Gjest Hanna. Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Har ganske mørke skygger under øynene og trenger derfor noe å skjule dem med.. Den jeg bruker nå har en tendens til å legge seg i linjer og bli ganske stygg utover dagen, og passer vel strengt tatt ikke til den sarte huden under øynene heller. Så, har du et godt tips å komme med? Det hadde vært fint med en som ikke er så veldig dyr... :-) Forresten så har jeg tenkt på å kjøpe YSL Touche Eclat siden alle skryter sånn av den, men synes den er litt for dyr... Men jeg vet ikke, det er kanskje verdt det hvis den er drøy i bruk..?
Gjest lmari Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Den er både drøy i bruk og veldig, veldig god!!! ... jeg var litt skeptisk til å kjøpe den jeg også, nettopp på grunn av prisen. Men så slo jeg til i tax-free'en og nå er jeg frelst!!
Dru Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Jeg liker Clinique sin veldig godt. Den er lysreflekterende, drøy i bruk, og holder lenge på meg iallfall. Prisen er ca 160, mener jeg å huske.
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Jeg bruker en concealer-blyant fra Body Shop. Tror den koster rundt en 100-lapp. Er rimelig godt fornøyd med den.
Carmen_ Skrevet 19. november 2004 #5 Skrevet 19. november 2004 Jeg bruker clarins sin. Den er faktisk veldig god og lysreflekterende. Men når den er tom vil jeg prøve YSL sin
Rio Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 Jeg har Lancome illuminating ett eller annet, i en liten rund glassting. Jeg liker den godt og den blir flittig brukt nå i en lite-søvn periode.....
Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2004 #7 Skrevet 19. november 2004 Jeg synes concealeren til Kanebo er best. Den dekker bedre enn YSL, og finnes i en farge som passer meg bedre. Jeg var så dum å kjøpe YSL på tax free sist jeg var ute og reiste, men tviler på om jeg klarer å bruke den opp. Jeg kjøpte nr 2, som er gultonet, men dessverre for lys for meg. Nr 3 er for oransje....
Gjest Maud Skrevet 20. november 2004 #8 Skrevet 20. november 2004 Enig med Ethereal. Kanebo har en kjempegod concealer. Den er nok dyr, men drøy, noe også YSL Touch Eclat er. Den fra YSL er jo lysreflekterende, og gir i tilliegg fin effekt om kvelden, men den er ikke dekkende nok, synes jeg da.
sirka Skrevet 20. november 2004 #9 Skrevet 20. november 2004 Jeg bruker også Kanebo og er kjempefornøyd. Bruker nr. 1.
Melon Skrevet 20. november 2004 #10 Skrevet 20. november 2004 Jeg liker ArtDeco Perfect Teint Concealer. Den dekker veldig godt (også urenheter), er lysreflekterende og er rimelig.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2004 #11 Skrevet 21. november 2004 Tidligere brukte jeg en tube fra Clinique, en med litt olje i som funker veldig bra på kviser. Men så fikk jeg YSL sin, hatet den i begynnelsen, men nå er jeg veldig fonøyd. Er likevel ikke fremmed for å prøve en ny dersom jeg får høre om noe helt fantastisk noe. YSL sin koster vel rundt 200 kroner, noe ihvertfall jeg ikke synes er helt avskrekkende, dessuten er den utrolig drøy. I løpet av dette året er jeg nå på min tredje, så 200 kroner hver 4. måned dør man vel ikke av?
Saeria Skrevet 21. november 2004 #12 Skrevet 21. november 2004 Jeg liker Kanebo sin, veldig godt. Den er drøy i bruk, og dekker pent. :D
Gjest Ethereal Skrevet 21. november 2004 #13 Skrevet 21. november 2004 Tidligere brukte jeg en tube fra Clinique, en med litt olje i som funker veldig bra på kviser. Men så fikk jeg YSL sin, hatet den i begynnelsen, men nå er jeg veldig fonøyd. Er likevel ikke fremmed for å prøve en ny dersom jeg får høre om noe helt fantastisk noe. YSL sin koster vel rundt 200 kroner, noe ihvertfall jeg ikke synes er helt avskrekkende, dessuten er den utrolig drøy. I løpet av dette året er jeg nå på min tredje, så 200 kroner hver 4. måned dør man vel ikke av? Touche Eclat koster 295,-
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #14 Skrevet 21. november 2004 Touche Eclat koster 295,- Nå koster den 210,- på SN
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #15 Skrevet 21. november 2004 Jeg har prøvd en del forskjellig inkl. touche eclat fra YSL. Når jeg brukte den begynte jeg å flasse av på huden under øynene. Gikk da over til den fra Face Stockholm, og den er bare helt kanonbra!! Bruker i tillegg øyenkrem fra Chanel som gjør at jeg ikke er fullt så mørk under øynene lenger uten sminke og.
silja Skrevet 21. november 2004 #16 Skrevet 21. november 2004 Bruker i tillegg øyenkrem fra Chanel som gjør at jeg ikke er fullt så mørk under øynene lenger uten sminke og. og hva heter denne ooog hva koster den? finnes på SN eller?
Gjest Coral Skrevet 22. november 2004 #17 Skrevet 22. november 2004 Jeg liker Clinique sin veldig godt. Den er lysreflekterende, drøy i bruk, og holder lenge på meg iallfall. Prisen er ca 160, mener jeg å huske. Denne bruker jeg også, og er godt fornøyd. Tror likevel jeg kommer til å kjøpe den fra YSL neste gang, fordi jeg har hørt så mye positivt om den både her inne og fra venninner. Frister å teste den ut. Om den ikke sitter fint på meg går jeg nok tilbake til Clinique sin
Miss-X Skrevet 22. november 2004 #18 Skrevet 22. november 2004 Jeg har prøvd Ysl sin, skinflash fra Dior, Kanebo og Guerlain Issima - Precious Light. Jeg liker Guerlain og Dior best. YSL sin dekker litt for lite. Bruker vanligvis nr 2 i concealer ( lys Gultonet ) Kanebo sin nr 2 ( lys gultonet ) var alt for mørk for meg.
Gjest Nin@ Skrevet 22. november 2004 #19 Skrevet 22. november 2004 Jeg synes Guerlain Issima Precious Light er fantastisk! I likhet med trådstarter var jeg ofte misfornøyd med concealere fordi de har lett for å legge seg i linjene rundt øynene i løpet av dagen. Men ikke denne! Som andre her også nevner dekker den også mer enn YSL Touche Eclat. Diors har jeg ikke forsøkt. bruker også Guerlain sin som highlighter under brynene, det gir et løft til øyensminken og ser veldig bra ut!
Gjest Lady-M Skrevet 22. november 2004 #20 Skrevet 22. november 2004 Jeg bruker også Kanebo og er kjempefornøyd. Bruker nr. 1. Jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå