Gå til innhold

Stramme jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stramme jeans går dere i? Jenter/ gutter.

Er denne stilen på vei ut, eller er den like poppis?

Anonymkode: bfa54...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke menn i super stramme bukser er fint!!:opplyser:
Selv bruker jeg litt stramme. Ikke så stramme som jeg ser mange jenter går i. De kan jo såvidt bevege seg.
Stram, men jeg må kunne gå vanlig og jeg må kunne bøye meg uten at buksa sprekker. hehehe 

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

bruker bare stramme jeans,stort sett skinny jeans men også noen slimfit jeans,bruker meste damejeans da de sitter bedre på meg,tar jeg på meg regular jeans så føler jeg meg som en klovn😂😂ser helt rar ut i det

Endret av lipgloss
Skrevet
6 timer siden, lipgloss skrev:

bruker bare stramme jeans,stort sett skinny jeans men også noen slimfit jeans,bruker meste damejeans da de sitter bedre på meg,tar jeg på meg regular jeans så føler jeg meg som en klovn😂😂ser helt rar ut i det

Samme her, jeg bruker også bare stramme jeans. Kjøper kun skinny jeans, er tynn å lang i beina å kjøper selv bare damejeans. Både high waist og low waist passer og sitter kjempefint på meg å følger kroppen perfekt:) Regular jeans sammen med bootcut ser bare forferdelig teit ut på meg.

Gjest lipgloss
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, jeg bruker også bare stramme jeans. Kjøper kun skinny jeans, er tynn å lang i beina å kjøper selv bare damejeans. Både high waist og low waist passer og sitter kjempefint på meg å følger kroppen perfekt:) Regular jeans sammen med bootcut ser bare forferdelig teit ut på meg.

😊😊😘😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...