Gjest made4u Skrevet 5. oktober 2016 #21 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Jeg vil ikke oppleve det jeg opplevde den natten igjen, var det jeg mente. Det gjør du kanskje, om ikke akkurat det samme så noe annet rart. Mennesker kan drømme de snåleste ting.
MajorasMaske Skrevet 5. oktober 2016 #22 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Hmm. Ikke vet jeg, men det var utrolig skremmende. Har du sagt skjellsord eller vært slem i det siste? 1
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #23 Skrevet 5. oktober 2016 Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker aner. Kan jo hende du så en skapning som eksisterer, akkurat som oss mennesker. 3
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #24 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, made4u skrev: Det gjør du kanskje, om ikke akkurat det samme så noe annet rart. Mennesker kan drømme de snåleste ting. Håper ikke det. Og som sagt, dette var ingen drøm.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #25 Skrevet 5. oktober 2016 Ikke bli redd neste gang, mulig du er ei Volve, det er en gave. Hvis du hadde levd før år 1000 hadde du blitt høyt aktet. Anonymkode: 87803...ceb
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #26 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke bli redd neste gang, mulig du er ei Volve, det er en gave. Hvis du hadde levd før år 1000 hadde du blitt høyt aktet. Anonymkode: 87803...ceb Volve? Hva vil det si å være det?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #27 Skrevet 5. oktober 2016 Kristentullingene ønsker å brenne kloke kvinner som deg på bål, bra det ikke er 1830....... Anonymkode: 87803...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #28 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, disgusted skrev: Volve? Hva vil det si å være det? Kvinnelig Volvo-eier Anonymkode: 7fc22...6b9 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #29 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Volve? Hva vil det si å være det? Kjære deg, søk det opp. Anonymkode: 87803...ceb
Gjest made4u Skrevet 5. oktober 2016 #30 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: Har du sagt skjellsord eller vært slem i det siste? Og hvorfor skulle det være relevant?
Honey Dew Skrevet 5. oktober 2016 #31 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Volve? Hva vil det si å være det? https://no.wikipedia.org/wiki/Volve
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #32 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: Har du sagt skjellsord eller vært slem i det siste? Kan ikke huske å ha vært slem, nei. Spørs hva du mener med skjellsord. Jeg banner litt, hvis det var det du lurte på.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #33 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinnelig Volvo-eier Anonymkode: 7fc22...6b9 Nei. Anonymkode: 87803...ceb
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #34 Skrevet 5. oktober 2016 3 minutter siden, sweety pie skrev: Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker aner. Kan jo hende du så en skapning som eksisterer, akkurat som oss mennesker. Helt klart at det finnes mye mellom himmel og jord. Men hvis jeg så en skapning som eksisterer, hva vil den?
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #35 Skrevet 5. oktober 2016 Men hvordan så du ansiktet? Var det like før du sov? Eller halvsov du? Mørkt i rommet osv? Og hva mener du når du sier at du ristet. Var det sånn anfall aktig? Hvis det var anfall aktig så bør du bestille time hos legen. 4
MajorasMaske Skrevet 5. oktober 2016 #36 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Kan ikke huske å ha vært slem, nei. Spørs hva du mener med skjellsord. Jeg banner litt, hvis det var det du lurte på. Ja, fordi djevelen kommer ofte for de som fortjener det. 1
sweety pie Skrevet 5. oktober 2016 #37 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Helt klart at det finnes mye mellom himmel og jord. Men hvis jeg så en skapning som eksisterer, hva vil den? Vil sikkert bare skremme kanskje. Ikke overtenk. Jo mer du tenker, kan det hende det dukker opp i drømmene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #38 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, disgusted skrev: Helt klart at det finnes mye mellom himmel og jord. Men hvis jeg så en skapning som eksisterer, hva vil den? Den vil muligens fortelle deg noe. Anonymkode: 87803...ceb
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #39 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, sweety pie skrev: Men hvordan så du ansiktet? Var det like før du sov? Eller halvsov du? Mørkt i rommet osv? Og hva mener du når du sier at du ristet. Var det sånn anfall aktig? Hvis det var anfall aktig så bør du bestille time hos legen. Når jeg lukket øynene, hadde nettopp lagt meg, så er umulig at jeg halvsov. Tar lang tid før jeg sovner, og denne gangen tok det enda lenger tid pga det jeg så. Det var mørkt i rommet, ja. Det var venninnen min som sa at jeg ristet. Hun trodde det var et epilepsianfall, men jeg har blitt utredet for det tidligere, og det hadde jeg ikke.
disgusted Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #40 Skrevet 5. oktober 2016 6 minutter siden, Honey Dew skrev: https://no.wikipedia.org/wiki/Volve Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå