Mamma1 Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Er det noen som har sett denne serien? Det er det verste jeg har sett! De plukker ut to damer hver gang, der sitter legene å ser damene på film og sier hva som bør gjøres, så kommer damene inn og de forvandler dem. En av dem går vidre i skjønnhetskonkurransen. En finalist hver uke. Det jeg synes er så sykt er at disse damen kanskje ikke engang har tenkt at nesen er "feil" eller at de trenger fettsuging av armene. Kanskje de bare synes at de har en eller to ting som er feil. Så kommer legene og ramser opp 10 ting som de må forandre på.. Amerika altså..
stinegull Skrevet 20. november 2004 #2 Skrevet 20. november 2004 Jeg har sett det - det er skikkelig drøyt. jeg ble helt kvalm av den "perfekte" gjengen av kirurger/trener osv som sto der og beundret "mesterverket" sitt på slutten av episoden. De har nok justert litt på hverandre også tenker jeg. jeg har ikke ord på det, det er bare helt grusomt å se hva folk går gjennom for å tro at livet blir bedre som "perfekt i dems øyne"
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2004 #3 Skrevet 20. november 2004 Jeg så det første programmet, og fikk skikkelig avsmak. De stakkars deltakerne blir utnyttet på det groveste "in the name of television". Slike programmer formidler et syn på kropp og utseende som er helt forkastelig; hvis du ikke er perfekt, er du ingenting verdt, men alt kan kjøpes for penger. Opererer du deg, vil du bli lykkelig. Jeg blir trist og lei meg over utviklingen; hva slags signaler sender vi ut til den oppvoksende generasjonen med denne fokuseringen på utseende?
Angelica Skrevet 20. november 2004 #4 Skrevet 20. november 2004 Var så vidt innom det sist gang.. Typisk amerikansk program, skjønnhet går foran alt. Kommer ikke til å bli noen fast seer av det programmet, til tross for at jeg så på Ekstrem forvandling. Synes egentlig ikke at det er noe galt i å ta plastiske operasjoner hvis det virkelig er noe som plager folk med utseendet sitt.. Er ikke til å komme forbi at man føler seg bedre hvis man er komfortabel med hvordan man ser ut.
Mamma1 Skrevet 20. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2004 Jeg er heller ingen motstander av plastisk kirurgi. Har selv brukt 17000 på å fikse nesen min. Skulle gjerne fikset mer. Men dersom en kirurg satt og fortalte meg hva jeg burde fikse på, ja da hadde jeg blitt sur. Som han kirurgen som ville fikse nesen til Kadra, hurra for henne at hun ga ham inn! Jeg ser også på Ekstrem Makeover, men der er det personer som virkelig ser ille ut, de får fikset på det de selv vil, uten noe press. I Svanen er det da, så vidt jeg har sett, vanlige, normalt utseende personer som er kandidater.
Gjest Melk Skrevet 20. november 2004 #6 Skrevet 20. november 2004 Fikk hakeslepp da den ene kirurgen sa: Hun har jo en lekker kropp, den er bare dekket til av et lag med fett. Når dette er fjernet kommer den lekre kroppen frem. :o Blir også feil å ha før/etter-bilder uten sminke vs med styling. Burde heller vist før /etter med samme sminke eller uten sminke. En som aldri sminker seg og fixer håret og har flott klær er ikke nødvendigvis like pen som på etter-bildene om man ikke endrer på dette også for bestandig. Og da er man jo omtrent like langt.
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2004 #7 Skrevet 20. november 2004 Er enig i alt som er skrevet over,... De burde heller satset på å hjelpe f.eks ulykkes-ofre istedet for normalt pene mennesker.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2004 #8 Skrevet 20. november 2004 Min sønn så slutten av programmet, og kommenterete at før var jo uten sminke, og etter var jo med sminke. Var ikek rart hun så bedre ut etter Han er snart 12 år gammel
nat26 Skrevet 20. november 2004 #9 Skrevet 20. november 2004 De burde heller satset på å hjelpe f.eks ulykkes-ofre istedet for normalt pene mennesker. :enig_animasjon:
Angelica Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Stort sett er alle disse før og etter bildene sånn. Ser ut som et "takras" før, ustelt og uten sminke. Så med litt styling og sminke ser de jo bedre ut uansett!
Gjest Hel Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Fikk hakeslepp da den ene kirurgen sa: Hun har jo en lekker kropp, den er bare dekket til av et lag med fett. Når dette er fjernet kommer den lekre kroppen frem. :o Enig. Noe lignede ble sagt i gårsdagens episode. 'Hun er jo en veldig vakker person, under de mindre vakkre trekkene.' Synes hele programmet er sykt.
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 Det som irriterte meg mest med denne serien var i første eller andre episode. Legen drev og klaget til kamera fordi pasienten ikke ville foreta alle operasjonene han mente hun trengte,...
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2004 #13 Skrevet 3. desember 2004 Dette er faktisk det sykeste de har klart å få til, på tv. Så hele programmet i går for første gang, og det er helt utrolig hvor nedlatende legene egentlig er. :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå