daisydream89 Skrevet 5. oktober 2016 #1 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Endret 12. oktober 2016 av daisydream89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 5. oktober 2016 #2 Del Skrevet 5. oktober 2016 Dere to har ikke godt av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. oktober 2016 #3 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hadde skygget banen for en sånn person jeg iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Del Skrevet 5. oktober 2016 Vet ikke helt, jeg. Dere høres ille ut begge to. "Hun fikk litt penger dere(?) skulle dele"? Anonymkode: 71ef5...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Del Skrevet 5. oktober 2016 Anonymkode: 5d61a...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 5. oktober 2016 #6 Del Skrevet 5. oktober 2016 Henne hadde jeg stengt ute fra livet mitt på alle mulige måter, helst med pengene mine først, men det er ikke verdt å vente på det heller. Hun kunne endret datoen på overføringen om hun ville, det er ikke sånn at penger "ligger på vent" en måned uten at den som har sendt dem kan gjøre noe med det. Det er absolutt ikke et sunnhetstegn at nye venner snakker så mye om penger, da er det gjerne bare pengene de vil ha. Leste den forrige tråden din også, den hjelper ikke akkurat på inntrykket. Bryt kontakten så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 5. oktober 2016 #7 Del Skrevet 5. oktober 2016 Dere har ikke økonomisk sans noen av dere! Er man blakk, så tar man ikke opp hundre tusen i lån for plastisk operasjon. Har man ikke råd til å reise, så blir man hjemme. Og et lite triks- i nettbanken kan man kan endre forfallsdato på betalinger som er lagt til når som helst før de kjøres ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilali Skrevet 6. oktober 2016 #8 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere har kjent hverandre i 2-3 uker??? Og allerede er det så mye "økonomisk" rot mellom dere? Nei, dette vennskapet hadde jeg holdt meg langt unna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smily :-* Skrevet 6. oktober 2016 #9 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det å låne bort penger til noen du har kjent i 2-3 uker er uforståelig.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 6. oktober 2016 #10 Del Skrevet 6. oktober 2016 Var det ikke en nøyaktig likedan tråd for 2-3 uker siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #11 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dere skulle låne av moren hennes? Du høres ikke helt god ut selv. Anonymkode: cd461...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 6. oktober 2016 #12 Del Skrevet 6. oktober 2016 Her var det mye rart? Ta opp lån for og reise på tur? Låne penger av moren og ikke minst ta opp lån for operasjoner sammen? Hvor gamle er dere? Dette høres ikke helt klokt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisydream89 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 6. oktober 2016 21 timer siden, ViljaH skrev: Dere har ikke økonomisk sans noen av dere! Er man blakk, så tar man ikke opp hundre tusen i lån for plastisk operasjon. Har man ikke råd til å reise, så blir man hjemme. Og et lite triks- i nettbanken kan man kan endre forfallsdato på betalinger som er lagt til når som helst før de kjøres ut! Nå har det seg slik at dette var litt rotete skrevet da jeg skrev dette litt på farten sent i går kveld. Og nå var det faktisk ikke min ide å ta opp lån til reise og plastiske opperasjoner osv, det var hennes. Jeg var skeptisk til alt det der. Jeg visste jo at vi ikke hadde hadde økonomi til å betale tilbake på eventuelt lån (og det prøvde jeg også å forklare henne, da begge vi er studenter) Så hva hun tenkte der og da vet ikke jeg...Men noe lån har det ivertfall ikke blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisydream89 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 6. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere skulle låne av moren hennes? Du høres ikke helt god ut selv. Anonymkode: cd461...cad Hun skulle låne av moren sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisydream89 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 6. oktober 2016 8 timer siden, Sh999 skrev: Her var det mye rart? Ta opp lån for og reise på tur? Låne penger av moren og ikke minst ta opp lån for operasjoner sammen? Hvor gamle er dere? Dette høres ikke helt klokt ut. Nå har det seg slik at det ikke var min ide å ta opp lån på noe som helst. Jeg var jo skeptisk til alt det der, og det forklarte jeg henne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #16 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dette vennskapet er ikke sunt for noen av dere! Jeg ville kuttet kontakten. Dere har ikke peiling på økonomi, og er tydeligvis pådrivere for hverandres tåpelige ideer.. Ikke sunt i det hele tatt! Anonymkode: 214a5...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pastpresent Skrevet 6. oktober 2016 #17 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Høres ut som dere begge er veldig impulsive. Spesielt henne. Tror du skal la være å reise på tur med henne. Skjønner forresten at hun ble litt sur på deg også, når hun har betalt/ bestilt billetter til en reise som det ikke blir noe av. Får vel ikke refundert disse. Endret 6. oktober 2016 av Pastpresent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisydream89 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 11. oktober 2016 På 6.10.2016 den 22.40, Pastpresent skrev: Høres ut som dere begge er veldig impulsive. Spesielt henne. Tror du skal la være å reise på tur med henne. Skjønner forresten at hun ble litt sur på deg også, når hun har betalt/ bestilt billetter til en reise som det ikke blir noe av. Får vel ikke refundert disse. For å si det sånn, hun bestilte sikkert billetter 3-4 ganger for at vi skulle reise på tur. Ble ikke noe av pågrunn av at det alltid kom noe veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #19 Del Skrevet 12. oktober 2016 På Thursday, October 06, 2016 den 21.36, daisydream89 skrev: Nå har det seg slik at det ikke var min ide å ta opp lån på noe som helst. Jeg var jo skeptisk til alt det der, og det forklarte jeg henne også... Du skrev jo at du var helt med på at hun skulle ta opp et stort lån til plastisk kirurgi, delvis på vegne av deg? Greit at du ombestemte deg etterpå, men her er det jo du som er "skurken" som lot henne ta opp lån til deg! Anonymkode: 27991...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisydream89 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror du har misforstått. Det var hennes ide å ta opp det lånet til plastikk kirurgi fordi hun ikke ville opperere seg alene og ville at jeg skulle være med på det! Greit nok at jeg også hadde en opperasjon i tankene, men det var ikke før jeg hadde spart opp til det selv! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå