Tirilpia Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Noen som har erfaringer med ElitePT, curves workout programet eller Strongbody programmene? Jeg synes det er vanskelig å komme igang igjen etter en lang inaktiv periode, så har lyst til å invistere i et startprogram for å komme igang igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Anbefaler heller programmene til Silje Mariela. De er verdt hver en krone, og det er heller ikke noen tidsbegrensning i hvor lenge man får oppfølgning av henne, som de du nevnte har. Anonymkode: c8e1b...d56
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 På 5.10.2016 den 18.13, Tirilpia skrev: Noen som har erfaringer med ElitePT, curves workout programet eller Strongbody programmene? Jeg synes det er vanskelig å komme igang igjen etter en lang inaktiv periode, så har lyst til å invistere i et startprogram for å komme igang igjen. Tja, det kommer jo an på dine holdninger til anabole steroider. Anonymkode: cbf84...31e 1
Tirilpia Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2016 Takk for svar, jeg skal sjekke ut Silje Mariela sitt program Ang kommentaren om anabole steroider så var det ikke det jeg spurte om. Jeg er fult klar over at de er dømt, men det betyr ikke at de ikke er gode i jobben sin fordi. Å nei, jeg har ikke tenkt å ta anabole steroider, og jeg tviler på at de skriver opp anabole steroider på en kostholdsplan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå