Lestat Skrevet 6. januar 2005 #42 Skrevet 6. januar 2005 Uffda, synes nesten litt synd på deg jeg Aline . Men, men, regner med sølibatet er selvvalgt og velbegrunnet.... (Mener å ha plukket opp det i tråden "din" på singelforumet) Personlig har jeg aldri helt skjønt hvorfor man skal benekte seg det, men folk er forskjellig....
aline Skrevet 6. januar 2005 #43 Skrevet 6. januar 2005 Personlig har jeg aldri helt skjønt hvorfor man skal benekte seg det, men folk er forskjellig.... benekter meg ikke noe egentlig, jeg har bare ikke lyst på så mange, og han jeg har lyst på er skikkelig kostbar og en stor kødd!!!
Lestat Skrevet 6. januar 2005 #44 Skrevet 6. januar 2005 benekter meg ikke noe egentlig, jeg har bare ikke lyst på så mange, og han jeg har lyst på er skikkelig kostbar og en stor kødd!!! Kjører ikke mange løp samtidlig jeg heller. "Fucking friends" kan være en god løsning i stedet for ONS mens man leter/venter vet du.... Mindre stress samt hyppigere og bedre sex Kostbar over tid kan være litt slitsomt ja... Sjenk han litt småfull og forfør han ?
aline Skrevet 6. januar 2005 #45 Skrevet 6. januar 2005 vel, i utgangspunktet så har jeg ikke lyst på elsker, mye fordi jeg har hatt det ved ett par anledninger uten at jeg synes det gir meg veldig mye. sex bare for sexens skyld er jeg egentlig litt lei av. vil bare finne mannen i mitt liv jeg, og han har jeg ikke engang møtt enda.
Lestat Skrevet 6. januar 2005 #46 Skrevet 6. januar 2005 vel, i utgangspunktet så har jeg ikke lyst på elsker, mye fordi jeg har hatt det ved ett par anledninger uten at jeg synes det gir meg veldig mye. sex bare for sexens skyld er jeg egentlig litt lei av. vil bare finne mannen i mitt liv jeg, og han har jeg ikke engang møtt enda. Leter forsatt etter "damen i mitt liv" jeg, men er ikke lei av sex (tror jeg aldri jeg blir faktisk). Jeg gidder bare ikke å basere sexlivet mitt som singel på ONS i fylla, det er jeg litt lei av. Jeg tenkte du hadde funnet han, men at han bare var kostbar jeg ? *Smule forvirret*
aline Skrevet 6. januar 2005 #47 Skrevet 6. januar 2005 Jeg tenkte du hadde funnet han, men at han bare var kostbar jeg ? *Smule forvirret* funnet en jeg har lyst på, seksuellt, men han er ikke Mannen i mitt liv og jeg er ikke kvinnen i hans. det er da ikke noe å bli forvirret over vennen? men nå har jeg kuppet tråden her også gitt... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #48 Skrevet 6. januar 2005 Hadde sex i natt en gang, rundt halv trer-tre, kanskje?
Lestat Skrevet 6. januar 2005 #49 Skrevet 6. januar 2005 funnet en jeg har lyst på, seksuellt, men han er ikke Mannen i mitt liv og jeg er ikke kvinnen i hans. det er da ikke noe å bli forvirret over vennen? men nå har jeg kuppet tråden her også gitt... :oops: Aha, mye det samme som her i gården da bortsett fra at hun ikke var like "kostbar" - heldigvis.... Men spørs vel om man ikke må ta vidre debatt på tråden din på singelforumet før man får 10 blank i avsporing ja....
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #56 Skrevet 9. januar 2005 Hm... husker ikke helt... tror det var på kvelden for noen dager siden. Eller var det på morgenen ? (Jeg har type.. burde vel kanskje se på dette som et faresignal.. :-? )
Gjest jente19aar_ Skrevet 9. januar 2005 #57 Skrevet 9. januar 2005 i dag tidli. ;) ;)typen sov hos mg.også gjorde vi d før han dro hjem ;) (4 ganger tilogmd)
Gjest Moonshadow Skrevet 9. januar 2005 #58 Skrevet 9. januar 2005 Ca kl fire i natt.. Måtte bare vekke typen når jeg kom meg i seng
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå