tr.heimspia83 Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg hadde første mens-dag den 5 september, eggløsning den 17 september og tok ut kobberspiralen den 21 september. Hadde 1 dag med små blødninger etter spiralen ble tatt ut. Hadde en stor operasjon den 5 september og gikk på en kraftig antibiotika-kur fra den 15-25 september.... Er 1 uke forsinket med mensen, men VET at jeg ikke er gravid siden vi ikke har hatt sex som kunne gitt barn på 1 mnd... Noen erfaringer med forvirret syklus etter uttak av spiral eller antibiotika-kur osv? Blir litt oppgitt i.o.m at vi ønsker å prøve oss på et til barn, men tiden "renner ut" på en måte med tullesyklus
Snurrepurre Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Er helt normalt med syklustull etter prevensjonsstopp (også spiral). Den syklusen du hadde på prevensjon er ikke nødvendigvis lik den du egentlig har. Min syklus brukte 7mnd på å stabilisere seg etter prevensjon, med sykluser på 40-60 dager, før den endte på 36 dager relativt regelmessig. Ble gravid til slutt da
tr.heimspia83 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, Snurrepurre skrev: Er helt normalt med syklustull etter prevensjonsstopp (også spiral). Den syklusen du hadde på prevensjon er ikke nødvendigvis lik den du egentlig har. Min syklus brukte 7mnd på å stabilisere seg etter prevensjon, med sykluser på 40-60 dager, før den endte på 36 dager relativt regelmessig. Ble gravid til slutt da Takk for svar Hadde et lite håp om graviditet før jul, men ser nå at det ikke er sikkert at skjer... jaja
Snurrepurre Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 5 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Takk for svar Hadde et lite håp om graviditet før jul, men ser nå at det ikke er sikkert at skjer... jaja Ha sex jevnlig etter mensslutt så treffer dere kanskje EL selvom du ikke nødvendigvis vet når den er Krysser fingrene for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå