disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #41 Skrevet 5. oktober 2016 3 minutter siden, MajorasMaske skrev: Ja, fordi djevelen kommer ofte for de som fortjener det. Hvis du prøver å skremme meg, så fungerer det. Men jeg er ikke slem.
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #42 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, disgusted skrev: Når jeg lukket øynene, hadde nettopp lagt meg, så er umulig at jeg halvsov. Tar lang tid før jeg sovner, og denne gangen tok det enda lenger tid pga det jeg så. Det var mørkt i rommet, ja. Det var venninnen min som sa at jeg ristet. Hun trodde det var et epilepsianfall, men jeg har blitt utredet for det tidligere, og det hadde jeg ikke. Ja, ikke vær redd Var nok fordi du halvsov. Kanskje du han på litt lys i rommet, bare å tenke at det ikke er helt mørkt før du sover vil kanskje berolige deg? Ok bra det ikke var anfall.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #43 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: Ja, fordi djevelen kommer ofte for de som fortjener det. Fanden og futen (fogden) Det var en gang en fut, slik en riktig flåer av det verste slaget. En dag kom fanden og ville hente ham. "Aldri hører jeg annet," sa han, "enn at folk sier: "Gi fanden hadde den futen!" så nå får du følge med meg; og så slem er du og, så jeg tror ikke du kan bli slemmere og verre enn du er heller," sa fanden. "Ja, vil du lye etter alt det folk snakker, så får du mer å flye etter enn du rekker," sa futen; "men er du så snill en mann at du gjør alt det folk ber deg om, så torde det hende jeg slapp denne gangen også, jeg," sa han. Ja, futen snakket vel for seg, og fanden var nokså godlidende, så til sist ble de forlikt om at de skulle slå følge et stykke, og den først de møtte, som noen ba fanden ta, ham skulle det bli som fanden skulle ha, og så skulle futen slippe. Men hjertelig måtte det være, sa fanden. Først kom de til en stue; der sto kjerringa og kjernet smør; men da hun så fremmedfolk, måtte hun titte ut etter dem. Imens kom den vesle stuegrisen hennes, som gikk og snuste i hver ro, og satte trynet opp i kjernen; den over ende, og grisen til å smatte på rømmen. "Er det verre skadedyr til enn slik en gris?" skrek kjerringa. "Gi fanden hadde deg!" sa hun. "Så ta grisen da!" sa futen. "Tror du hun unner meg griseflesket?" sa fanden. "Hva skulle hun så ha til helgekost i vinter? Nei, det var ikke av hjertet!" Så gikk de til de kom til en annen stue. Her hadde den vesle ungen gjort ugagn. "Rett nå er jeg lei deg," sa kjerringa, "jeg vinner ikke annet enn ågå og tørke og stelle etter den stygge ungen. Gi fanden hadde deg," sa hun. "Så ta ungen da!" sa futen. "Å, det er ikke av hjertet at moren banner barnet," sa fanden. Så gikk de et stykke til; så møtte de to bønder. "Der ser du futen vår," sa den ene. "Gi fanden hadde 'n lys levende, den bondeflåeren!" sa den andre. "Det var av hjertet det," sa fanden; "kom så med meg!" sa han. Den gangen hjalp det hverken bønn eller påkallelse. Anonymkode: 375d6...364 3
MajorasMaske Skrevet 5. oktober 2016 #44 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Hvis du prøver å skremme meg, så fungerer det. Men jeg er ikke slem. oke
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #45 Skrevet 5. oktober 2016 4 minutter siden, sweety pie skrev: Vil sikkert bare skremme kanskje. Ikke overtenk. Jo mer du tenker, kan det hende det dukker opp i drømmene dine. Jeg klarer ikke å ikke overtenke dette. Hvorfor vil den skremme meg? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den vil muligens fortelle deg noe. Anonymkode: 87803...ceb Men hva..? Jeg må være gal..
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #46 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, disgusted skrev: Hvis du prøver å skremme meg, så fungerer det. Men jeg er ikke slem. Ikke hør på de som sier deg det. Hjernen kan noen gangner være sliten, og fantasien kan også spille inn.
Spiteful Skrevet 5. oktober 2016 #47 Skrevet 5. oktober 2016 10 minutter siden, sweety pie skrev: Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker aner. Kan jo hende du så en skapning som eksisterer, akkurat som oss mennesker. Du skremte nettopp livsshiten ut av meg. Hvis det ts beskriver faktisk finnes, vil jeg ikke vite det. Ts, jeg har ingen anelse om hva det kan være. Altså, i førsten tenkte jeg det bare er noe du så for deg, for jeg ser ofte for meg rare greier når jeg lukker øynene om kvelden, men du sier ristet.... Helt ærlig er jo det litt skummelt...
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #48 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, Spiteful skrev: Du skremte nettopp livsshiten ut av meg. Hvis det ts beskriver faktisk finnes, vil jeg ikke vite det. Ts, jeg har ingen anelse om hva det kan være. Altså, i førsten tenkte jeg det bare er noe du så for deg, for jeg ser ofte for meg rare greier når jeg lukker øynene om kvelden, men du sier ristet.... Helt ærlig er jo det litt skummelt... Neida, er jo ikke skummelt å vite at andre ting eksisterer. Bare ikke vær redd for de
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #49 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, sweety pie skrev: Ja, ikke vær redd Var nok fordi du halvsov. Kanskje du han på litt lys i rommet, bare å tenke at det ikke er helt mørkt før du sover vil kanskje berolige deg? Ok bra det ikke var anfall. Jeg bare fatter ikke at jeg kunne halvsove, fordi jeg hadde nettopp lagt meg i sengen. Ja, lyset skal være på.
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #50 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, disgusted skrev: Jeg klarer ikke å ikke overtenke dette. Hvorfor vil den skremme meg? Men hva..? Jeg må være gal.. Neida du er nok ikke gal Bare glem det, så dukker den nok aldri opp igjen.
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #51 Skrevet 5. oktober 2016 4 minutter siden, sweety pie skrev: Ikke hør på de som sier deg det. Hjernen kan noen gangner være sliten, og fantasien kan også spille inn. Huff, ja..
Gjest Gallagher Skrevet 5. oktober 2016 #52 Skrevet 5. oktober 2016 27 minutter siden, disgusted skrev: Litt usikker på om denne skal inn her, men. Jeg prøver. Jeg hadde en ekkel opplevelse her en natt. Jeg skulle sove, og når jeg lukket øynene, så jeg djevelens hode foran meg. Klarer ikke å forklare det helt, men det var som et dødt sauehode med horn og et kjempe ekkelt blikk. Veit ikke hvorfor, det har jeg ingen forklaring på, men det skremte meg noe voldsomt liksom. Det var masse symboler rundt det hodet, og jeg aner ikke hva det kan bety. Noen som har en idé? Jeg fortsatte å se det hver eneste gang jeg lukket øynene. Skremmende var det i hvertfall. Sov hos ei venninne den natten, og hun våknet av at jeg ristet seinere den natten. Er jeg besatt? Jeg er så redd for å oppleve det igjen. Noen som vet hva dette kan komme av? Hadde du snakket med en psykiater tror jeg ikke han hadde stemplet deg som gal eller unormal. Er ganske sikker på at du hadde en drøm eller søvnparalyse. Men uansett, så er det ut i fra min mening stor sannsynlighet for at det er noe stress i livet ditt om dagen og at det nå er på tide å bremse litt. Hvis du bekymrer deg mye pga det, besøk en lege.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #53 Skrevet 5. oktober 2016 Hvis du slipper Odin inn er jeg sikker på at du kan være nokså unik. Lær deg/ våg å se videre, spå kloke Volve! Jeg vet av ei gammel kvinne som sitter på gravhauger, alle som er med blir bergtatt, hun forteller historien til alle som ligger der. Jeg brøt sammen i tårer var så utrolig trist. Den sterkeste opplevelsen jeg har opplevd. Anonymkode: 87803...ceb
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #54 Skrevet 5. oktober 2016 3 minutter siden, disgusted skrev: Jeg bare fatter ikke at jeg kunne halvsove, fordi jeg hadde nettopp lagt meg i sengen. Ja, lyset skal være på. Ja noen gangner er man trøtt og får ikke meg seg hva som egentlig skjer, hehe.
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #55 Skrevet 5. oktober 2016 6 minutter siden, Spiteful skrev: Du skremte nettopp livsshiten ut av meg. Hvis det ts beskriver faktisk finnes, vil jeg ikke vite det. Ts, jeg har ingen anelse om hva det kan være. Altså, i førsten tenkte jeg det bare er noe du så for deg, for jeg ser ofte for meg rare greier når jeg lukker øynene om kvelden, men du sier ristet.... Helt ærlig er jo det litt skummelt... Ja, det er kjempe skummelt. Hva kan det komme av? Jeg aner ikke, jeg er bare veldig veldig redd for at det skal skje igjen.
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #56 Skrevet 5. oktober 2016 5 minutter siden, sweety pie skrev: Neida, er jo ikke skummelt å vite at andre ting eksisterer. Bare ikke vær redd for de Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ikke være redd hvis den kommer tilbake..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #57 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, Gallagher skrev: Hadde du snakket med en psykiater tror jeg ikke han hadde stemplet deg som gal eller unormal. Er ganske sikker på at du hadde en drøm eller søvnparalyse. Men uansett, så er det ut i fra min mening stor sannsynlighet for at det er noe stress i livet ditt om dagen og at det nå er på tide å bremse litt. Hvis du bekymrer deg mye pga det, besøk en lege. Hjernen starter ikke å vise bilder av djevelen bare fordi en er stresset eller sliten. Det ligger som regel noe dypere bak slike ting. Anonymkode: 7fc22...6b9 3
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #58 Skrevet 5. oktober 2016 Hvor gammel er du? Hvis dette virkelig går inn på deg, så bør du kanskje overnatte noen dager hos foreldre/søsken eller venner? Da blir det du kanskje beroliget og får det vekk fra dine tanker.
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #59 Skrevet 5. oktober 2016 4 minutter siden, Gallagher skrev: Hadde du snakket med en psykiater tror jeg ikke han hadde stemplet deg som gal eller unormal. Er ganske sikker på at du hadde en drøm eller søvnparalyse. Men uansett, så er det ut i fra min mening stor sannsynlighet for at det er noe stress i livet ditt om dagen og at det nå er på tide å bremse litt. Hvis du bekymrer deg mye pga det, besøk en lege. Er du sikker på at de ikke hadde stemplet meg som gal? Jeg har en psykiatrisk sykepleier jeg snakker med, faktisk, men jeg tør ikke fortelle hun det, tror jeg. Tenk om det blir konsekvenser...
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #60 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, sweety pie skrev: Hvor gammel er du? Hvis dette virkelig går inn på deg, så bør du kanskje overnatte noen dager hos foreldre/søsken eller venner? Da blir det du kanskje beroliget og får det vekk fra dine tanker. Jeg blir 26 i år. Veit ikke om jeg tør å fortelle det til noen i familien. De tror jeg er sprø nok fra før. huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå