AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Del Skrevet 5. oktober 2016 En bekjent fikser iphoner som hobby da han klarte å ødelegge hjemknappen og tlf ville ikke slå seg på. Jeg har ikke ordna iCloud så han sa han hadde fått til å sikkerhetskopiere iPhonen slik at jeg ikke mista noe. Hva vil det si? Har han alle bildene osv på datamaskinen sin? Har han hatt muligheten til å sett noen? Ja, jeg har private bilder som jeg ikke er interessert i at andre skal se 🙊🙈 Anonymkode: 3d04c...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 6. oktober 2016 #2 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvis du ikke har iCloud, så vil jeg tro at han har sikkerthetskopiert til sin maskin og sin itunes konto. Da har han ALT innhold på din telefon på sin datamaskin. Med, mindre han har brukt din itunes konto, men da må han ha ditt brukernavn og passord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det er det nok stor sannsynlighet for ja, så du må be han slette alt når han har restaurert innholdet på telefonen igjen Neste gang du skal levere fra deg telefonen, gå over og ta backup og slett alt av innhold du ikke vil andre skal se før du leverer den fra deg. Anonymkode: bc33d...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå