mine barns bhg heter dette Helene - helt ok, og bedre enn Kristine Anonymkode: 99862...5ff Anonymkode: 1ed31...e41
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt litt på diverse navn, og vil gjerne høre deres mening om de navnene. Noen personer du kjenner? Guttenavn: Viktor Yngve Birger Klaus Timian Jentenavn: Alma Kristine Sofie Elise Helene Anonymkode: 99862...5ff Viktor: tidligere kollega, litt mystisk, men samtidig morsom. Birger: kjær slektning, fin fyr. Liker navnet også. Timian: en urt? Alma: min oldemor, fint navn som jeg vurderte selv. Kristine: mitt eget navn, som jeg ikke liker Sofie: et fint, men sjukt oppbrukt navn. Har nesten blitt lei av det. Elise: husker bare at det var 4 eliser i klassa til broren min. Helene: morsom, lojal, men litt slitsom venn. Anonymkode: bd487...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå