Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2016 #21 Skrevet 6. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa ikke til dem uttrykkelig at jeg ville de skulle logge ut etter at de hadde sett filmen/episoden de ba om å få se, nei.. Kan hende jeg burde gjort det, men de er jo gode venninner av meg og jeg tenkte jo overhodet ikke at det ville bli et problem da jeg ga dem passordet Ett år senere, og etter meldinger som "hvorfor funker ikke viaplayen din?:/" når kortet mitt var utløpt o.l., så kjenner jeg bare at det begynner å irritere meg litt. Å bytte passord er en god idè. Får garantert SMS innen et par minutter: "Hvorfor kommer jeg ikke inn på Netflixen din???" Hehe. Men takk for tips, er nok bare jeg som er for konfliktsky til å si ordentlig i fra - TS Anonymkode: f2f02...90b Du burde ikke la dem låne det i utgangspunktet. De kan skaffe seg eiga Nettflix, de har råd til det.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #22 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg låner bort min netflix, hvo osv i et kjør. Så jeg har bare fått fast rutine på at jeg bytter passord minst en gang i mnd. Problem løst Anonymkode: 2cd3c...c00
Gjest SuperSonic Skrevet 6. oktober 2016 #23 Skrevet 6. oktober 2016 Enig med de andre at du bare må bytte passord. Så mye koster ikke netflix i måneden at de ikke kan påkoste seg det selv. Ikke gi de noe forvarsel, og spør de om hvorfor så får du heller bare si at du var lei av å betale for en tjeneste du ikke fikk bruke selv. Skal de bli snurt av dette så er de ikke så gode venninner som du tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå