Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2016 #101 Skrevet 5. oktober 2016 1 time siden, disgusted skrev: Har opplevd søvnparalyse før, når kroppen sover, mens hjernen er våken på en måte? Nei dette var med en gang jeg hadde lagt meg i senga, så lukket jeg øynene og så det jeg så. Hvilke svar vil du ha da, at du er besatt? Det mest sannsynlige er at du opplevde en søvnparalyse, noe som kan være ganske skremmende. Men det virker ikke som du er særlig fornøyd med naturlige forklaringer av en eller annen grunn? 2
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #102 Skrevet 5. oktober 2016 Uff a meg, dette ble bare rot. Beklager så mye for at jeg i det hele tatt skreiv noe her. Det var ikke meningen å være uærlig å ikke fortelle om diagnosen min, men helt ærlig så tenkte jeg ikke noe særlig over at det kunne ha noe med den å gjøre, noe jeg fortsatt ikke tror.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #103 Skrevet 5. oktober 2016 10 minutter siden, disgusted skrev: Uff a meg, dette ble bare rot. Beklager så mye for at jeg i det hele tatt skreiv noe her. Det var ikke meningen å være uærlig å ikke fortelle om diagnosen min, men helt ærlig så tenkte jeg ikke noe særlig over at det kunne ha noe med den å gjøre, noe jeg fortsatt ikke tror. Jeg opplever noe lignendet. Og jeg har en nabo som har sett noen av de samme tingene. Derfor er jeg meget interessert i dette. Det typisk trangsynte folk og si " DET ER SYKDOM PUNKTUM" Om det så er en sykdom det må da være lov og diskutere noe. Anonymkode: 37dfa...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #104 Skrevet 5. oktober 2016 14 minutter siden, disgusted skrev: Uff a meg, dette ble bare rot. Beklager så mye for at jeg i det hele tatt skreiv noe her. Det var ikke meningen å være uærlig å ikke fortelle om diagnosen min, men helt ærlig så tenkte jeg ikke noe særlig over at det kunne ha noe med den å gjøre, noe jeg fortsatt ikke tror. Men altså, psykoser medfører hallusinasjoner. Dette var sikkert en hallusinasjon. Evt en drøm inni en drøm ala inception. Anonymkode: 10248...a29
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #105 Skrevet 5. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever noe lignendet. Og jeg har en nabo som har sett noen av de samme tingene. Derfor er jeg meget interessert i dette. Det typisk trangsynte folk og si " DET ER SYKDOM PUNKTUM" Om det så er en sykdom det må da være lov og diskutere noe. Anonymkode: 37dfa...8e8 Oi, har du? Godt å vite jeg ikke er aleine om det, da. Hva opplever du? Takk
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #106 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, disgusted skrev: Oi, har du? Godt å vite jeg ikke er aleine om det, da. Hva opplever du? Takk Det er komplisert. gidder ikke å forklare nå. Jeg har opplevd å få ett bilde klistret på under en søvn paralyse en gang. Det var noe som lignet slenderman. Noe lignendet du opplevde nå. Men i kombinasjon av søvnparalyse. Den gangen. Kunne jeg kun se en ting. Jeg var paralysert. kroppen jobbet på spreng. Jeg kunne høre blodet strømme i hodet. Det som du forklarer her med at du ser noe. Altså at det ikke går vekk sånn uten videre har jeg kun opplevd den ene gangen. Men jeg har hatt flere lignende episoder og søvnparalyse flere ganger. Det begynner ofte med hodepine og utmattelse. Anonymkode: 37dfa...8e8
Gjest Raiu Skrevet 6. oktober 2016 #107 Skrevet 6. oktober 2016 8 timer siden, Honey Dew skrev: Kanskje det var søvn-paralyse Støtter denne. 7 timer siden, disgusted skrev: Har opplevd søvnparalyse før, når kroppen sover, mens hjernen er våken på en måte? Nei dette var med en gang jeg hadde lagt meg i senga, så lukket jeg øynene og så det jeg så. Det kan være at du opplevde det sånn mens egentlig så tok det flere minutter eller kanskje timer før det skjedde Blir jo litt som når vi legger oss så plutselig våkner vi etter å ha sovet lenge selvom det ikke virker slik eller man husker at man sovnet.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #108 Skrevet 6. oktober 2016 Hvorfor har du så lyst til å tro at det var noe virkelig? Alle vitenskapelig fakta og sunn fornuft tilsier det motsatte, men det vil du ignorere til fordel for at noe veldig spesielt "supernatural" hendte med akkurat deg og ikke de fleste andre av de billioner av mennesker som bor på planeten... Anonymkode: e6b7c...92b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #109 Skrevet 6. oktober 2016 13 timer siden, disgusted skrev: Jeg kan love deg - det var ingen drøm. Og jeg kan love deg at det var det. Satan som geitebukk er ganske nytt. Begrepet Satan er også mye, mye nyere enn begrepet Gud. Så om du hadde sett "satan" er det ikke sånn vedkommende hadde sett ut. Om du virkelig tror dette var ekte så var du i en psykose. Forøvrig er det stedet mellom sovende og våken en typ psykose også (så vet du det å) Anonymkode: 399a1...2f0 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #110 Skrevet 6. oktober 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever noe lignendet. Og jeg har en nabo som har sett noen av de samme tingene. Derfor er jeg meget interessert i dette. Det typisk trangsynte folk og si " DET ER SYKDOM PUNKTUM" Om det så er en sykdom det må da være lov og diskutere noe. Anonymkode: 37dfa...8e8 TS har en lidelse som medfører hallunisasjoner og vrangforestillinger. Det du holder på med (å støtte opp under vrangforestillingene) er uetisk og uansvarlig av deg. Det er det siste en med en sånn lidelse trenger. Håper det er flere enn meg som har rapportert denne tråden. Og jeg vil anbefale TS å ta dette opp med noen profesjonelle, ikke med tilfeldige på et forum hvor rådene du får i verste fall kan være livsfarlige. Anonymkode: 1fb2a...720 2
sol87 Skrevet 6. oktober 2016 #111 Skrevet 6. oktober 2016 På 10/5/2016 den 20.03, disgusted skrev: Litt usikker på om denne skal inn her, men. Jeg prøver. Jeg hadde en ekkel opplevelse her en natt. Jeg skulle sove, og når jeg lukket øynene, så jeg djevelens hode foran meg. Klarer ikke å forklare det helt, men det var som et dødt sauehode med horn og et kjempe ekkelt blikk. Veit ikke hvorfor, det har jeg ingen forklaring på, men det skremte meg noe voldsomt liksom. Det var masse symboler rundt det hodet, og jeg aner ikke hva det kan bety. Noen som har en idé? Jeg fortsatte å se det hver eneste gang jeg lukket øynene. Skremmende var det i hvertfall. Sov hos ei venninne den natten, og hun våknet av at jeg ristet seinere den natten. Er jeg besatt? Jeg er så redd for å oppleve det igjen. Noen som vet hva dette kan komme av? Sannsynligvis har du fått for lite søvn, da kan hallusinasjoner og våkendrømmer oppstå. Det har selvfølgelig ikke noe med demonbesettelser å gjøre, siden det ikke finnes. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #112 Skrevet 18. oktober 2016 På 5. oktober 2016 den 20.56, disgusted skrev: Det har jeg ikke tenkt noe på, igrunn. Hvor vil du med dette, egentlig? Merkelig lukt i huset, som kan minne om råttent kjøtt eller lignende kan være et tegn på demonisk aktivitet.. Neste gang du opplever noe liknende så skal du si klart og tydelig i faderen, sønnen og den hellige ånds navn, fordømmer jeg deg tilbake til helvete. Eller hvis det føles kleint for deg så holder det med forsvinn i Jesu navn. Har ingen tro på at dette her er noe du har innbilt deg. Djevelens hode dukker ikke bare opp uten videre. Om ikke annet så tror jeg det er viktigere for deg nå enn noen gang å forbli medlem i statskirken og kanskje snakke med presten i din menighet om hva du har opplevd. Slike tegn skal man ta på alvor. Du kan også lese deg litt opp om ed og lorraine warren, kjent fra the conjuring filmene blant annet. Det dette paret har opplevd, får meg til å gruble enda mer over hvordan enkelte ikke kan tro på det overnaturlige, og på at det finnes en høyere makt. På at det finnes godt og ondt.. Anonymkode: 7fd0d...783 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #113 Skrevet 18. oktober 2016 På 6. oktober 2016 den 10.07, AnonymBruker skrev: Og jeg kan love deg at det var det. Satan som geitebukk er ganske nytt. Begrepet Satan er også mye, mye nyere enn begrepet Gud. Så om du hadde sett "satan" er det ikke sånn vedkommende hadde sett ut. Om du virkelig tror dette var ekte så var du i en psykose. Forøvrig er det stedet mellom sovende og våken en typ psykose også (så vet du det å) Anonymkode: 399a1...2f0 Det er slettes ikke nytt. Bibelen (som forresten er flere tusen år gammel) nevner djevelen/satan/dyret/666 støtt og stadig. Så begrepet satan er slett ikke nytt. Ikke som geitebukk heller i den forstand. Anonymkode: 7fd0d...783
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #114 Skrevet 19. oktober 2016 Du drømte i våken tilstand. Har selv opplevd å så vidt legge meg ned på puta for så å oppleve skremmende ting i "virkeligheten". Og det er 100% ekte. Ene gangen var jeg helt paralysert. De andre gangene har jeg kløpet meg hardt i armen, men likevel ikke våknet Så det kan føles helt virkelig, men det er det ikke. Anonymkode: 10335...68f
jabx Skrevet 19. oktober 2016 #115 Skrevet 19. oktober 2016 På 5.10.2016 den 20.03, disgusted skrev: Litt usikker på om denne skal inn her, men. Jeg prøver. Jeg hadde en ekkel opplevelse her en natt. Jeg skulle sove, og når jeg lukket øynene, så jeg djevelens hode foran meg. Klarer ikke å forklare det helt, men det var som et dødt sauehode med horn og et kjempe ekkelt blikk. Veit ikke hvorfor, det har jeg ingen forklaring på, men det skremte meg noe voldsomt liksom. Det var masse symboler rundt det hodet, og jeg aner ikke hva det kan bety. Noen som har en idé? Jeg fortsatte å se det hver eneste gang jeg lukket øynene. Skremmende var det i hvertfall. Sov hos ei venninne den natten, og hun våknet av at jeg ristet seinere den natten. Er jeg besatt? Jeg er så redd for å oppleve det igjen. Noen som vet hva dette kan komme av? Hvordan vet du hvordan djevelens hode ser ut? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #116 Skrevet 19. oktober 2016 På 5.10.2016 den 20.28, disgusted skrev: Hvis du prøver å skremme meg, så fungerer det. Men jeg er ikke slem. Viste du at definisjonen av hel ete kommer fra før kristen tid, og at det vi tror er helvete er beskrevet for å gi katolismen og de religiøse lederne makt. Dvs de hadde oss i sin hule hånd siden vi var avhengig av deres gunst av å komme til himmelen. Pga av dette krevde de in 1/10 osv av alt og alle. Himmel og helvete eksisterer ikke slik som vi mennesker forestiller oss. I tillegg finnes nok ikke djevelen som en skikkelse, men at set onde finnes og gir seg uttrykk på ulike måter ser vi jo bevis på i mennesket og våre omgivelser. Hvis du er redd be fader vår og få deg et halssmykke med kors. Men tror du på jesus og Gud (også egen tolkning) er du nok beskyttet uansett. I før kristent tid bar de talismaner de trodde på for beskyttelse, så lenge din tro er ekte er du beskyttet. Du må heller ikke være perfekt og kan ha dine tvil. Anonymkode: 7f45b...7e8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #117 Skrevet 20. oktober 2016 På 18.10.2016 den 9.55, AnonymBruker skrev: Merkelig lukt i huset, som kan minne om råttent kjøtt eller lignende kan være et tegn på demonisk aktivitet.. Eller.. det kan være et tegn på at du er en gris som ikke tømmer matavfallet jevnlig. Neste gang du opplever noe liknende så skal du si klart og tydelig i faderen, sønnen og den hellige ånds navn, fordømmer jeg deg tilbake til helvete. Eller hvis det føles kleint for deg så holder det med forsvinn i Jesu navn. Har ingen tro på at dette her er noe du har innbilt deg. Djevelens hode dukker ikke bare opp uten videre. Om ikke annet så tror jeg det er viktigere for deg nå enn noen gang å forbli medlem i statskirken og kanskje snakke med presten i din menighet om hva du har opplevd. Slike tegn skal man ta på alvor. Du kan også lese deg litt opp om ed og lorraine warren, kjent fra the conjuring filmene blant annet. Det dette paret har opplevd, får meg til å gruble enda mer over hvordan enkelte ikke kan tro på det overnaturlige, og på at det finnes en høyere makt. På at det finnes godt og ondt.. Anonymkode: 7fd0d...783 Merkelig hvordan noen mennesker helt uten motforestillinger kan gå ut og forsvare svindlere, så lenge disse svindlerne kaller seg religiøse. Eller hvordan de ubekymret fyrer opp under andre menneskers psykiske problemer, isteden for å berolige og gi en naturlig forklaring. Du snakker om at det finnes godt og vondt. Ja, kanskje det. Men jeg kan ikke se at du har gjort så mye godt i denne tråden. Anonymkode: a8f70...564 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå